03.03

106 12 20
                                    

"Bana neden öyle bakıyorsun? Yardım etsene" kulağımda çınlayan bu cümle yüzünden uyanmıştım. Son zamanlarda sürekli aynısı oluyordu. Hep aynı cümle, hep aynı kalın ses ve hep aynı saat, 03.03.

"Sikeyim! Ne zaman beni rahat bırakacaksın? Yine uykusuz bir şekilde okula gideceğim." kendi kendime hayıflanıp yatağımdan doğruldum. Yeniden nasıl uyuyacaktım? Bir daha uyuyamayacağımı bildiğim için yataktan kalkıp direkt banyoya gittim ve duş almaya karar verdim. Ama keşke 2. kez düşünseymişim.

Banyoya girdiğimde yerde kanlarla yatan bir beden ve de yanında onu uyandırmaya çalışan başka bir kişi vardı. Burada ne oluyordu? 

"Bana neden öyle bakıyorsun? Yardım etsene!" "Sakin ol bu sadece bir kabus şimdi uyanacağım, hiçbir şey gerçek değil sadece hayal dünyam-" kendimi sakinleştirmeye çalışırken banyoda ki tanımadığım şahıs yeniden konuştu. "Sağır mısın? Yardım etsene kardeşine, kan kaybından ölecek!" Bangchan hala ne olduğunu idrak edememişti galiba birisi ona bir eşek şakası yapıyordu. "Her kimsen şakayı keser misin komik değilsin. İlk olarak benim kardeşim yok ve sizi tanımıyorum bile. Evime nasıl girdiniz?" Chan yerde kanlar içinde olan çocuğu umursamamış ve bu soruları yöneltmişti, çünkü şu an olan her şey sadece şakaydı ya da... Rüya:)?


Bir anda aklıma esti devam eder mi bilmem ama sayfa da dursun istedim<3 03.03

Schizoid 'ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin