❤️💜momojiro💜❤️

79 4 0
                                    

~momo~
Była 16:54 o 17 zaczyna sie impreza. Wyczekiwałam na gości w mojej sali.

Gdy nagle zobaczyłam jak pierwsi
goście dotarli byli odrobine za wcześnie ale nie przeszkadzało mi to ponieważ byłam całkowicie gotowa.

Zaprosiłam ich do środka i powiedziałam aby sie rozgościli. Izuku i shoto usiadli na kanapach czekając na reszte gdy ja poszłam sprawdzić czy napewno wszystko gotowe.

Kiedy wróciłam zobaczyłam ochaco z Tenyą stojących przed bramą więc prędko pobiegłam im otworzyć. Powitałam ich i zaprowadziłam do środka ochaco od razu podbiegła do izuku ale co sie dziwić od dawna wiadomo że sie w nim podkochuje. Biedna nie wie że jego serce należy już do shoto.

Siedziałam razem z Tenyą i shoto i wyczekiwaliśmy na reszte gości. Mimo iż z shoto zerwałam dosyć nie dawno nie przeszkadza mi to w zwyczajnej rozmowie z nim jesteśmy poprostu dobrymi przyjaciółmi.

Po chwili zauważyłam że przyszła ashido razem z ejiro,denkim oraz miłością mojego życia Jiro.

Przeprosiłam Tenye oraz shoto i pobiegłam prędko im otwożyć gdy ashido denki oraz ejiro odeszli mocno przytuliłam jiro i dałam jej buziaka w czoło. Ta oczywiście zrobiła sie cała czerwona zaprowadziłam ją do środka i usiadłyśmy razem rozmawiając.

Potem przyszły takie osoby jak asui,hanta i shinsou .Przywitałam ich oczywiście i zaprosiłam do środka.

Gdy myślałam że to już wszyscy ujrzałam osobe której naprawde nie spodziewałam sie ujrzeć.

Bakugo.

Szybko poszłam otworzyć przywitałam sie lekko zdziwona i zaprosiłam go do środka na co on tylko prychnął i wszedł. Wróciłam do środka i zaczełam ponownie rozmawiać z swoją ukochaną gdy nagle przyszła ashido i szepneła mi na ucho:"rozpoczynamy akcje spełnianie shipów" ja od razu zorientowałam sie o co chodzi pociągnełam jiro oraz hante na środek sali i posadziłam obok ochaco która dopiero co przyprowadziła shoto i izuku a sama usiadłam obok ashido

-gramy w butelke!!!-oznajmiła wesoło ashido .

Bakugo widocznie chciał zrezygnować ale ejiro go powstrzymał.Oni naprawde do siebie pasują.

Zaczeliśmy gre. Jako pierwszy kręcił hanta i wypadło tak jak myślałam na ashido. Wiedziałam że są razem od jakiś 2 miesiecy więc ashido poprostu zbliżyła sie do niego i pocałowała hanta widać nie spodziewał sie tego i zrobił sie wyraźnie czerwony.

Teraz miała być kolej izuku ale niesteyy ashido musiała mu przerwać proponując alkochol ja byłam oczywiście przeciwna temu pomysłowi ale ponieważ ashido nie dawała za wygraną skończyło sie na tym że praktycznie każdy był upity.

Izuku zakręcił wypadło na shoto. Nie powiem lekka zazdrość ściskała mnie od środka ale widocznie nie tylko mnie. Chociarz mnie udało sie to ukryć pewnej osobie niestety nie.

Zobaczyłam jak ochaco wstaje i próbuje wyjść widząc to szybko szturchnełam asui siedzącą po mojej lewej stronie. Wiedziałam że te 2 od dawna były w sobie zakochane tylko poprostu jeszcze o tym nie wiedziały.

Asui zrozumiała o co chodzi więc szybko wstała i złapała ochaco za ręke. A następnie ją pocałowała. O to mi właśnie chodziło. Gdy te dwie usiadły graliśmy dalej.

Była kolej bakugo który jak sie spodziewałam gdy zakręcił wypadło prosto na ejiro. Widać było że ejiro był już mocno pod wpływem alkocholu więc nawet sie nie zawachał podszedł do bakugo i pocałował go mocno i namiętnie a następnie pociągnął do jakiejś sypialni. Wiedziałam że tą 2 musi coś łączyć.

Wtedy była kolej jiro. Gdy zakręciła nie będe ukrywać miałam nadzieje że wypadnie na mnie i na szczęście tak sie stało. Wypadło na mnie. Ja widząc że jiro jest mocno zawstydzona sama ją pocałowałam lekko. Jiro była teraz jeszcze bardziej czerwona niż wcześniej ale zadowolona. Wyglądała tak uroczo.

Następnie była kolej shinsou który wylosował oczywiście denkiego pocałowali sie a wtedy shinsou złapał denkiego za ręke i pociągnął gdzieś na dwór.

gdzieś.zostaliśmy tylko w 6 ja jiro asui ochaco ashido i hanta. Postanowiliśmy że dalsza gra w butelke nie ma sensu więc poprostu zagramy w prawda czy wyzwanie.

Graliśmy kilka rund i skończyło sie na tym że hanta wisiał śpiąc pod sufitem ashido rozwalona na podłodze asui razem z ochaco pod kocem a jiro na kanapie

Po ogarnięciu w miare wszystkiego położyłam sie koło jiro i zasnełam razem z nią.

Gdy sie obudziłam zobaczyłam że wstałam jako pierwsza obudziłam ashido i szybko poszłyśmy ogarniać wszystkich chociarz ashido to bardziej robiła zdjęcia shipom niż ogarniała ich.

Gdy ogarneliśmy sie kto gdzie jest zorientowałyśmy sie że brakuje shinsou i denkiego. Zaczełyśmy ich szukać i znalezlyśmy ich leżących na trawie razem na podwórku wyglądali bardzo słodko.

Gdy wszyscy wyszli ashido pomogła mi z bałaganem i sama poszła a usiadłam koło jiro i zaczełyśmy oglądać nasz ulubiony film.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Korzystam i pisze póki mam wene. Nie pytajcie dlaczego momo nazywa każdego po imieniu z wyjątkiem jiro shinsou i bakugo jakoś tak poprostu mi pasowało mam nadzieje że jest w miare git. Nie jestem za dobra w pisaniu gxg bo nie zaczęsto czytam takie rzeczy a ja zwykle pisze inspirowane czymś co czytałam

Następne zrobie uratsu więc czekajcie❤️❤️

~~805 słów~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

| impreza | kiribaku | shinkamk| tododeku | minasero | momojiro | oneshot | Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz