💥الخاتمه الجزء الثاني 💥
💥الاسطي بوسه واخواتها الميكانيكي المنقبه 💥
💥 بقلمي مني عبدالعزيز💥
بعدقليل وصل عادل الي بيته نزل من سيارته وذهب الي الجهه الأخري وفتح الباب لسندس وانحنا وحملها متوجها إلي داخل البيت .
فتح باب المنزل وصعدا حاملها .
سندس:عادل نزلني هتطلع اربع ادوار شيلني هتتعب .
عادل :أنا اشيلك للدور العشرين ..ومش ممكن اتعب وانا شايل حببتي وقلبي وكل دنيتي
سندس دولا عشان خاطري نزلني أنا خايفه عليك قلتها برقه جعلته يقف بها مرة واحده ا بوس ايدك لحد ما نطلع الجناح
متكلميش أنا ممكن اتهور هنا علي السلم .سندس اومت برأسها .
وصلا جناحهم الخاص وهو عبارة عن دور كامل بالفيلا اختاره بالدور الرابع للخصوصيه .
انزل سندس قرب الباب وبداء بخلع ملابسه ويرميها أرضا وخلع حجاب سندس ونقابها وهو يقبلها بنهم وهي تبادله علي استحياء ظل عادل يقبلها وهو يتحرر من ملابسه بعد قليل نام بحوارهاعادل ضامن سندس:معاكي بحس بحجات متخيلتهاش ولا فكرت تحصلي ولا اعملها انتي ادماني يا سندس بقيتي بتجري في دمي بقيتي الهوى ال بتنفسه
ناما بعد مده من الارهاق والسهر .
صباحا في بيت البيطار ..
استيقظ الجميع فاليوم يوم الجمعه اجتمع الاب والام وأحمد وزمورد وياسمينا .
ياسمينا : الساعه بقت أحدي عشر ١١ وعادل وسندس منزلوش
الاب سبيهم برحتهم ولسه بدري علي الصلاة .
الام : لا دول اتاخروا لازم نفطر كلنا سوا قبل الصلاة وده يكون روتين دائما نمشي عليه يوم الجمعه لازم نجتمع فيه ويبقي عاده اسبوعيه لاجتماع العيله علي الفطار والغداء والعشاء .
الاب خاليها من الجمعه الجايه عادل رجع متاخر هو وسندس رجعوا والنهار قرب يطلع .
الام :حمدت ربها علي رجوع سندس معه دون علم اختها مما حدث .
في غرفه سندس وعادل فاقت سندس وهي تحاول فك حصارها من زوجها المتملك اخذت تحرك جسده لتتحرر من قوة قبضته وعادل في نوم عميق .لم يفق ال علي صوت هاتفه المزعج .امسكه نظر وجد المتصل شقيقه ...أجاب عليه .
عادل وصوت من أثر النوم أجش الو ايوة يااحمد .
احمد صباح الخير يا عم يلا اتاخرت ليه كده مستنينكم علي الفطار .
عادل حاضر شويه ونزلين .
نظر بجوارة لم يجد سندس سمع صوت المياة علم أنها بالحمام ..بعد قليل خرجت سندس وهي تنشف شعرها رفعت
راسها علي صوته .
عادل: صباح الجمال.
سندس :صباح الخير .
عادل هدخل اخد شور تكوني لبستي عشان نصلي وننزل احمد اتصل والكل مستنينا علي الفطار .
سندس :اومت برأسها علامه الموافقه وذهبت لارتداء ملابسها وتوجهت الي المراه لتعديل من نقابها .
صدمت عندما رأت ماحدث لرقبتها وشفتها .
خرج عادل وجدها تنظر إلي المراءة برعب .
عادل حببتي وقفه كده ليه .
سندس التفتت له تكلمه بغيظ .... هنزل ازاي كده .
عادل مش فاهم قصدك ايه أشارت له علي علاماته علي رقبتها وتورم شفتاها .
عادل عادي ياحببتي انت لبسه النقاب ومافيش حد هيشوف وشك .
سندس يعني هفضل لابساه طول النهار أكيد ماما وبابا هيطلوبوا ارفع النقاب .
عادل وهو ينتهي من ارتداء ملابسه اموتك اياكي ثم اياكي ترفعي النقاب قدام حد ..أنا ممكن ارتكب جنايه.
سندس لا انت حالتك صعبه أنا هنهي النقاش دلوقتي وبعد ما نطلع نبق نكلم .
بعد قليل انتهوا من الصلاة .وامسك يدها يتخلل أصابعها بين إصبعه وتوجه الي أسفل لتناول الفطار
دخلا غرفه الطعام وجد الجميع في انتظارهم .
أحمد :اخيرا ياعم حنيت علينا ونزلت متنا من الجوع .
الاب :وهو ينظر في عين عادل والفرحه في عيونه يلا علي الاكل بلاش كلام كتير.
جلس عادل وبجوار سندس وبجوارها زمزم اختها وبجوارها احمد .
وفي الجهة المقابله ياسمينا وامها ..وعلي رأس الطاوله الاب
شرعوا في الطعام .
الام :يابنات ارفعوا النقاب وكلوا برحتكم مفيش حد غريب عمكم زي والدكم وأحمد وعادل أزواجكم .
عادل مسرعا لا سند س مرتاحه كده ومن الاخر ممنوع منعا بتا ترفع النقاب برة الجناح بتاعنا مفهوم الكلام ولا اقول تاني .
الاب خوفا من حدة النقاش وهو يعلم طبع عادل المتملك الصعب .
خلاص سبيهم برحتهم يا ام عادل ..
بعد قليل انتهوا من تناول الطعام .
توجهوا الي غرفه الجلوس يشربون الشاي والقهوة ويتحدثون في موضوع خطبه ياسمينا لشريف الخطيب .
أنت تقرأ
الاسطي بوسه واخواتها الميكانيكي المنقبه بقلمي مني عبدالعزيز
Romanceهي جميله جدا اخر سنه بكليه الهندسه متخصصه في مكانيكا السيارات هو مغرور رياضي يقدس العمل النساء له خلقن للانجاب فقط . هي طبيبه فاتنه الجمال تحب أسرتها مخطوبه من ابن عمها . هو رجل اعمال ناجح جدا يعمل باحدي الدول الأجنبية لا يريد العوده لمصر بسبب ذك...