ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ɪs, ᴀ ᴘʀᴏʟᴏᴜɢᴇ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴜᴘᴄᴏᴍɪɴɢ ғғ. ʀᴇʟᴇᴀsᴇ ᴅᴀᴛᴇ: ᴀᴜɢᴜsᴛ 6
ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴡᴀs ᴄᴀʟᴍʟʏ ᴄᴏᴏᴋɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋғᴀsᴛ ғᴏʀ ʜᴇʀsᴇʟғ ɪɴ ʜᴇʀ ʟᴜxᴜʀɪᴏᴜs ᴘʀɪᴠᴀᴛᴇ ᴀᴘᴀʀᴛᴍᴇɴᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ ʙᴜɪʟᴅɪɴɢ ɪɴ sᴇᴏᴜʟ. ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴇᴠᴇʀʏ ɪɴɢʀᴇᴅɪᴇɴᴛ, ᴘᴏᴜʀɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍʙɪɴɪɴɢ ɪᴛ ᴀʟʟ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴘʀᴏғᴇssɪᴏɴᴀʟʟʏ. ᴡʜᴇɴ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ ᴀ ʀɪɴɢᴛᴏɴᴇ ᴇᴄʜᴏᴇᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ǫᴜɪᴇᴛ ᴋɪᴛᴄʜᴇɴ ᴏғ ʜᴇʀs.
"ᴡʜᴏ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴛʜᴀᴛ ʙᴇ ᴀɢᴀɪɴ?" sʜᴇ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ. sʜᴇ ᴀʟᴡᴀʏs ɢᴇᴛs ᴄᴀʟʟs ᴏɴ ʜᴇʀ ᴘʜᴏɴᴇ. sᴏᴍᴇ ғʀᴏᴍ ᴄᴏʟʟᴇᴀɢᴜᴇs, ғʀɪᴇɴᴅs, ғᴀᴍɪʟʏ ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇ ᴇᴠᴇɴ sᴀᴇsᴀɴɢs.
"ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ?" ᴊᴇɴɴɪᴇ ғʀᴏᴡɴᴇᴅ ᴀs sʜᴇ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟᴇʀ ɪᴅ ᴏᴜᴛ ʟᴏᴜᴅ. 'ɪsɴ'ᴛ ʜᴇ ᴘᴇʀғᴏʀᴍɪɴɢ ᴀ ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ?' sʜᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ.
📲 ɪɴ ᴄᴀʟʟ
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ʏᴏ! ᴡᴀssᴜᴘ...
???: ᴊᴇɴ! ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ!
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ʙᴀᴍ ʙᴀᴍ? ᴡʜᴀᴛ? ᴡʜʏ?! ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ?!
ʙᴀᴍ ʙᴀᴍ: ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ...
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ᴡʜᴀᴛ?! ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ʜɪᴍ?!
ʙᴀᴍ ʙᴀᴍ: ʜᴇ's ᴇxʜᴀᴜsᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜʏsᴛᴇʀɪᴄᴀʟ. ʜᴇ ғᴀɪɴᴛᴇᴅ ʀɪɢʜᴛ ᴀғᴛᴇʀ ᴏᴜʀ ғɪʀsᴛ ᴘᴇʀғᴏʀᴍᴀɴᴄᴇ.
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ᴏᴋᴀʏ ᴏᴋᴀʏ ᴡᴀɪᴛ. ɪ'ʟʟ ɢᴏ ᴛʜᴇʀᴇ ɴᴏᴡ. ʟᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ?
ʙᴀᴍ ʙᴀᴍ: sᴋ ᴀʀᴇɴᴀ
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ᴏᴋᴀʏ. ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀɴɢ ᴜᴘ ᴛʜᴏᴜɢʜ! ɢɪᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴘʜᴏɴᴇ ᴛᴏ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ.
* ᴊᴇɴɴɪᴇ ʀᴀɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇ ʜᴏᴜsᴇ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴀʟʟ ʜᴇʀ ɴᴇᴄᴄᴇsɪᴛɪᴇs ᴀғᴛᴇʀ ᴄʜᴀɴɢɪɴɢ ɪɴᴛᴏ ᴍᴏʀᴇ ᴀᴘᴘʀᴏᴘʀɪᴀᴛᴇ ᴄʟᴏᴛʜᴇs. sʜᴇ ᴛᴏᴏᴋ ʜᴇʀ ᴘʜᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ʟᴇғᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ ᴀɴᴅ sᴀᴡ ᴛʜᴀᴛ ʙᴀᴍ ʙᴀᴍ ʜᴀs ᴇɴᴅᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟ. "ᴀɪsʜ. ɪ ᴛᴏʟᴅ ʜɪᴍ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ᴇɴᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴀʟʟ!" ᴊᴇɴɴɪᴇ ʀᴀɴ ᴏᴜᴛ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʜᴇʀ ɢᴀʀᴀɢᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ʜᴇʀ ᴄᴀʀ. ᴛʜᴏᴜɢʜ ʏɢ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴅʀɪᴠᴇ, ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴄᴀʀᴇ. ᴀғᴛᴇʀ ʏᴀɴɢ ʜʏᴜɴ sᴜᴋ sᴛᴇᴘᴘᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ғʀᴏᴍ ʜɪs ᴘᴏsɪᴛɪᴏɴ ᴏғ ᴄᴇᴏ, ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʟɪsᴛᴇɴ ᴛᴏ ᴀ ᴡᴏʀᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ɴᴇᴡ ᴄᴇᴏ sᴀɪᴅ ᴏʀ ᴏʀᴅᴇʀᴇᴅ. sʜᴇ ᴅɪᴀʟᴇᴅ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ's ɴᴜᴍʙᴇʀ ᴀɢᴀɪɴ ʙᴇғᴏʀᴇ ᴛᴜʀɴɪɴɢ ʜᴇʀ ᴄᴀʀ ᴇɴɢɪɴᴇ ᴏɴ."
ʙᴀᴍ ʙᴀᴍ: ᴊᴇɴ-
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ɢɪᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴘʜᴏɴᴇ ᴛᴏ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ! ɴᴏᴡ! *ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴅʀɪᴠᴇs ᴏғғ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ᴀʀᴇɴᴀ ɪɴ sᴘᴇᴇᴅ*
*ᴊᴇɴɴɪᴇ ʜᴇᴀʀᴅ ᴛʜᴇ ғᴀɴs ᴄʜᴇᴇʀɪɴɢ ᴀɴᴅ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴍᴏʀᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋɢʀᴏᴜɴᴅ ʙᴜᴛ sʜᴇ ᴀʟsᴏ ʜᴇᴀʀᴅ ᴍᴀʀᴋ ʏᴇʟʟɪɴɢ ᴀᴛ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ᴛᴇʟʟɪɴɢ ʜɪᴍ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ᴛᴀᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴘʜᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ᴍᴇ.*
ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ: ᴊᴇɴ...
ᴊᴇɴɴɪᴇ: ʏᴀ! ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ʀɪɢʜᴛ?
*ᴄᴀʟʟ ᴇɴᴅᴇᴅ*
"ᴛʜᴀᴛ ʙᴀsᴛᴀʀᴅ..."
°•》𖧷~•ꨄ︎《•°
ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ʙᴀᴄᴋsᴛᴀɢᴇ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ғᴏʀ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ. sʜᴇ sᴀᴡ ʙᴛs, ᴇxᴏ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ɢᴏᴛ7 ᴍᴇᴍʙᴇʀs ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅʟʏ.
"ᴊᴇɴɴɪᴇ! ʏᴏᴜʀ ʜᴇʀᴇ!" ɪɢɴᴏʀɪɴɢ ᴍᴀʀᴋ ᴡʜᴏ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ғᴏʀ ʜᴇʀ, sʜᴇ ᴡᴇɴᴛ ᴅɪʀᴇᴄᴛʟʏ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ᴘᴜsʜɪɴɢ ᴛʜᴇ sᴛᴀғғs ᴀᴡᴀʏ.
ʜᴇ ᴡᴀs sɪᴛᴛɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟ ᴄᴏᴜᴄʜ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴛɪʀᴇᴅ. sᴛᴀғғs ᴡᴇʀᴇ ᴏғғᴇʀɪɴɢ ʜɪᴍ ᴡᴀᴛᴇʀ ʙᴜᴛ ʜᴇ ɢᴇɴᴛʟʏ ᴘᴜsʜᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀᴡᴀʏ.
ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴍᴀᴅᴇ ʜᴇʀ ᴡᴀʏ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ ᴛᴏᴡᴇʟ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ɢɪᴠᴇɴ ᴛᴏ ʜᴇʀ ғʀᴏᴍ ᴀ sᴛᴀғғ. sʜᴇ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴘɪɴɢ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ's sᴡᴇᴀᴛ ᴄᴀʀᴇғᴜʟʟʏ ᴀs ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ʟᴇᴛ ʜᴇʀ ʙᴇ.
"ᴊᴇɴɴɪᴇ, ᴛʜᴇʏ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴘᴇʀғᴏʀᴍ ɴᴏᴡ ʙᴜᴛ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ɪs sᴛɪʟʟ ᴛᴏᴏ ᴛɪʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜʏsᴛᴇʀɪᴄᴀʟ" ᴀ sᴛᴀғғ ᴍᴇᴍʙᴇʀ ғɪʟʟᴇᴅ ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴡʜᴀᴛ ᴡᴀs ʜᴀᴘᴘᴇɴɪɴɢ.
"ʟᴇᴛ ᴇxᴏ ᴏʀ ʙᴛs ᴘᴇʀғᴏʀᴍ ғɪʀsᴛ" ᴊᴇɴɴɪᴇ sᴀɪᴅ. ᴛʜᴇ ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ ᴅᴜʀᴇᴄᴛᴏʀ ᴛᴏʟᴅ ᴇxᴏ ᴛᴏ ɢᴏ ᴜᴘ ᴏɴ sᴛᴀɢᴇ sɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇʏ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ʜᴀᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴍɪᴄs ᴀɴᴅ ᴇᴀʀ ᴘɪᴇʀᴄᴇs ᴏɴ.
ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴘᴏᴠ
ᴇxᴏ ᴡᴀs ᴄᴜʀʀᴇɴᴛʟʏ ᴘᴇʀғᴏʀᴍɪɴɢ ᴡʜɪʟᴇ ɪ ᴛᴏᴏᴋ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ, ᴍʏ ᴄʜɪʟᴅʜᴏᴏᴅ ʙᴇsᴛғʀɪᴇɴᴅ.
"ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ... ʜᴜʜ?" ɪ sᴏғᴛʟʏ ᴀsᴋᴇᴅ ʜɪᴍ, sᴛɪʟʟ ᴡɪᴘɪɴɢ sᴏᴍᴇ ᴏғ ʜɪs sᴡᴇᴀᴛ ᴏғғ.
"sʜᴇ ᴄʜᴇᴀᴛᴇᴅ ᴏɴ ᴍᴇ" ʜᴇ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ. "ɪ ғᴏᴜɴᴅ ʜᴇʀ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴀ ʙᴏʏ"
"ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ᴅʀɪɴᴋ ᴛʜɪs" ɪ ɢᴀᴠᴇ ʜɪᴍ ᴀ ʙᴏᴛᴛʟᴇ ᴏғ ᴡᴀᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ɢᴜɪᴅᴇᴅ ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴅʀɪɴᴋ.
°•》ᴀ ғᴇᴡ ᴍᴏᴍᴇɴᴛs ʙᴀᴄᴋ《•°
ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴘᴏᴠ
ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴘᴜsʜᴇᴅ ᴍᴇ ʜᴀʀsʜʟʏ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ. ɪ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴄᴏɴғʀᴏɴᴛ ʜᴇʀ ʙᴜᴛ ʜᴀʟᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ɪ sᴀᴡ ʜᴇʀ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ ᴍʏ ᴍᴀᴛᴇ.
ᴡʜᴏ ᴅᴏᴇs ᴛʜɪs ɢɪʀʟ ᴛʜɪɴᴋ sʜᴇ ɪs?! ɪ ᴄᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ sᴇᴇ ʜᴇʀ ғᴀᴄᴇ ᴘʀᴏᴘᴇʀʟʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʜᴇʀ ʙʟᴀᴄᴋ ʙᴜᴄᴋᴇᴛ ʜᴀᴛ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ɴᴏsᴇ ʙᴜᴛ ʜᴇʀ ʟɪᴘs ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇ ᴘᴀʀᴛs ᴏғ ʜᴇʀ ᴄʜᴇᴇᴋs ᴡᴇʀᴇ ᴠɪsɪʙʟᴇ ᴛᴏ ᴍᴇ.
"ᴊᴇɴɴɪᴇ, ᴛʜᴇʏ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴘᴇʀғᴏʀᴍ ɴᴏᴡ ʙᴜᴛ ʏᴜɢʏᴇᴏᴍ ɪs sᴛɪʟʟ ᴛᴏᴏ ᴛɪʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜʏsᴛᴇʀɪᴄᴀʟ" ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ᴡᴏʀᴋᴇʀ sᴀɪᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ.
ᴊᴇɴɴɪᴇ? ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴋɪᴍ? ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴇᴠᴇʀ ғᴇᴍᴀʟᴇ sᴏʟᴏɪsᴛ ᴏғ ʜʏʙᴇ?
sᴏʀʀʏ ɪғ ɪ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇᴅ ʜᴇʀᴇ ɪɴ ᴀ ʟᴏɴɢ ᴛɪᴍᴇ... ɪ ᴡᴀs ᴡʀɪᴛɪɴɢ ᴛʜᴇ ғɪʀsᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴏғ ᴍʏ ɴᴇᴡ ʙᴏᴏᴋ 'ᴘᴀsᴛ ᴏғ ᴛʀᴀᴜᴍᴀ sᴏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ :)
YOU ARE READING
Jenkook Oneshots
FanfictionTitle: Jenkook Oneshots Starring: Jennie Kim & Jeon Jungkook Published: May 13, 2021 Author: @Jenkook_bnana °•》𖧷~•ꨄ︎《•° "What's true love?" The man asked staring at the sunset. "To love without condition, to talk without intention, to give without...