16. Bölüm

439 33 16
                                    

Arabayı sessizlik doldurdu. Bunun nedeni Sylvester'ın yolculuk boyunca ağzını açmamasıydı, görünüşe göre derin düşüncelere dalmıştı. Callian'la tekrar yüzleşmeyi mi planlıyordu? Yoksa Callian'a karşı nasıl savaşacağını mı planlıyordu? Her ne ise, beni huzursuz hissettiriyordu. Her şey benim hatamdı - her şey için beni suçlamak biraz fazla olabilir ama Callian'ı baştan çıkarabileceğimi sanmam benim suçum değil miydi?

Her iki durumda da bunaldım, bu yüzden bakışlarımı pencereye çevirmeye karar verdim. Kuzey sınırının bir tarafında bolca güneş ışığı, diğer tarafında kar taneleri yağmuru vardı. Ne kadar güzel olduğuna şaşırdım. İmparatorlukta, her biri kendi iklimine sahip dört ayrı sınıra bölünebilen “sınır” denen bir şey vardır. Güney sınırı güneş ışığıyla sırılsıklamdı ve her zaman sıcak bir iklimle kaplıydı. Aksine, kuzey sınırının ötesinde hava her zaman soğuktu - Ryzen düklüğünün bulunduğu sınır. Tıpkı o an tanık olduğum gibi, yıl boyunca gökten kar taneleri yağdı.

"Vay-" Sınırı geçer geçmez beni karşılayan renkli auroraya hayran kalarak ellerimi birbirine kenetledim. Auroralar daha önce hiç görmediğim bir şeydi. Etrafına beyaz kar yağan aurora, gizemli bir parıltı yaydı. Kocaman ve genişti, sanki tüm dünyayı yutacakmış gibi. Bunu izlemek bana hastanedeki hayatımı hatırlattı, 7/24 odamda sıkışıp kaldım - hiçbir şey bilmediğim ve her gün ölmeyi umduğum bir hayat.

Ama şimdi değil.

Artık her şeyi deneyimleyebiliyordum. Bir şeyler görebiliyor, bir şeyler hissedebiliyordum. Bu gerçek beni heyecanlandırdı ve omurgam boyunca tüylerim diken diken oldu. Göğsümün bilinmeyen bir duyguyla ağzına kadar dolduğunu hissettim.

'İyi bir hayat yaşayacağım.'

Bunun için boşanmam ve her şeyi arkamda bırakmam gerekiyordu. Boşanmak için Callian'ı baştan çıkarmam gerekiyordu. "Yapabileceğime eminim," diye mırıldandım nefesimin altından. Bir anda olmasını beklemiyordum ve olmadı, ama sorun değil, beni bekleyen fırsatların olacağını biliyordum. Elbisemi kaparken, asla pes etmeyeceğime dair kendime söz verdim.

"Yapabileceğin şey nedir?"

Ne dediğimi duydu mu? Birkaç saat sonra Sylvester sonunda ağzını açtı.

"Sadece, bilirsin, bazı şeyler," diye yavaşça yanıtladım, "Veliaht Prens'in yorumlarından biraz cesaretim kırıldı, ama tekrar çalıştırmaya kararlıydım."

“Veliaht Prensi baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun?”

"Tam olarak bu şekilde boşanacağım."

Sylvester güldü. Kısa bir an için aurora yükseldi ve güneş yüzünün yarısında parlak bir şekilde parlarken, diğer tarafta bir gölge oluştu. Öne çıkan özellikleri, yüksek burnu ve derin gözleri vurgulandı. Sonra bana nazik bir bakış attı.

'Bu ifadenin nesi var? Kaç defa görsem de alışamadığım yakışıklı bir yüzdü.

"Boşanma. Kulağa iyi geliyor." Dizlerini kırıp parmaklarını birbirine vurdu. “Başarılı olacağından emin olmasam da.”

Gözlerimi ona çevirdim, "Bana meydan mı okuyorsun?"

Sylvester cevap vermek yerine kahkahayı patlattı. Parmaklarını siyah saçlarının arasından geçirdi ve dudaklarının kenarlarını büktü, "Nasıl oldu da değiştin?" ve tamamen rastgele bir soru sordu.

Sık sık "Değişmişsin" dedi, aklına geldi, gerçi muhtemelen gerçekten değiştiğimi hiç fark etmemişti, bu yüzden daha dikkatli olmam gerektiğini biliyordum. Çenemi kaldırdım ve boğazımı temizledim, "Değiştiğimi söyleyip duruyorsun ama olduğum gibiyim. Hiçbir şey değişmedi."

Honey, Why Can't We Get a Divorce? [BIRAKILDI!] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin