Dania 16 yaşında Dünya'da yaşayan Aylı bir genç kızdır. Dania'nın Dünya'da ki adı ise Vildan'dır.Dania'nın görevi Türkiye'de ki önemli olayları Ay Kraliçesi Vülesa'ya aktarmaktır. Dania Dünya'da 10. Sınıfa gidiyor. Dania'nın büyü yapabilmek için kullandığı kelime "EBİBO" 'dur. Dania Dünya'da yaşayan her Aylı'nın yaptığı gibi geceleri Ay'a ışınlanır ve Kraliçe Vülesa ile görüşür. Kraliçe ile görüştükten sonra ailesiyle ve arkadaşlarıyla vakit geçirir ve Dünya'daki uyanma saatine göre Dünya'ya geri döner. Dania'nın Dünya'da ki en yakın arkadaşı Gülsima'dır.
Gülsima 16 yaşında 10. Sınıfa giden bir kızdır. Gülsima Dania'nın en yakın arkadaşı, sınıf arkadaşı, sıra arkadaşı ve komşusudur. Dania ile Gülsima bebeklikten beri arkadaştır.
Dania bir sabah her zaman olduğu gibi okula gitmiş,eve gelmiş, yemek yemiş, Gülsima ile buluşmuş ve Ay'a ışınlanıp Kralçe Vülesa ile görüşmüştür. Dania'nın bir günü kısaca böyledir.
🌕
Kral Pedinora'nın tahtan inmesine 300 gün kalmıştı. Fakat Tahta geçecek Prens Wilami Ay komasındaydı. (Ay koması: Aylılar'ın ışınlanma güçlerini istem dışı kullanmalarıdır, 30 saniye de bir kendilerinin bile bilmedikleri yerlere ışınlanırlar. Bu Dünya'da bir yerde olabilir Ay'da bir yerde hatta başka bir galaksiye bile ışınlanabilirler.)Ay komasından kurtulan biri bilinmiyordu. Ama tabi ay komasına yakalananları bir daha görmedikleri için kurtulsalar bile haberleri olmazdı.
Artık Prens Wilami tahta geçemeyeceğine göre tahta en küçük kardeşi Prenses Armontsiya geçecekti.
Semortika'nın planları alt üst olmuştu. Tahta geçmesi için ya Prenses Armontsiya ölmeliydi ya da Prenses Armontsiya tahttan vazgeçmeliydi ancak Prenses Armontsiya tahta çıkmak için çok hevesliydi.
Semortika babası için çok üzülmüştü ama kendi için daha çok üzülmüştü. Yeni bir plan yapmalıydı. Halasını öldürmek istemiyordu ama gerekirse bunu da göze alacaktı. Ama önce halasıyla konuşacaktı.
Semortika halası Prenses Armontsiya'nın odasına gitti ve kapıyı çalıp içeri girdi.
"Halam Prenses Armontsiya sizinle bir konuyu konuşmak istiyorum da müsaitseniz tabi? "
"Müsaitim Semortika buyur şöyle geç." Semortika halasının gösterdiği yere geçerek oturdu ve konuşmaya başladı.
"Bildiğiniz gibi babam Prens Wilami Ay komasına yakalandı ve bu yüzdende tahta onun yerine siz geçeceksiniz. Ben sizin adınıza çok sevindim. Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"Öncelikle abim Prens Wilami için çok üzüldüğümü dile getirmek istiyorum. Taht konusuna gelicek olursak ise tahta çıkacağım için tabi ki çok mutluyum. Çocukluğumdan beri kraliçe olmak istemişimdir. Halkımı yönetmek ve gezegenimizi korumak benim için büyük şereftir."
"Sizin bu görevi layıkıyla yerine getireceğinize eminim halacığım." Dedi Semortika ama halasının yüzüne her ne kadar bunları söylese de içten içe tahtı ele geçirmek için haince planlar kuruyordu.
Uzun bir sessizlikten sonra Semortika konuşmaya başladı "Müsaadenizle ben artık gideyim, zaten yeterince zamanınızı aldım."
"Tabi ki müsaade senin Semortika." dedi Prenses Armontsiya ve Semortika prensesin huzurundan ayrıldı.
Bölümü nasıl buldunuz?Sizce Semortika halası Prenses Armontsiya'yı öldürebilecek mi?
Sizce Prens Wilami yerine tahta Prenses Armontsiya'nın geçecek olması iyi oldu mu?
Oy verirseniz ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere 🌕💙🌼🌺⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VARİSİ
Science FictionVildan Yıldırım, aslında Dünya'da yaşayan bir Aylı. Aylılar büyü yapabilirler. Aylılar bir yere yatıp gözlerini kapattıklarında istedikleri yerlere ışınlanabilirler. Ay prensesi Naveli 16 yıl önce hain kuzeni Semortika tarafından Dünya'ya gönderilmi...