Békésen alszom, amikor hangos vihogásra ébredek. Egy szőke kacsaszájú nő telefonál. Apa felesége. Érdekes beszélgetés zajlott le, amit nem tudtam figyelmen kívül hagyni. Gondolom a legjobb barátnője lehetett az..
-Jaj ne is mond, nagy megkönnyebbülés nekem, hogy ez a kis csitri végzett magával. Legalább nem kell Peter nyavajgását hallgassam, hogy Alice vagy nem is tudom hogy hívják az ex nejét, nem engedi, hogy lássa a csajt. Hogy is hívják? Amy? Ja nem Ellie.
Szóval apa mindvégig kapcsolatban akart velem lenni? Mérges voltam anyára, hogy nem hagyta. Szenvednem kellett egész életemben, hogy csak történetek fűznek apámhoz, semmi több.
-A másik lány azthiszem April, nem Peter lánya. Ő nem foglalkoztatta sosem. Bár nevelte őt, de sosem szerette. De bezzeg a lányáért képes lett volna mindent megtenni. De itt van a mi fiunk Cameron. Érted a saját fia, de alig foglalkozik vele! Igen igen gondolkodtam, hogy itt hagyom Petert, de gondolj bele, itt a pénze. Csak ezért vagyok vele már. Na ettől a mondatától felment bennem a pumpa. Figyelmeztetnem kellene őt.
-És még azt sem tudom hogyan mondjam meg neki, hogy az agyon imádott lánya halott. Biztosan ki lesz. De el nem engedem a temetésére. Még a végén újra összeboronálódnak az ex nejével.
Tenni akartam valamit, hiszen ezt nem engedhetem, hogy apámat ez a kurva az orránál fogva vezesse. Oda indultam a nő mellett lévő kis asztalkához, és a gyönyörű vázát lesöpörtem, ezt óriási csörömpölés követte.
-Azt a kurva! Jessica most le kell tegyem. Nem-nem nem történt semmi, de most mennem kell.- és a telefont köszönés nélkül rátette a nőre. Mekkora egy bunkó!
-James, James azonnal jöjjön ide!-sipákolt az inasnak. A középkorú úr fejvesztve rohant a nőhöz.
-Magától leesett a váza. Takarítsa össze azonnal, mielőtt Peter megérkezik. Nyomás csinálja.-adta ki az "urihölgy" a parancsát, majd ledobta magát a kanapéra. Látszott rajta, hogy sikerült ráijesszek. Ez is volt a célom! Az ajtó kulcszörgését hallom. Reménykedtem, hogy ő az. A nagy ajtó kinyílt és apám lépett be. Azonnal könny szökött a szemembe, hisz annyi ideje nem láttam. Platinaszőke felesége oda rohant hozzá, majd megölelte.
-Peter, kedvesem! Mondanom kell valamit, gyere ülj le.-forgatta a szavait nyálasan. Mint akiben semmi érzelem.
-Mi az a fontos Kate? Nem szoktál ennyire komoly lenni.
-A lányodról lenne szó...
-Megmondtam, hogy ne foglalkozz vele nem érted?!
-De Peter ez más...a nejed hívott.
-Hogy micsoda?? Ugye azért, hogy végre láthatom a lányom?-láttam rajta a reményt, ahogy felcsillan a szeme. Szívet tépő volt ez.
-Nem sajnos nem... Azért hívott, mert Ellie...
-Kate ne húzd az időt, mi van az én Elliemmel?-torzult el az arca.
-Ellie öngyilkos lett. Nagyon sajnálom Peter.- hát ez nem volt valami meggyőző.
-Hogy tessék?- szökött könny a megdöbbent apám szemébe...
ESTÁS LEYENDO
7 napom halottként (Befejezett)
Novela JuvenilMegtettem. Egy pillanatig fájt, viszont tudtam, hogy nem lesz több szenvedés, több kín. A fájdalmam elmúlt, és minden megváltozott... Ez a történet Ellie öngyilkosságáról, illetve az azt követő 7 napról fog szólni. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog...