إقتباس
تدخل به أحد الغرف التابعه للو رشه وتجلس وهي تضع قدم فوق أخري.
بوسه ييا يا ياسبايس حضر الكاميا واديله القسم عشان يقوله ....سبارس حاضر يا بوست قلبي لتبتسم بوسه وتنظر له بحب وحنان ، وفجاءة تذكرت الواقف أمامها ،وتحدثت بهمس هتفيدحنا قدام الصبيان يا سيفي اعيقل كده بلاش اليواد الكديد ياخده افيكاي غيط عننا ، لينظر لها ويقول... سبارس هو بعد سيفي دي هقدر اقف على حيلي اه لو انتي بس عندك 16سنه كنا مخطوبين دلوقتي بدل المرمته الأنا فيها من خالي ومرات خالي ... لتهمس في أذنه اصبي يا سيفي كلها ايبع سنين ونص وهتكون زوجا لي ... يارب امته بس انا خلاص هجنن من عمايل البوكي وامك ، يصبروا عليا بس اتجوزك والله لاخليهم يقدموا التماس عشان بس يشفوكي .
فجاءة يهتف هذا الواقف ينظر لهم ببلاهه ....هفضل واقف كده كتير في ايه ايه المطلوب مني ..لتقف بوسه وتلف به انحاء الغرفه وتجد ما أراده وتقول له ايوه هنا تمام .
ليقوم سبارس بإعطاء أحمد البيطار ورقه لقراءة ما هو مكتوب لها ليسعق مما قرائ ويقول وده ايه أن شاء الله لازمته ايه بقي الكلام ده . هوانا هشتغل في وزارة الخارجية.
بوسه وهي تضع قدمك فوق الأخري اياه مش لازم اضمي ولايك للعمي والويشه ...والباقي ده السي في بتاعك اش في أي وظيفة بتقدم سي في ، ليجيب ايوة بس ...لتقف بوسه غاضبه ...بس بيقه من غي كيام كتي قول الكيام من سكات ويانا شغي كتي ... سبايس يلا جهز الكاميا وخيصنا وويان اشغايا .. ليقوم سبارس بالتصوير... ليقراءاحمد ما هو مكتوب بالورقه ... وهو رافع يده اليمني ويقول .. اقسم بالله العظيم أن احافظ على نظام الورشه وان اراعي قوانين العمل وأن التزم بدستورها وقانونيها وأن أحترم مديرتي الاسطي بوسه 😏😏 والله علي ما اقول شهيد ... السي في أنا المهندس احمد البيطار عمري ٢٦ عام مدير مصنع البيطار B r لطناعه السيارات ..اعزب .
بوسه خياص كده اهي سهياه اهيه ... يايا بقي علي شغيك وقبل أن يخرج ..بوسه .. استيا يسه الصويه بتاعت الكينيه .
ليقوم سبارس بتصوير ه وهو لابس زي العمل وعبارة عن بدله خضراء لم تصل إلي أسفل ركبته واكمامها ربع زراعه كان شكله مزري ومضحك . لتأخذ بوسه الفلاشه من سبايس وتقول اهو كيده يويني بقي هيقدي يهيب الزاي مني وياهي أنا مافيش زيي اتنين .اقطيعه محدش بيكويها بساهل ... 😂😂😂😂😂😂 نيهههههههها .
شعار بوسه ..بوسه تأديب وإصلاح وتهذيب 🤣🤣🤣
.
أنت تقرأ
الاسطي بوسه واخواتها الميكانيكي المنقبه بقلمي مني عبدالعزيز
Romanceهي جميله جدا اخر سنه بكليه الهندسه متخصصه في مكانيكا السيارات هو مغرور رياضي يقدس العمل النساء له خلقن للانجاب فقط . هي طبيبه فاتنه الجمال تحب أسرتها مخطوبه من ابن عمها . هو رجل اعمال ناجح جدا يعمل باحدي الدول الأجنبية لا يريد العوده لمصر بسبب ذك...