- ᴠʟᴏɢɢᴇʀs ᴘᴛ. ᴛᴡᴏ

484 33 4
                                    

°•》ᴛᴡᴏ ᴅᴀʏs ʟᴀᴛᴇʀ《•°

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴡᴀs ᴘᴀssɪɴɢ ʙʏ ᴊᴇɴɴɪᴇ's ʜᴏᴜsᴇ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ sᴀᴡ ᴊᴇɴɴɪᴇ's ᴇx ᴋɴᴏᴄᴋɪɴɢ ᴏɴ ʜᴇʀ ғʀᴏɴᴛ ᴅᴏᴏʀ.

ʜᴇ ғᴜʀʀᴏᴡᴇᴅ ʜɪs ᴇʏᴇʙʀᴏᴡs ɪɴ ᴄᴏɴғᴜsɪᴏɴ, ɴᴏᴛ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴛʜᴇ ʀᴇᴀsᴏɴ ᴏғ ᴡʜʏ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ʜᴇ ʜᴀᴛᴇs ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ ɪs ʟɪᴛᴇʀᴀʟʟʏ ᴋɴᴏᴄᴋɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ʜᴇ ᴄʀᴜsʜᴇs ᴏɴ.

ʜᴇ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ ʜɪᴅ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴀ ᴛʀᴇᴇ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ sᴀᴡ ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴏᴘᴇɴɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ.

ʜᴇ ᴡᴀᴛᴄʜᴇᴅ ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀ ᴇx ɪɴᴛᴏ ʜᴇʀ ʜᴏᴜsᴇ ᴡɪᴛʜ ᴘᴜʀᴇ ᴄᴏɴғᴜsɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴊᴇᴀʟᴏᴜsʏ.

'ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ғᴜᴄᴋ ᴀᴍ ɪ sᴇᴇɪɴɢ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ?' ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ.

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴏғ sᴘʏɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇᴍ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴅᴏ.

'sʜᴏᴜʟᴅ ɪ?' ʜᴇ ʜᴇsɪᴛᴀᴛᴇᴅ.

'ɪ sʜᴏᴜʟᴅ...' ʜᴇ ᴄᴏɴᴠɪɴᴄᴇᴅ.

'ɴᴏ! ᴛʜᴀᴛ's ʙᴀᴅ...'

'ɴᴏ ɪᴛ's ɴᴏᴛ...'

'ʏᴇs! sʜᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ʜᴀᴠᴇ ʜᴇʀ ᴏᴡɴ ᴘʀɪᴠᴀᴄʏ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ'

'ᴡʜᴀᴛ ɪғ sʜᴇ ғᴀʟʟs ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ ᴀɢᴀɪɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ'

'ᴛʜᴀᴛ's sᴛɪʟʟ ʙᴀᴅ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ! ᴅᴏɴ'ᴛ ᴅᴏ ɪᴛ!'

'ᴡʜᴀᴛ ɪғ ᴛʜᴇʏ ɢᴇᴛ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴊᴋ? ʏᴏᴜ'ʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ɢᴇᴛ ᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴏɴ ʜᴇʀ!'

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ sɴᴀᴘᴘᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʜɪs ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ᴄᴀʀ ʀᴀᴄᴇᴅ ᴘᴀss ʜɪᴍ ɪɴ ғᴜʟʟ sᴘᴇᴇᴅ ᴄᴀᴜsɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴘᴜᴅᴅʟᴇ ᴏғ ᴡᴀᴛᴇʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ ᴛᴏ sᴘʟᴀsʜ ᴏɴ ʜɪᴍ.

"ᴛʜᴀᴛ ᴊᴇʀᴋ" ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ, ᴄᴜʀsɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀᴇʟᴇss ᴅʀɪᴠᴇʀ.

"ᴀɪsʜ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ... ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ sᴘʏ ᴏɴ ᴛʜᴇᴍ..." ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴀ ᴡɪɴᴅᴏᴡ ᴛʜᴀᴛ sʜᴏᴡᴇᴅ ᴛʜᴇ ʟɪᴠɪɴɢ ʀᴏᴏᴍ ᴏғ ᴊᴇɴɴɪᴇ's ʜᴏᴜsᴇ.

ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅᴏᴡ ɢᴀᴠᴇ ᴀ ᴄʟᴇᴀʀ ᴠɪᴇᴡ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴏғ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ᴡᴇʀᴇ ᴅᴏɪɴɢ. ʜᴇ ᴡᴀs ʀᴇʟɪᴇᴠᴇᴅ ᴀғᴛᴇʀ sᴇᴇɪɴɢ ᴛʜᴇ ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴊᴜsᴛ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴡʜɪᴄʜ ᴡᴀs ɪɴᴀᴜᴅɪʙʟᴇ ᴛᴏ ʜɪᴍ.

ʜᴇ ᴡᴀᴛᴄʜᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ғᴏʀ ᴀᴡʜɪʟᴇ ᴜɴᴛɪʟ ʙᴀᴇᴋʜʏᴜɴ, ᴊᴇɴɴɪᴇ's ᴇx, sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ɢᴀᴠᴇ ᴊᴇɴɴɪᴇ ᴀ ᴘᴀssɪᴏɴᴀᴛᴇ ʜᴜɢ.

'ʜᴏᴡ ᴅᴀʀᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀɴ ʟᴀʏ ʜɪs ʜᴀɴᴅs ᴏɴ ʜᴇʀ?' ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴛʜᴇ ᴍᴀɴ ᴡʜᴏ ᴡᴀs ʟɪᴛᴇʀᴀʟʟʏ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴍᴏɴᴋᴇʏ, sᴛᴀʀɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅᴏᴡ.

Jenkook OneshotsWhere stories live. Discover now