به شخصه یکی از مشکلاتم بعد از عوض کردن دستگاه اصلیم کوچیک بودن کیبورد گوشیم بود و نمی تونستم راحت تایپ کنم .
سو من اینجام بهتون توضیح بدم چجوری واتپدتون و رو دو تا دستگاه داشته باشید .
برای این کار دو تا راه هست اولیش استفاده از نسخه ی وب واتپده . دومیش استفاده از واتپد بتا است شاید بشه از نسخه ی معمولی هم استفاده کرد ولی خب واتپد بتا و واتپد اصلی زیاد تفاوت ندارن .برای نسخه ی وب .
اول از همه توی سافاری یا گوگلتون سرچ کنید .
Wattpad.comروی گزینه ی لوگ این که بولد شده بزنید و دوباره کادر لوگ این و تپ کنید ...
و بله دوباره همون کادر هاتوی یوزرنیم جیمیلتون یا هر اکانتی که باهاش وارد شدید و بزنید واسه این میگم هر اکانتی چون برای گوشی های آیفون گزینه ای برای وارد شدن با اپل آیدی هم هست ولی خب اپل آیدی چون پایه ی دستگاهتونه فکر کنم این که با جیمیل وارد بشید راه سالم تری باشه .
و بعد بوممم شما وارد اکانتتون میشید . برای این که صفحه رو ذخیره کنید .
توی اندروید یا ویندوز روی گزینه ی سه نقطه و روی آیفون روی گزینه ی شیر تپ کنید حالا گزینه ی add to Home Screen رو بزنید و done
شما نسخه ی وب واتپد رو روی هوم اسکرین دارید این کار و برای همه ی برنامه هایی که نسخه ی وب دارن میشه انجام داد .روش دوم واتپد بتا
واتپد بتا یه برنامه عین واتپده که سازنده هاش میگن امکانات بیشتری داره ولی من که ندیدم حقیقتا ...
شما باید اول این برنامه رو دانلود کنید اگر پیداش نکردید تو برنامه ها توی گوگل سرچ کنید Wattpad beta و بعد نصبش کنید راستش من این برنامه رو نتونستم تو آی او اس پیدا کنم ولی فکر میکنم باشه .
و برای مرجله ی آخر مراحل لوگ این رو در پیش بگیرید به همین سادگی .
ESTÁS LEYENDO
درد و دل یک نویسنده و خواننده ی واتپدی :)
De Todoصرفا اومدم حرف بزنم و از حرص خوردنای نویسنده ها و خواننده ها ی واتپد براتون بگم. (: