1~ dávej pozor😛

372 8 0
                                    

Šla jsem do školy, jako každý jiný den. Nesnáším to. Od skříňky, kde jsem si vzala učebnice, jsem se vydala do třídy. Udělala jsem pár kroků, ale najednou do mne někdo narazil a všechny moje učebnice, které jsem nesla v ruce spadly na zem.
„Dávej pozor kotě😏"
Podívala jsem se na toho, s kým jsem se srazila. Byl to kluk... dost sexy... musím uznat.
T: promiň


Špitla jsem
Cajk, ale když už jsi mě tu tak krásně srazila, doveď mě do třídy 3.A😀"
T: 3.A ?
Řekla jsem nervózně
„no, co na tom?"
T: nic, jen že budeme spolužáci🤣
Zasmála jsem se
J: jsem Janek
T: Týna, těší mě
Podali jsme si ruce.
T: tak pojď, za chvíli zvoní


Zasmáli jsme se a společně se vydali do naší třídy. Když jsme tam vešly, všechny holky hned z Janka slintali pohledem. Heeeej... zase jako klid, možná je pěknej, ale nemusí mu to dávat tak moc najevo. 🙄
Šla jsem si sednout k Julče, Janek se mezitím sebevědomě usadil do lavice vedle nás, to znamená čtvrtá lavice u okna. Všichni se na něj otáčeli.
T: můžeš mi říct, co se děje? Proč na Janka tak čumí?
Ju: ty to nevíš?


T: co nevím?
Ju: tenhle ten Janek, co tu momentálně zasedl k nám do třídy, krom toho že je to syn toho slavného Hollywoodského herce, tak sám už za sebou má pár celkem významných rolích ve filmech a seriálech. Jenže jeho táta se rozhodl vrátit do Čech, protože mu zemřela manželka, která ho tam držela. Oba ukončili jejich hereckou kariéru a jsou tady.
T: proč jsem ho teda nikde neviděla?




Ju: protože jsi sto let za opicemi Týno!
T: fakt díky Julčo
Podívala jsem se na Janka, on se zrovna podíval na mne a usmál se.
Ju: hlavně se do něj nezamiluj prosím tě🤣 tenhle hoch neví, co je vztah.
T: jak to můžeš vědět
Ju: čteš ty vůbec bulvár?
T: ne... a nezajímá mě to
Ju: tak ti to teď říkám jako seriózní informaci



Najednou k nám do třídy přišlo několik lidí z jiných tříd a všichni se nahromadili k lavici, kde sedel Janek.
Všichni: Janku, podepíšeš se mi prosím?
Teď už se zvedlo i několik dalších lidí z naší třídy, i Julča, a šli si k Jankovi pro podpis.
Tyvole, co se to děje...🙄
Zanedlouho přišla do třídy učitelka.
U: no...
Zatleskala, aby všechny utišila
U: rozpustíme ten fanklub, na to, si přijít pro podpis budete mít ještě dost času


Všichni: ale notak😒
U: už jsem řekla
Všichni, co nepatřili do naší třídy vypluli a lidi, co jsou z naší třídy se posadili na svá místa.
Ju: čum, jak má Janouš krásný podpis😻
Ukázala mi svoji ruku.
T: bomba🙄
Učitelka si zapla počítač, něco si tam zapsala, a pak jsme se věnovali takovým těm třídnickým věcem🙄. Hrozná blbost.
Ve dvanáct jsme skončili.


Učebnice jsem si nechala v lavici ve třídě, abych je nemusela zase někdy sbírat po chodbách.
Šla jsem do skříňky, kde jsem se přezula do bot na ven, zavřela jsem skříňku, otočila jsem se a ocitla jsem se na něčí hrudi.
J: kočičko... dávej bacha, to už je dnes po druhé..😏  
T: promiň
Řekla jsem stydlivě.







.

ONLY YOUKde žijí příběhy. Začni objevovat