Fund

39 4 0
                                    

Perballe nesh mund te jene te gjitha te vertetat thjesht,ndonjehere jemi teper te verber per t'i pare ato.A ka nje fund te lumtur e gjithe kjo? A do ia vlenre barra qirane nese fundi do te ishte i trishte? A do vazhdoje Dario te luaje futboll me shokun e tij te ngushte?

"Pra,ne nuk e zbuluam dot te verteten.Ishim shume larg saj"-nisi menjehere te shpjegohej Xhoni drejt zonjes Alise e cila e veshtronte e shqetesuar.

"Ndoshta jemi ende shpejt."-vazhdoi Selena te fliste.Ishte absurde menyra sesi askush nga ta nuk po qeshte me kete teater.

"Cfare ndodhi me pas? A e gjete ate qe po kerkoje i dashur?!"-nisi menjehere me pyetje e saja te vazhdueshme zonja Alise.

"Jo pra,nuk mundem dot.Por s'ka problem.Ne njesoj kemi edhe pak fare kohe per te zbuluar gjithcka ,apo jo e dashur mama?".

Te gjithe ngrine .Alise po shtirej si nje person i cuditur pa e vene ne dukje faktin se ndihej e kercenuar nga ajo fjala e fundit".Mama".

E kishte degjuar kete fjale perpara nje muaji kur ishte takuar per te panumerten here me bijen e saj nga martesa e dyte.Kishte krijuar nje jete te re,familje perfekte padiskutim.Nuk i behej fare vone per krimin qe kishte kryer shume kohe me pare.As per kurthet qe i kishte ngritur ish bashkeshortit."Do beheni mama e nje djali shume te bukur"-Tha me gezim mjekja gjinekologe.Epo,ky djale s'ishte aspak gezim per te.Ishte shkaterrimi i planeve te bashkimit me njeriun qe donte vertete,por,kete nuk mundej ta realizonte pa marre asnje qindarke."Ua sa lajm i bukur apo jo shpirt?"-flet ajo me bashkeshortin duke menduar si e si ta hiqte qafe ate femije.Epo,e hoqi qafe me se miri.Ishte plan perfekt.Nga ai aksident,bashkeshorti i saj naiv do te perendonte,pasuria do te ishte ne duart e saj e keshtu do te ndiqte endrren per tu bere mjeke ,do hiqte qafe gabimin e nje nate te shfrenuar adoleshentesh dhe as qe do e kthente koken me pas.

"Ti ke shkaterruar jeten time .Si nuk pate aspak meshire per mua he? U perpoqe qe ta hiqje qafe te kaluaren por,ja ku e ke.Ja ku jam mama e dashur.Dhe po vdes.Po me jep dita dites ilace qe nje Zot e disa efekt kane.Nderkohe qe ndiqje studimet e tua te mallkuara une vuaja neper ato qendrat e ndyra sociale.Raporte te rreme he? Nuk kam lindur budall.Dhe nuk kam ndermend te vdes i tille.Me vjen keq per ty.Shitesh per pak para.Ku eshte ajo figura memesore qe mesojme ne he?"-keto fjale u ndalen nga motrat e Darios.

"Nuk mund ta imagjinoni zonje,sesa e keni trishtuar kete njeri.Nuk jeni askushi per te parashikuar jetet tona.Ju meritoni burg.Kaq.".

"Bir,une vertete qe gjithe kete e bera..."

"E bere per veten,per pasuri,per te pasur jete perrallash.Tani qe e areite gjithcka,lajmerove ate burrin tend matuf per te vrare disa adoleshente.Ja cfare lloj robi je ti.Nuk me ke dashur kurre.Me ke urryer gjithnje.Tani,per here te pare do te them:"TE URREJ MAM".

              Dy ditet e fundit para afatit 20 ditor......

"Hejj,ejani se u ftoh mishi.O Zot ku ngelen keta camarroke more burre?"-therret mamaja e Darios.

"Erdhem ,erdhem ma.Ja se po zbresim shkallet.Sa e bukur ishte kjo ideja e barbekjuse ,apo jo djema?"-thote Dario me entuziasem.

"Per Zotin na duhej kjo energji pozitive pas kaq kohesh.Ore,morre vesh gje ca u be me ate fejesen e Selenes ti?"-nuk ngurron por e pyet Xhoni direkt ate.

"Ahahah,me tha se u ndane dje.Keshtu i tha Sias domethene po qe s'e di.Do e shohim sot e ka apo jo unazen vene ne gisht.Mbase do kesh fat kesaj here vella."-iu kthye Dario .

"Me me fund erdhet.Sikur po zbrisnit nga Hena edhe ju.Hajdeni hani tani sa jane te ngrohte akoma".

"Erdhi Selena vella"-Lajmeroi Dario Xhonin.

"Me duket se s'ka unaze apo jo?"-pyet direkt ky i fundit.

"Nuk ka,fushepamjen e ke te hapur.Mund te vazhdosh vella."-i thote Dario me shaka atij.

Papritur afrohet edhe Kiara me nje lajm te bukur."Atehere,une dhe Ernesto jemi ne pritje te embel.Do behemi prinder .Domethene as nje javesh nuk eshte bebja por s'ka rendesi shume."

Si mikja e tij e ngushte ,Kiara kishte gjithe besimin dhe respektin e Darios prandaj edhe e uroi me shume perzemersi per lajmin e bukur.

Zonja Kristine do te niste pune per here te pare ne jeten e saj.Nuk kishte perse te njihej me si mamaja e Darios ose bashkeshortja e nje miliarderi.Tani ajo eshte Kristina.

Nje dite perpara dites se fundit te jetes se tyre ....

Blloku i shenimeve te te dyve ishte plot.Ngjarja me surprizuese per te dy ishte rikthimi i miqve te vjeter te Xhonatanit te ai dhe muhabeti i embel me Selenen.Tani te dy po qendronin te ulur ne dy kolltuke te vegjel buze detit,duke pritur qe vdekja t'i merrte.Tashme kishin realizuar cdo deshire.

Ne fakt,jo cdo deshire pasi ende ne mengjes duhet te perballeshin me zhurmen e dallgeve te detit.Nuk mund te vdisnin aq kollaj ata jo.Thjesht,nuk mundeshin.Xhena se la rehat asnjehere te shretin cun,normal qe sdo e merrte vdekja.Sepse,planet ne mendjen e saj tani kishin vetem nje kryefjale:Dashurine.Dhe,do e jetonte ate me Darion derisa vdekja e vone t'i ndaje.

Gjallë ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant