ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴘᴏᴠ
ᴀ ʟᴏᴜᴅ ᴛʜᴜᴅ ᴄᴀɴ ʙᴇ ʜᴇᴀʀᴅ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ᴀs ɪ ᴛʜʀᴇᴡ ᴍʏ ᴀʟᴀʀᴍ ᴄʟᴏᴄᴋ ᴀᴄʀᴏss ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ʙᴇɪɴɢ ᴀɴɴᴏʏᴇᴅ ᴀᴛ ɪᴛ's ᴄᴏɴᴛɪɴɪᴏᴜs ʀɪɴɢɪɴɢ.
"ᴡᴇʟᴘ... ᴛʜᴇʀᴇ ɢᴏᴇs ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴀʟᴀʀᴍ ᴄʟᴏᴄᴋ" sᴀɪᴅ ᴍʏ ᴍᴏᴍ ᴀs sʜᴇ ᴇɴᴛᴇʀs ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ᴀғᴛᴇʀ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ʟᴏᴜᴅ ᴛʜᴜᴅ.
"ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɢᴇᴛ ᴜᴘ..." sʜᴇ sᴀʏs ᴡʜɪʟᴇ sᴍᴀᴄᴋɪɴɢ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ.
"ᴏᴜᴄʜ! ᴍᴏᴍ! ɢɪᴠᴇ ᴍᴇ ғɪᴠᴇ ᴍᴏʀᴇ ʜᴏᴜʀs..." ɪ ɢʀᴏᴀɴᴇᴅ.
"ғɪᴠᴇ ᴍᴏʀᴇ- ʏᴀʜ! ɢᴇᴛ ᴜᴘ ʏᴏᴜ ʜᴀʟғᴡɪᴛᴛᴇᴅ ᴍᴀɴ" sʜᴇ sᴀʏs ʙᴇғᴏʀᴇ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴀ ᴘɪʟʟᴏᴡ ᴀɴᴅ ʜɪᴛᴛɪɴɢ ᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ɪᴛ.
"ᴍᴏᴍ! ʟᴇᴛ ᴍᴇ sʟᴇᴇᴘ!" ɪ ᴡʜɪɴᴇᴅ
"ɴᴏ! ɢᴇᴛ ᴜᴘ! ᴍᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴛʜᴇʀ ʜᴀᴠᴇ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴅɪsᴄᴜss ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ sᴏ ɢᴇᴛ ᴜᴘ ʏᴏᴜ ɪᴅɪᴏᴛ." sʜᴇ ᴀɢᴀɪɴ sᴀɪᴅ.
"ᴜɢʜ! ғɪɴᴇ!" ɪ sᴀɪᴅ ғɪɴᴀʟʟʏ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴍʏ ᴛᴏᴡᴇʟ ʙᴇғᴏʀᴇ ᴇɴᴛᴇʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ.
ᴀғᴛᴇʀ ғɪɴɪsʜɪɴɢ, ɪ ᴡᴇɴᴛ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴀɴᴅ sᴀᴡ ᴍʏ ʙᴇᴅ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ғɪxᴇᴅ. ᴍᴜsᴛ ʜᴀᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴛʜᴇ ᴍᴀɪᴅs.
ʏᴜᴘ! ᴍᴀɪᴅs, ᴍʏ ᴍᴏᴍ ᴀɴᴅ ᴅᴀᴅ ᴀʀᴇ ʙᴏᴛʜ ᴍɪʟʟɪᴏɴᴀʀᴇs. sᴏ ʏᴇᴀʜ, ᴡᴇʀᴇ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ʀɪᴄʜ.
ɪ ᴄʜᴏsᴇ ᴍʏ ᴄʟᴏᴛʜᴇs ʙᴇғᴏʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴅᴏᴡɴsᴛᴀɪʀs ᴀɴᴅ sᴀᴡ ᴍʏ ᴍᴏᴍ, ᴅᴀᴅ ᴀɴᴅ sɪsᴛᴇʀ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴛʜᴇʀᴇ ᴇᴀᴛɪɴɢ ᴛʜᴇʀᴇ ʙʀᴇᴀᴋғᴀsᴛ.
"ᴏʜ! ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ! ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ!" ᴍʏ ᴍᴏᴍ sᴀɪᴅ ᴀғᴛᴇʀ sʜᴇ sᴀᴡ ᴍᴇ.
ɪ sᴀᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴍᴀɪᴅs ɢᴀᴠᴇ ᴍᴇ ᴍʏ ᴘʟᴀᴛᴇ ғɪʟʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴘᴀɴᴄᴀᴋᴇs ᴀɴᴅ sʟɪᴄᴇᴅ ғʀᴜɪᴛs.
"ᴏᴋᴀʏ sᴏ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ... ᴡᴇ ʜᴀᴠᴇ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡᴇ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ sᴀʏ ᴛᴏ ʏᴏᴜ" ᴍʏ ᴅᴀᴅ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ.
"ᴡʜᴀᴛ ɪs ɪᴛ?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ.
"ᴡᴇʟʟ... ɴᴏᴡᴀᴅᴀʏs, ᴡᴇ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ʏᴏᴜ ʙᴇɪɴɢ ᴀ sᴘᴏɪʟᴇᴅ ʙʀᴀᴛ-" ᴍʏ ᴅᴀᴅ ᴡᴀs ᴄᴜᴛ ᴏғғ.
"ɪ ᴄᴀɴ ᴀɢʀᴇᴇ ᴏɴ ᴛʜᴀᴛ!" ᴍʏ sɪsᴛᴇʀ, ᴊᴇᴏɴ sᴏᴍɪ, sʜᴏᴜᴛᴇᴅ.
"sᴏᴍɪ ᴄᴀʟᴍ ᴅᴏᴡɴ" ᴍʏ ᴍᴏᴍ sᴀɪᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ.
"ᴡʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴍᴇᴀɴ?" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ.
"ᴡᴇʟʟ... ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ sᴇɴᴅ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ᴀ ғʀɪᴇɴᴅ ᴏғ ᴍɪɴᴇ's ʜᴏᴜsᴇ..." ᴍʏ ᴅᴀᴅ sᴀɪᴅ ᴛᴏ ᴍᴇ.
"ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ɢᴇᴛ ɪᴛ" ɪ sᴀɪᴅ ᴛᴏ ʜɪᴍ.
"ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ... ɪ ʜᴀᴠᴇ sᴘᴇɴᴛ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴏɴ ʙᴜʏɪɴɢ ʏᴏᴜ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴀɴᴅ ʙʏ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ sᴘᴏɪʟᴇᴅ ɴᴏᴡ ᴜɴʟɪᴋᴇ sᴏᴍɪ... sᴏ ɪ ғɪɢᴜʀᴇᴅ, ɪ ᴡɪʟʟ ʟᴇᴛ ʏᴏᴜ ʟɪᴠᴇ ɪɴ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅ's ʜᴏᴜsᴇ ғᴏʀ ᴛʜʀᴇᴇ ᴍᴏɴᴛʜs." ʜᴇ sᴀɪᴅ ᴄᴏɴғᴜsɪɴɢ ᴍᴇ ᴍᴏʀᴇ.
YOU ARE READING
Jenkook Oneshots
FanfictionTitle: Jenkook Oneshots Starring: Jennie Kim & Jeon Jungkook Published: May 13, 2021 Author: @Jenkook_bnana °•》𖧷~•ꨄ︎《•° "What's true love?" The man asked staring at the sunset. "To love without condition, to talk without intention, to give without...