Bölüm.1

189 21 8
                                    


- kesin sesinizi! ( Rose )

- kimsiniz lan siz ne istiyorsunuz bizden. ( Carl )

- biz sizden birşey istemiyoruz canım ondan istiyoruz. ( Lola)

Esmer balık etli 160 boylarındaki kız kafasıyla Alexi işaret etti. Ne istediklerini biliyorduk ama bilmiyormuş gibi davranmak daha cazip geliyordu.

Buraya geleli iki gün olmuş pestilimiz çıkmıştı. Bizi elektrikli demirlere bağlamış biz zincirler den kurtulmaya çalıştıkça elektrik veriyorlardı.

Depo gibi bir yerdeyiz. Rutubet kokusu lağım kokusu mide bulandırıyor du. İki gündür hiçbir şey yememiş içmemiş tik. Burası neresi bilmiyorum. Bizimkiler nerede bilmiyorum ama bizi aradıklarını ve çok yakınımızda olduklarını hissediyorum.

Buraya nasıl geldik nasıl getirildik bilmiyorsunuz tabi. O gün Carl aşağı gitmemiz gerektiğini söylemek için indiğinde çok geç olduğunu anlaması uzun sürmemişti. Bizi almaya sekiz kişi gelmişti dört kız dört erkek. Kızların üçü vampir biri kurt erkeklerin ise ikisi kurt ikisi Vampir di. Alex pencelerini çıkarmış beni arkasına çekmişti Carl ve Bella da dişlerini çıkarıp savaş ilanı verdiler. Carl koşarak sarışın çocuğa yumruk atacağı sırada çocuk Carl'ın yakasından tutup duvara fırlatmıştı. Duvarın kırılan parçaları ile Carl yere düştüğünde Alex hiç zaman kaybetmeden esmer kalıplı kurda koştu. Alex yumruk atacağı sırada çocuk eğilip yumruğundan kaçmayı başarmıştı Alex'in bacaklarına sarılıp yere fırlattı. Bella ve ben aynı anda kızlara saldırmaya başladık dişlerimi ve pençeleri mi çıkarıp esmer kıza koştum yüzüne vuracağım sırada o da aynı şekilde aşağı eğildi ama dirseğimle suratına vurduğumda hırlayıp yere düştü. Arkamdan yaklaşan bir diğer kıza önümü dönüp suratına tırnaklarımı geçirdim. Kızın yüzünden dökülen kanlar içimde bir acı oluşturdu. Kıza ikinci darbeyi yapacağım sırada Bella'nın sesini duydum acı içinde bağırıyordu.

- yeter bu kadar oyun melez.

Sarışın çocuk bana seslendiğinde arkamı dönüp ona baktım. Alex ve Carl yerde baygın yatıyorlardı. Çocuk Bella'nın boynundaki iğneyi çıkardığında Bella da yere düştü. Boynuma saplanan iğneyle büyük bir çığlık attım. Kanıma akan sıvı tüm gücümü kaybetmeme sebep olmuş bilincimi kapatmıştı. Gözlerimi açtığımda ise buradaydık.

Bizi almaya sekiz kişi gelmişti ama şuan dokuz kişilerdi. Beş kız dört erkek. Gelmeyen kız melez adı Rose kendini diğerlerinin lideri sanıyor büyük ihtimalle öyle de olabilir.

Şimdi ise kurtlar yemek yerken vampirler de kanlarını içiyorlardı. Kan kokusu burnuma geldikçe boğazım yanıyor acı çekiyordum. Bella çoktan pes etmiş gözüküyor gözlerini sıkı sıkı yumuyor du.

Rose'nin telefonundaki tiz ses yankılanıp kulağımı doldurduğunda Rose telefonu yanıtladı.

- efendim.

Karşı tarafın sesi boğuktu ama bağırdığı çok belliydi.

- evet ama yapacak birşeyim yok oraya getiremeyiz biliyorsun senin gelmen gerek.

Karşı taraf uzun uzun konuştuktan sonra Rose bıkkın bir nefes verdi.

- Beni anlamak istemiyorsun sanırım şuan bile zor tutuyoruz bunları ilaçlar bitti. Bizim erzaklarımız da bitmek üzere. Buradan çıkarsak Michel kesin bulacak bizi. Kızın kokusu çok yoğun kokuyu bastıracak birşey yok. Buraya gelip işleri yoluna sokman gerek.

Karşı tarafın tamam dediğini duydum. Ardından telefonu kapatıp kanı içmeye devam etti. Bize verdikleri ilaç bitmişti ve bu bizim için iyi bir fırsat. Ama elektrik vardı.

İLK MELEZ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin