iki

444 66 49
                                    

siyah kıvırcık saçlı çocuk üzerindeki kapüşonlunun kollarını ellerini kapatacak şekilde çekiştirdikten sonra başını arkasındaki koltuk başlığına yasladı ve gözlerini tam karşısındaki saate dikti. acıkmıştı doğrusu.

bir yandan da kuryenin hızlı gelmemesi için dua ediyordu. televizyonda gördüğü reklamda "eğer pizzanızı yarım saatten daha uzun sürede teslim alırsanız firmamızın hediyesidir" demişti. bu kadar iddialı bir pazarlama tekniği kullanıyorlarsa işlerinde gerçekten iyi olmalılardı, değil mi?

guruldayan karnını ovuşturdu, gözleri tek odalı evinin salonundaki onlarca fast food çöpünün yarattığı karmaşayı kurcalarken zil sesi apartmanda yankılandı. yirmi beş dakikada gelmişti, hay lanet!

kai söylenerek kapıya yürüdü ve dış kapının açılmasını beklerken yan taraftaki ceketinin cebinden ablasının hediyesi olan penguenli cüzdanını çıkarttı. sıcak evine nazaran dışarıdan gelen soğuk hava bacaklarını titretmişti.

"merhaba efendim, mantarsız orta boy pizza siparişi size ait değil mi?"

dalgın dalgın cüzdanına bakarken duyduğu ince sesle başını kaldırdı. o an huening kai için dünya birkaç saniyeliğine durdu. karşısındaki uzun boylu ve aşırı tatlı tombul yanaklara sahip olan çocuğu kulakları kızarana kadar süzdükten sonra onu beklettiğini anladı. "ah, şey, evet. evet benim siparişim."

güzel yüzlü çocuğun ona gülümsediğini görünce daha da utandığını hissetmişti, bu yüzden aceleyle parayı hazırlamaya çalıştı. titreyen parmaklarıyla cüzdanından çıkarttığı parayı diğerine uzatırken bunu fark etmemesini umuyordu.

"teşekkür ederim, iyi günler."

kurye de şirince gülümseyip ona iyi günler dilediğinde nihayet heyecanla çarpan kalbini kontrol altına alabildi ve son gücüyle kapıyı kapattı. uzun zamandır birinden etkilenmemişti. hatta öyle ki pizzanın elini yakan sıcaklığının dakikalar sonra farkına vardı. hızlı adımlarla onu koltuğun önündeki küçük sehpaya bıraktı. kendine ne olduğunu anlamamıştı, sadece bir kez gördüğü birinden etkilenmesi normal miydi?

---

---

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
hey pizza, sookaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin