Hayır, bekle bir dakika! Yaklaşan gardiyanlara elimi sıktım ve önümde duran ilgisiz Callian'a baktım. "Ben hiçbir şey yapmadığım halde neden beni kovuyorsun?"
Sözlerimi duyan Callian küçümseyici bir kahkaha attı. "Peki ne yapacaksın?" İnanç dolu konuştu.
O anda dondum. Ophelia nasıl yaşıyor? Yine tuhaf bir şey mi yaptı? Kadınları tuzağa düşürmek, davetiyeleri çalmak ve çakı kullanmak yeterli değil miydi?
Ben anlamadım
"Şu anda yüzünü görünce, neyi yanlış yaptığını bile bilmiyorsun." Callian kaşlarını çattı ve içini çekti. "Kısa bir süre önce, Kontes için bilinmeyen bir paket geldi."
Kadın başrol.
Kontes'i duyar duymaz huzursuz hissetmeye başladım.
Paket, Kontes'e yöneltilen küfürlerle doluydu. Görevli orada olmasaydı, kesinlikle Kontes gerçekten lanetlenmiş olurdu. "
"Oh, bu çok ..."
"Pakette 'Vixen' yazan bir mesaj vardı. "
'Aman.'
Kim gönderebilirdi?
'Kimi düşünüyorsun?'
Ellerimi alnıma doladım ve gözlerimi kapattım. Ophelia, bunu neden yaptın ki en kötüsüsün?
Ama suçlamalarını reddedemedim. Ben Ophelia'ydım.
"Emin değilim ... Onu kimin gönderdiğini merak ediyorum, korkunç bir insan olmalı."
Callian sözlerime kaşlarını çattı, yüzü saniyede daha kızgın ve daha kızgın görünüyordu. "Kontes'e bir kez daha yaklaşırsan bundan paçayı sıyırmana izin vermeyeceğim."
Korkutucuydu, ama orada biterse Ophelia olmazdı. Ophelia'nın Callian ile yüzleşmesine dair anıları hatırlayarak sessiz kaldım.
Ama yaklaşımla "ne demek istiyorsun? Uygun görgü kurallarına uyduğum sürece istediğim her şeyi yapmama izin verilmesi gerektiğini düşünüyorum. "
Yeterince sinirli değilmiş gibi, Callian'ın yüzü giderek daha da korkutucu hale geldi.
"Merhaba" yok, hiçbir şey yok! Bir daha asla yanımıza gelmeye cüret etme! Tekrar!"
Ben zaten anlardım, o kadar ileri gitmene gerek yoktu; koyduğu vurgunun miktarı beni biraz üzdü. Callian tarafından alenen küçük düşürülen bana gülüp duran birkaç kişi bizi izliyordu.
Hayır, çünkü gerçekten üzgünüm.
Henüz hiçbir şey yapmadım.
"Ama birbirimizi selamlamamak bizim için çok sert olmaz mıydı ..."
Ophelia Ryzen. Callian dişlerini gıcırdattı ve "Defol" dedi.
Ah lütfen. Tekrar?'
'Defolun' sözlerini her duyduğumda boynumun arkasından yükselen stresi hissettim. Nasıl hissettiğimi bilmeden kapıyı işaret etti ve sesini yükseltti. Eğer gitmeyi reddedersen, seni kovarım. Muhafızlar! bu aşağılık, çirkin kadını yoldan çek! "
"Aşağılık, çirkin kadın."
Bu sözler Callian'ın dudaklarından söylendikten sonra, Sylvester hemen devreye girdi. "Karıma çok fazla davrandığına inanıyorum," dedi Sylvester, omuzlarımı yumuşak bir şekilde tutarak.
"Paket Kontes'i lanetlemek amacıyla gönderilmiş olsun ya da olmasın, gönderenin kimliğinden emin misiniz?"
'Bu doğru.'
Ophelia'nın tavrıyla ilgili renkli geçmişi ne olursa olsun, Callian beni somut kanıtlar olmadan bu şekilde suçlamamalıydı.
"Eşim aynı zamanda Ryzen'in Düşesi. Majesteleri bu kadar kaba olmamalı. "
Callian'ın yüzü mor renge döndü ama sakinliğini yeniden kazandı ve başını salladı. "Bu değerli eşinizin Dük'ten boşanmak istediğini duydum?"
Sylvester'ın kaşları, Callian'ın bir şekilde yabancıların bilmeyeceği kişisel konuları bildiğini görünce hafifçe seğirdi ve eve bir casus yerleştirmiş olması gerektiğini fark etti.
"Geri döndüğümüz an kaos olacak." Alnıma dokunurken iç çektim.
"Dük neden karısını boşamak istemiyor?" Callian ikimize de küstahça baktı. "Ne de olsa kalbi başkasına ait."
Beklediğim an bu değil miydi? Sanki onun cevabını dört gözle bekliyormuş gibi sırtımı düzelttim ve omuzlarımı kaldırdım. Ancak Callian'ın ona aşık olduğumu düşünmesi talihsiz bir durumdu. Bundan çok kırıldım ama hiçbir şey yapamadım - Ophelia'nın geçmişte yaptıklarını silemedim.
"Ama bundan sonra imajıma daha çok dikkat etmeliyim."
Sylvester'ın elini omzuma doladım. "Tatlım, şimdi koltuğuna geri dönmelisin ..."
"Çünkü onu seviyorum," dedi.
Bir vızıltı duymaya başladım.
Callian ve ben ona aynı anda baktık. Sylvester sırıttı ve elini omzuma daha sıkı sardı. "Boşanmak istemiyorum çünkü karıma çok aşığım."
Etrafımızdaki uğultu daha da yükseldi.
"Ne romantik bir itiraf!"
"O kötü kadının neresinden hoşlanıyor?"
"Dük'ün gözleri de tamamen açık!"
"Ne kadar romantik!"
Her türden yorumu duydum, ama kesin olan bir şey vardı - sanki herkes Sylvester'ın bunu kastettiğini düşünüyordu. Ama hemen yanında duran ben her şeyi gördüm. Odadaki herkesi aldatan bir cephe taktı. Sözlerinin her biri bir yalandı.
Tam o sırada gözlerimiz buluştu ve bana göz kırptı.
"Ah, pislik ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Honey, Why Can't We Get a Divorce? [BIRAKILDI!]
FantasiAna karakteri seven ve kocasını öldüren kötü bir kadına sahipti.f Neyse ki, zaman çizelgesi kocasını öldürmeden önceydi. Ve ne yazık ki, erkek başrolü çok sevdiğini herkes biliyor. Durum böyle olur olmaz, mümkün olan en kısa sürede boşanmalıdır. Ama...