Kakashi szemszöge:
10 évvel ezelőt ( az elrablás napján)Éppen az ikrekkel vagyunk kint a játszótéren, Kazashi nem jött velünk mert rosszúl érezte magát. Nagyban beszélgetek Hanare-val amikor rosz érzés fogot ell
-Hanare nekem kurva rossz érzésem van szerintem mennyünk haza.
-Remélem most rosszak a megérzéseid mert nem kell nekem most balhé
Igy kirángattuk az ikreket a homokozóból és hazamentünk bementünk a házba és Hanare felment szolni Kazi-nak hogy megjöttünk de kétségbe eset arcal jött vissza és egy benem fejezet hajtogatott virággal.
-Hanare mi történt.
Kérdeztem feleségem mert nagyon kétségbe eset arca volt és nem volt vele kazashi.-Kazashi nincs sehol és csak ez volt a szobájában.
Utalt a benem fejezet origamira amit bekell vajak nagyon szépre sikeredet.-Mi csoda de hát akkor hol a farncba van.
Kérdezzem feleségem mintha ő tudná ekkor megcsapot minket a szél nem értem pedig mindig be van csukva minden ajtó ablak ekkor be mentünk a nappaliba és a kertre nyiló ajtó kivolt nyitva és meg volt repedve. Ekkor már mind a kettőnk be igazolódott a gyanu, hogy kazashit elrabolták az ikreket elvittük Tanzo hoz és már mentünk is a Ötödik hez.-Tsunade-sama, Kazashit elrebolták.
Mondta Hanare a Ötödiknek.- Igen tudom most akrtalak titeket értesíteni, hogy kaptunk egy névtelen levelt de az a baj hogy nem ismerjük meg a kézírát és nincs rajta ujlenyomat se.
Mondta Tsunade.- De rögtön küldök egy anbu csapatot a megkeresésére értesítelek titeket amint lesz valami nyom.
Mondta mi megköszöntük és távoztunk felvettük az ikreket Tanzotól és elmontuk neki a hejzetet sajnálta mert ő volt Kazashi keresztapja. Hazamentünk lefektetük az ikreket és mi is aludni mnetünk.2 hét múlva:
Még mindig semmi pedig még én is elindultam kereső utra de mindegy várunk és bizunk a szerencsében.
2 év múlva:
Ma is rosz előérzettel keltem elmentem a 7 csapattal küldetésre. Nagyon hiányzik Kazashi hisz ő volt a első lányom és ő hasonlított rám a legjobban. De ez van sajnos nem találtuk meg sehol amikor hazaértem bementem a házba és csak azt látom hogy a lányok sirnak oda szaltam hozzájuk.
-Mi történ?
Kérdeztem miközben ölelésbe vonom őket ekkor Ayami megszolal.-A A Anya elment.
Szipogta és a kezembe nyomot egy levelet amibe az ált ,hogy ő ezt nem birja és elmegy meg természetesen , hogy sajnálja és vigyázzak a lányokra.Ezután meg hökkenve őlelem a lányokat és kérem hogy menjenek ell lefeküdni én is bevonulok a háloba pár könycsep nekem is lefojik az arcomról utána elátkozom az istent, hogy ilyen rossz lett az életem.
8 év múlva (azaz a jelenbe):
Itt ülök bent az irodába 10 éve hogy elvesztetem az első szülöt lányomat és 8 éve hogy a feleségem is elhagyot remek az életem mi.
Az ikrek nemrég végeztek az akadémián már a csapatuk is meg van természetesen külön csapatba kerültek hamarosan háború ezt mindenki érzi. Arról nem is beszélve hogy én vagyok a 6. Hokage.
Éppen egy papírmunkámat végzem amikor beront az egyik jonin és csak ennyit bír kinyőgni.
- Kazashi
Rögtön felálok és kérem hogy mutassa az utat
Olyan 5 perce megyünk majd látom a csapatomat meg a többi jonin csapatá meg még pár shinobit hogy ott álnak utat engednek nekem és megláttam az én első szülöt lányomat ájultan a földön
REMÉLEM TETSZIK VALÓSZINÜ HOGY MINDEN NAP ILYENKOR FOGOM KIRAKNI AZ ÚJ RÉSZEKET NA VISZONT LÁTÁSRA
KAMU SEDANG MEMBACA
Hatake Kakashi 18+ [ hentai ]
Fiksi PenggemarSokan kérdezik hogy ha alppből Hatake vagyok akkor hogy lehetek a Híres Másoló ninjával. ebben a történetben elmagyarázom. Név : Hatake Kazashi Testvérek : Hatake Ayame és Hatake Ayumi Szülök: Dragon Hanare és Hatake Kakashi Egy lány akit elragatak...