Zastavil se mi totálně dech... pohledy všech směrovali na mne... vůbec jsem nevěděla, co mám dělat... utéct jak největší srab a nebo prostě splnit ten debilní úkol...😩 celé tělo se mi začalo zahřívat, jak jsem byla ve stresu. Začala jsem se úplně klepat a pomalu si stáhla jedno ramínko. Kluci už začaly slintat😑. Stáhla jsem si i druhé a své ruce jsem opatrně přesunula na záda, abych si podprsenku mohla rozepnout.
Já si podprsenku rozepla a pomalu jsem byla připravena stáhnout ji dolů.
Ale něčí ruce mi ji zase zapnuly. A ta stejná ruka mě pak pohladila po zádech.
J: Já si myslím, že by to už stačilo
C-Cože? To byl Janek.... Možná kdybych nebyla tak ve stresu tak to poznám, ani jsem si nevšimla, že se sem za mne přesunul, ale popravdě, děkuji bohu za to, co udělal.
J: hra končí
Řekl Janek drsně, otočila jsem se na něj a on mi do ruky vtiskl můj top a sukni a zmizel do kuchyně.Oblékla jsem se a vydala se do kuchyně za Jankem, abych mu poděkovala za to, co udělal, protože mě vyloženě zachránil, nebýt jeho tak by mě všichni očumovali.
Došla jsem do kuchyně, dveře byli otevřené... viděla jsem Janka, jak do sebe kopnul panáka něčeho, co mělo barvu jako nařezená cola, takže soudím, že se jednalo o rum. Než jsem tam ale stihla vejít, k Jankovi začal mluvit Lukáš - jeden kluk z naší třídy. Schovala jsem se tedy za roh, abych slyšela jejich konverzaci.
L: Janku, co to mělo být?
J: co myslíš?L: to jak si překazil tu flašku
J: nic jsem nepřekazil
L: Týna se ti líbí žejo?
J: co to meleš
L: líbí se ti, jinak bys nezabránil tomu, aby se tam přede všemi svlékla
J: prosímtě, moc si chlastal a domýšlíš si kraviny
L: takže to je ještě jinak jo? Vy spolu chodíte žejo? A tys nechtěl aby se tvoje holka ukazovala ostatním ale jenom toběTohle už Lukáš řekl trochu nahlas, nakoukla jsem, co se tam děje a uviděla jsem, jak se začali prát, nebo takhle...
Byla to snaha o rvačku, ale na plné čáře vyhrával Jankem. Pak už byla slyšet jen velká rána a v zápětí jsem viděla Lukáše na zemi.
Zase jsem se schovala za roh.
J: ty vole... s Týnou nic nemám... nikdy jsem s ní nic neměl... nechodíme spolu a ani nikdy nebudem, nelíbí se mi debile
Tohle co Janek řekl mě ranilo. Janek naštvaně odešel z kuchyně, ještěže jsem stála za rohem, takže si mě nevšiml...Odešel... úplně, protože za chvíli byly slyšet vstupní dveře.
Sjela jsem zády po stěně. To co jsem slyšela mě zničilo. Já jsem se do Janka asi zamilovala, kdežto pro něj, to byla jen blbá hra, jak jedný holce zblbnout hlavu. Musím říct, že se mu to povedlo... opravdu povedlo. Chtělo se mi začít brečet, ale bylo tu spoustu lidí... zvedla jsem se s dala jsem se na odchod.
Když jsem přišla domů, hned jsem sebou sekla na postel a dala slzám volný průběh, jak jsem mohla být tak blbá😩.Moji plačící chvilku vyrušila příchozí zpráva na mém mobilu, psal mi LINHART.
J: ahoj, promiň, že jsem odešel z té párty, udělalo se mi blbě💗dobrou noc kotě🤍
Debil, odhodila jsem mobil a dál brečela.
.
ČTEŠ
ONLY YOU
NouvellesJanek, se zamiluje do Týny, která není jako každá jiná, která z něj hned nehorázně šílí, ale její city k Jankovi taky nejsou malé, jen je krásně skrývá pod pokličkou, navíc si Týna myslí, že je Janek děvkař. Ten se ale rozhodne ji ukázat, jaký doopr...