Semortika endişeyle çakıyı koluna geri koydu ve halasının kollarından ayrılarak uzaklaştı. "Halacım sen elimde çakı olduğunu da nereden çıkarttın?" diye sordu Semortika endişeli gözlerle halasına bakarken.
Halası yüzüne alaycı bir gülümseme yerleştirerek "Semortika kıyafetinin kolunda çakı sakladığını biliyorum inkar etmeye kalkma sakın." dedi.
Semortika şoka uğramıstı şokun etkisinden kurtulduğunda hemen halasına şaşkın gözlerle bakarak "Na- nasıl anladın?" dedi.
Prenses Armontsiya'nın bakışları ciddileşti ve "Semortika artık sana tüm gerçekleri anlatmamın zamanı geldi." dedi.
Semortika hala şaşkın gözlerle halasına bakıyordu "Hala beni tutuklattırmayacak mısın?" diye sordu.
"Hayır Semortika seni şikayet etmeyeceğim." diyerek sandalyesine oturdu Prenses Armontsiya.
Semortika "Çok teşekkür ederim halacım çok pişmanım." dedi.
"Bana bundan sonra hala demeyeceksin Semortika."
Bu da ne demek oluyordu diye düşündü Semortika "Niye ?" diyerek halasına meraklı gözlerle baktı.
"Çünkü ben senin halan değilim Semortika."
"NE! NE DEMEK İSTİYORSUNUZ SİZ?" diye bağırdı Semortika.
"Ne demek istemediğimi anlamadın mı Semortika?"
"Ya- yani siz babamın kardeşi değil misiniz? Ya da babamın üvey kardeşi misiniz?" diye sordu Semortika.
"Hayır Semortika üvey olan ben değilim sensin"
Semortika bu sözleri duyduktan sonra nefesi sıklaştı ve gözü kararmaya başladı. Bilincini kaybetmeden önce söylediği son şeyler "Yalan söylüyorsun." oldu.
Ve sonra tam Semortika yere yığılacakken Prenses Armontsiya büyüsünü kullanarak Semortika'nın yere düşmesini engelledi ne de olsa Semortika daha ona lazımdı.
🌕
Kral Pedinora'nın tahttan inmesine tam 295 gün kalmıştı.
Kral Pedinora'dan sonra aslında tahta Prens Wilami çıkacaktı. Tabi ay komasına yakalanmasaydı.
Prens Wilami yerine tahta Kral Pedinora'nın kız kardeşi Prenses Armontsiya geçecekti.
Bunu resmen halkına açıklaması lazımdı.
Bu yüzden bir konuşma ayarladı.
Gazetecilerin de ortamda bulunacağı konuşmada tahtın varisi resmen açıklanacaktı.Kral Pedinora ve Kraliçe Vülesa artık kızları Prenses Naveli'den umutlarını kesmişlerdi ki Kraliçe Vülesa'nın aklına Prenses Naveli'nin komşu ülklerden birine gönderilmiş olabileceği ya da komşu ülkelerden birinde öldürülebileceğine dair ipuçları bulabilecekleri gelmişti.
Kızlarını şimdiye kadar hep Ay'da aramışlardı.
Hemen çevre gezengenlere gitmeleri için muhafızlar görevlendirdiler. Zaten Dünya'da onlar için çalışan Aylılar vardı. Ama yinede oraya da muhafız gönderdiler. Bu gece onlara rapor vermek için gelen Dünya'da yaşayan Aylılar'ı da görevlendireceklerdi.
Kral Pedinora ve Kraliçe Vülesa'nın içinde yeni bir umut yeşermişti.
🌕
Dania her zaman ki gibi okuldan eve gelmiş akşam yemeğinden sonra ailesine ders çalışacağını söyleyerek odasında telefonla ilgilendi ne de olsa o bir Aylı idi ders çalışmasına gerek yoktu. Annesine ve babasına yapacağını söyledi ve Ay'a ışınlandı.
Önce Kraliçe Vülesa'nın huzuruna çıkıp Türkiye'de yaşanan son gelişmeleri aktardı. Normalde gelişmeleri aktardıktan sonra Kraliçe gitmesine izin verirdi ama bu sefer ona bir görev daha verdi.
Kraliçe Vülesa "Dania biliyorsun ki Kızım Prenses Naveli kayıp ve biz kızımın Dünya'da olabileceğini düşünüyoruz ya da en azından onunla alakalı bir ipucu var olabilir. Senden okulundaki kız çocuklarına dikkat etmenj istiyorum ilgini bir şey çekerse lütfen hemen bana haber ver." dedi.
Dania "Tamam kraliçem verdiğiniz görevi layığıyla yerine getireceğim" deyip kraliçenin önünde diz çöktü.
"Çıkabilirsin."Dania yavaşça kraliçenin huzurundan ayrıldı.
Dania düşünüyordu. Daha önce Aylı davranışları gösteren bir arkadaşı olup olmadığını. Ama aklına hiç öyle biri gelmiyordu.
Keşke Prenses Naveli'nin fiziksel özelliklerini bilebilselerdi. O zaman Prenses Naveli'yi daha kolay bulabilirlerdi. Ama maalesef ki Prenses Naveli daha fiziksel özellikleri belli olmadam ortadan kayboldu.
Dania bu düşüncelerine ara verip ailesini ziyarete gitti. Sonra arkadaşlarıyla vakit geçirdi ve her zaman ki gibi Dünya'ya geri ışınlanıp okula gitti.
Dünyalı annesi onu uyandırmaya geldiğinde aslında uyumuyordu. Türkiye'de öğrendiği bir davranış olan el yüz yıkamayı da yaptıktan sonra okul formasını giydi. Sırtına çantasını takıp binadan çıktı. Arkadaşı Gülsima karşı binalarında oturuyordu. Gülsima'nın gelmesinj bekledi.
Gülsima Dania'nın hem en yakın arkadaşı hem sıra arkadaşı hem de komşusuydu.
Gülsima geldikten sonra beraber okula doğru yol almaya başladılar.
Dania bu gün etrafına karşı daha dikkatliydi.
Her hangi bir Aylı davranışı fark etmedi. Belki de Prenses Naveli onun okulundan biri değildi. Zaten onun okulundan olduğuna dair bir ipucu da yoktu.
Dania'nın diğer Aylılar'ın Prenses Naveli'yi bulmasını ummaktan başka elinden bir şey gelmiyordu.
Semortika'nın Wilami'nin üvey çocuğu olması sizce nasıl değişikliklere sebep olacak?
Semortika bayılmasaydı ne güzel Prenses Armontsiya'nın Semortika'nın çakı sakladığını nasıl anladığını anlayacaktık neyse artık bir daha ki bölüme kaldı.
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere lütfen bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın 🤗🌕💙🌼🌺⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VARİSİ
Science FictionVildan Yıldırım, aslında Dünya'da yaşayan bir Aylı. Aylılar büyü yapabilirler. Aylılar bir yere yatıp gözlerini kapattıklarında istedikleri yerlere ışınlanabilirler. Ay prensesi Naveli 16 yıl önce hain kuzeni Semortika tarafından Dünya'ya gönderilmi...