➪ ʟᴏsᴛ ᴀɴᴅ ғᴏᴜɴᴅ

609 30 6
                                    

ʳᵉᵠᵘᵉˢᵗᵉᵈ ᵇʸ ˡᵒᵛᵉˡʸᵐᵃⁿᵈᵘ

ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴘᴏᴠ

ᴛʜᴇ sᴜɴʟɪɢʜᴛ ᴡᴇɴᴛ ᴀᴄʀᴏss ᴍʏ ᴡɪɴᴅᴏᴡ ʜɪᴛᴛɪɴɢ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ. ɪ sᴄʀᴜɴᴄʜᴇᴅ ᴍʏ ɴᴏsᴇ ᴀɴᴅ ᴛɪɢʜᴛʟʏ ᴄʟᴏsᴇᴅ ᴍʏ ᴇʏᴇᴅ, sᴛʀᴇᴛᴄʜɪɴɢ ᴍʏ ʙᴏᴅʏ.

sᴍɪʟɪɴɢ ᴍʏ ᴡᴀʏ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍʏ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ ғᴏʀ ᴡʜᴀᴛ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴅᴀʏ ʜᴏʟᴅs.

ɪ ɢᴏᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ᴀɴᴅ ᴍᴀᴅᴇ sᴜʀᴇ ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴅᴇᴄᴇɴᴛ ᴇɴᴏᴜɢʜ ʏᴇᴛ ғᴀsʜɪᴏɴᴀʙʟᴇ ᴇɴᴏᴜɢʜ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ sᴄʜᴏᴏʟ.

ɪ ᴄᴀᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴍʏ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴡɪᴅᴇ sᴍɪʟᴇ ᴏɴ ᴍʏ ғᴀᴄᴇ, ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴍʏ ʙᴀɢ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍɪɴɢ ᴅᴏᴡɴsᴛᴀɪʀs. ɪ ᴋɪssᴇᴅ ᴍʏ ᴍᴏᴍ ᴀɴᴅ ᴅᴀᴅ ɢᴏᴏᴅʙʏᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴇᴀᴛɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋғᴀsᴛ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ sᴄʜᴏᴏʟ.

°•》𖧷~•ꨄ︎《•°

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴘᴏᴠ

ɪ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴀʟᴀʀᴍ ᴄʟᴏᴄᴋ's ᴀɴɴᴏʏɪɴɢ sᴏᴜɴᴅ. ɢʀᴏᴀɴɪɴɢ ᴍʏ ᴡᴀʏ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʙᴇᴅ, ɪ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍʏ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀɴ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴʟᴇss ғᴀᴄᴇ.

ᴀғᴛᴇʀ ғɪɴɪsʜɪɴɢ ɪ ᴄᴀᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴅᴏᴡɴsᴛᴀɪʀs ɴᴏᴛ ᴄᴀʀɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴇʟsᴇ ɪɴ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ.

ɪ ᴅɪʀᴇᴄᴛʟʏ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ɴᴏᴛ ᴇᴠᴇɴ sᴘᴀʀɪɴɢ ᴀ ɢʟᴀɴᴄᴇ ᴀᴛ ᴍʏ ᴘᴀʀᴇɴᴛs.

°•》ᴀᴛ sᴄʜᴏᴏʟ《•°

ɪ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴᴅ sᴀᴡ ᴍᴀɴʏ ɢɪʀʟs sᴜʀʀᴏᴜɴᴅɪɴɢ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ.

ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴀsᴋɪɴɢ ᴡʜʏ... ᴡᴇʟʟ... ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɪs ᴀ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ғᴀᴍᴏᴜs ᴘᴇʀsᴏɴ ʜᴇʀᴇ. ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ ʙᴇɪɴɢ sᴍᴀʀᴛ ᴀɴᴅ ʜᴀɴᴅsᴏᴍᴇ, ɪᴛ ɪs ᴇɴᴏᴜɢʜ ғᴏʀ ʜɪᴍ ᴛᴏ ɢᴀᴛʜᴇʀ ᴀʟᴍᴏsᴛ ᴇᴠᴇʀʏ ɢɪʀʟ ɪɴ sᴄʜᴏᴏʟ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʜɪᴍ.

ʙᴜᴛ ᴡᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴀʟᴋᴇᴅ ɪ ᴛʜɪɴᴋ... ᴡᴇ ᴀɪɴ'ᴛ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ᴄʟᴏsᴇ sɪɴᴄᴇ ʜᴇ ɪs ᴀ ᴠᴇʀʏ ᴄᴏʟᴅ ᴘᴇʀsᴏɴ.

ᴛʜᴇ ʙɪɢ ᴄʀᴏᴡᴅ ᴏғ ɢɪʀʟs ғᴀᴅᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴍʏ sɪɢʜᴛ ᴀғᴛᴇʀ ʙᴏʏs sᴛᴀʀᴛᴇᴅ sᴜʀʀᴏᴜɴᴅɪɴɢ ᴍᴇ.

ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɢᴜᴇssɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ɪ'ᴍ ғᴀᴍᴏᴜs ᴀsᴡᴇʟʟ ᴡᴇʟʟ ᴛʜᴇɴ ʏᴇs ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴄᴏʀʀᴇᴄᴛ ʙᴜᴛ ɪ ᴀɪɴ'ᴛ ғᴀᴍᴏᴜs ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ'ᴍ ᴄᴏʟᴅ.

ɪ'ᴍ ғᴀᴍᴏᴜs ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ᴀᴍ ᴛᴏᴘ ᴏɴᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴛɪʀᴇ sᴄʜᴏᴏʟ; ʙᴇᴀᴛɪɴɢ ᴍʏ sᴇɴɪᴏʀs ɪɴ ǫᴜɪᴢᴢᴇs ᴀɴᴅ ᴇxᴀᴍs ᴀsᴡᴇʟʟ ᴀɴᴅ ᴀʟsᴏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ᴀᴍ ᴀ sᴏᴄɪᴀʟ ᴘᴇʀsᴏɴ.

ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟᴡᴀʏ ᴡᴀs ғɪʟʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʙᴏʏs ᴀɴᴅ ɢɪʀʟs sᴄʀᴇᴀᴍɪɴɢ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ's ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴀs ɪғ ᴡᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ sᴇᴇ ᴛʜᴇᴍ.

Jenkook OneshotsWhere stories live. Discover now