Callian'dı.
'O piç*rd!'
Ellerim titremeye başladı ve Sylvester kağıtları benden kaptı. "Anlıyorum," Dudaklarının köşeleri gülecekmiş gibi yükseldi, bu beni daha da üzdü...
“Karınızın dava açılmasına mı gülüyorsunuz?”
"Evet benim."
"Vay canına, sen harika bir kocasın. Bir alkış. Alkış alkış alkış." Bilerek alkışladım ve Sylvester bunun gerçek bir iltifat olduğunu düşündü. Gülümsedi ve bana tatlı tatlı baktı. Ne kadar yüzsüz.
“Bu konuda ne yapmalıyız?” Diye sordum.
"Emin değilim?"
Emin değil? Bu ne anlama geliyordu? Bu onun son cevabı mıydı?
“Hayır tatlım, nasıl çözeceksin gibi bir şey söylemen gerekmiyor mu?”
"Neden yapayım?"
"Neden yapmalısın?" Ellerimi masaya koydum. "Yani bu işi tek başıma halletmemi mi istiyorsun?"
"Evet, bu senin sorumluluğunda."
"Aman Tanrım..." Nasıl bu kadar kaba olabilir? Duyduklarıma inanamadım ve yüzümü ellerimin arasına gömdüm. Sıkıntımı görünce Sylvester bir kahkaha patlattı.
"Sadece şaka yapıyorum. Bu arada, böyle cevap vermene şaşırdım. Belki de böyle şakaları daha sık yapmalıyım." Şaka olduğu ortaya çıkmasına sevindim ama yine de onu lanetlemek istedim.
Gözlerimi kocaman açtım, "Bir daha böyle şaka yapmaya kalkarsan evden kaçarım."
"Zaten paran yok."
"Biraz çalıp evden kaçacağım."
"Hiç Ryzen Evi'nde hayatta kalan bir hırsız gördün mü?"
"Pekala, öylece durmamı mı bekliyorsun?" Alt dudağımı ısırıp ona baktım. Sylvester yeniden gülmeye başladı.
"Her neyse, sana iyi bir avukat bulacağım ve evet, bu durumdan sadece para cezasıyla kurtulabileceksin."
Rahatladım, ancak bir şeyi fark ettim: "Hiç para cezasına çarptırılan bir aristokrat oldu mu?"
"Hayır, soylular onuru ilk sıraya koyar, ama bunu nasıl örtbas edeceğimi bilmiyorum, bu yüzden ilk arife sen olacaksın. Tebrikler."
Bu kulağa hoş gelmiyordu. "Para cezası verilen ilk soylu kadın—Ophelia Ryzen!", bu unvan tüm planımı mahvederdi. İtibarımı düzeltmem gerekiyordu! Kötülük yerine, kendimi düzgün bir kadın olarak tanıtmalıyım. Callian'ın suçlamaları bir şekilde düşürmesini sağlamalıydım.
"Tatlım senden bir iyilik isteyeceğim."
"Bugün neden bu kadar çok istek var? Reddedildi."
"Ah, gerçekten böyle mi olacaksın?!" Öfkeden nefesim kesilerek Sylvester'a baktım. Sylvester'ın çok tuhaf bir ifadesi vardı ama ben kızgın olmakla o kadar meşguldüm ki bunun hakkında hiçbir şey düşünemiyordum.
"Hadi ama, bir mektup yazmamız gerekiyor."
"Ne mektubu?"
"Veliaht Prens'e bir mektup," Bir yudum su aldım ve kararlılıkla konuştum, "Şimdi onu görelim."
******
Bu sefer Callian ile hemen bir görüşme yapabildim. Ryzen ailesinin mührü olan mektup işe yaramış olmalı. Bu, kapının dışında sessizce beklemek zorunda kalmaktan çok daha iyiydi, sadece bir hizmetçinin -neyse ki Sylvester tarafından karşılandığı- sonunda bana 'Kaybol' demesi gerekiyordu. Hâlâ eski Ophelia olsaydım, çoktan ölmüştün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Honey, Why Can't We Get a Divorce? [BIRAKILDI!]
FantasyAna karakteri seven ve kocasını öldüren kötü bir kadına sahipti.f Neyse ki, zaman çizelgesi kocasını öldürmeden önceydi. Ve ne yazık ki, erkek başrolü çok sevdiğini herkes biliyor. Durum böyle olur olmaz, mümkün olan en kısa sürede boşanmalıdır. Ama...