1k olmuşuz😭
*
Jungkook Hoseok'un attığı son mesajla kaşlarını çatarken Taehyung'un onu izlediğinden habersizdi. Yoongi'nin hızı takdire şayandı doğrusu. Mesajı yeniden okurken dudaklarından bir kıkırtı döküldü.
Taehyung, masadaki tahtalardan birini eline alıp karşısındaki çocuğa baktı. Az önce arkadaşlarıyla mesajlaştığı için koluna darbe yemişti ve aynısını Jungkook'a yapmak istiyordu.
"Az önce telefonu elime aldım diye demediğini bırakmadın. İlla ben de mi tahtayla karşılık vereyim?"
Jungkook kaşlarını kaldırarak elindeki tahtayı sallayan çocuğa baktı. "Telefonu elime alalı beş dakika olmadı ama sen geldiğimden beri düşürmedin. Kuleyi tek başıma yaptım sayılır."
Evet, Jungkook kendini okulda hem fiziksel hem de sözlü olarak savunamıyor olabilirdi ama Taehyung'un karşısında şükürler olsun ki durum böyle değildi. Onun söylediği her cümleye karşılık veriyor çoğunlukla onu susturuyordu. Karakterine bu kadar zıt davranmasının tek sebebi vardı.
Esmer olan Jungkook'un kalbini kırmıştı.
Jungkook insanlardan hem fiziksel hem de duygusal darbeler almaya alışkındı ama Taehyung'un darbesi Jackson'ınki kadar olmasa da yıpratıcıydı.
Taehyung elindekini masaya bıraktığı sırada bakışları hala Jungkook'un üzerindeydi. Onun kendisine olan tavırlarının farklı olduğunun bilincindeydi ve bunu yadırgamaya hakkı yoktu. Lâkin merak ettiği tek bir şey vardı. Bu tavrını neden ona zorbalık yapan insanlara da göstermiyordu?
"Bana gelince aslan kesiliyorsun ama nedense okulda sesin çıkmıyor, Jeon. Sebebini öğrenebilir miyim?"
Jungkook yüzüne yerleşen saniyelik dehşeti def etmeyi başarıp esmer çocuğa baktı. Susmaktan yorulmuştu ama anlatmaktan da ölesiye çekiniyordu. Ki Jin ve Hoseok varken Taehyung'a anlatmayı düşünemezdi. Eskiden olsaydı anlatacağı ilk insan o olabilirdi lakin şimdi sonda bile yer almıyordu.
Onu ilgilendirmediğini söylemek için ağzını aralamıştı ki Bayan Kim'in sesini duydu. Kapıyı tıklattıktan sonra aralayan genç kadın elindeki tepsiyle gülümseyerek çocuklara baktı.
"Bir şeyler atıştırırsanız iyi olur diye düşündüm." Portakal suları ve kakaolu kek gerçekten de ağız sulandırıcı görünüyordu ya da sadece Jungkook'un midesi kazınmıştı...
~
@kimtae:
Herkese mır bana hır@bananajk:
?@kimtae:
Annem gelmeden önce bir soru sormuştumCevabını alamadım
@bananajk:
Önceden umursamıyordun ne değişti de bir anda sorgulamaya başladın?@kimtae:
Değişen bir şey yok ben hep merak ediyordum
Sadece sorma fırsatı henüz elime geçti@bananajk:
Boşver Taehyung
Önemli bir şey değil@kimtae:
Hayır önemli
Kimseye söyleyemediğin ne olabilir Jungkook@bananajk:
Sana anlatacaktım biliyor musun?
Gerçek yüzünü görmeden hemen önceydi :)))
Sana anlayabileceğimi düşünmüştüm ama sen beni yanılttın
Aslında sana teşekkür etmeliyim
Sana anlattıktan sonra gitseydin her şey daha kötü olabilirdi
(görüldü.)~
Bölüm içime sinmedi ama siz sevmiş gibi yapın:(
Bu arada bir sonraki bölüm öğreniriz bunların arkasındaki (belki)
Dur gideyim belki bir sonraki bölümü şimdi yazar atarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cast someone away ! taekook
FanfictionO paylaşmayı severdi, yalnızlıktan kavrulmasaydı. texting• başlangıç: 06.07.21 bitiş: 06.11.21 #1vkook 11.08.21 #1kooktae 04.10.21 #2taekook 23.02.23 #1yoongi 20.01.22