Lover?

74 11 30
                                    

Rüya:)?

"Kafan mı iyi? Ben senin sevgilinim ve aynı evde yaşıyoruz. Çabuk ambulansı ara!" Bangchan hala etrafta ne döndüğünü anlamamıştı ama yerde kanlar içinde yatan çocuğu ayıltmaya çalışan oyuncak bebekten farksız genci ikiletmeden ambulansı aradı "15,16 yaşlarında bir çocuk yaralanmış, her yeri kanlı Dang Mangwon Daeju Parkville Secondary Apartment no 03 kat 3 adresine ambulans gelebilir mi?" "Şu an ambulans yola çıkıyor, hasta hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz?" "Bilmiyorum sadece her yer kan, zor nefes alıyor gibi." 

Tam Chan hastaneden görevli ile konuşurken bir anda yerdeki çocuk kısık kısık inleyerek "S-ssıfır üüç." dedi ve gözleri kapandı. Yanında duran genç onu sarsmaya başladı "HEY- HEY DAHA DEĞİL" gözlerinden yaşlar akıyordu. "HER ŞEY SENİN SUÇUN İLK SÖYLEDİĞİMDE SORGULAMADAN AMBULANSI ARAMALIYDIN!" kanlı çocuğun yanından kalktı ve koşarak Chan'ı omuzlarından sarsmaya başladı. "Sakin olur musun? Ambulans geliyor işte. Bu noktadan sonra sadece bekleyeceğiz." "KAFAN MI İYİ SENİN? O SENİN KARDEŞİN AMA BURADA ÜZÜLEN BENİM?!" "Şu an seni hiçbir şekilde anlamıyorum. Biraz sakinleşir misin?" deyip karşısında ki küçük cüsseli gencin ellerini omzundan çekti ve yavaşça yaralı çocuğun yanında gitti. İlk işi atardamarına bakıp kalbinin atıp atmadığını kontrol etmekti. Şanslıydı ki hala kalbi atıyordu. Ardından fazla bastırmadan vücudunu kontrol etti. Nasıl yaralandığını çözmeye çalışıyor gibiydi. Birkaç yerinde morluk ve kızarıklık vardı, omzunda ve karnında da aşırı derin olmayan bir kesik. Durumu aşırı ciddi durmuyordu ama yine de bu işte uzman olanların onu kontrol etmesi gerekiyordu. Chan yaralı çocuğun yanında kalktı ve içeriye bir odaya gitti. "Sevgilisi" olan genç ise ardından ilginç bakışlar atıyordu. Ne olmuştu az önce? Chan kandan korkmasına rağmen çocuğu kontrol etmiş, kardeşi ve sevgilisi olmadığını söylemişti. Genç bunları düşünürken Chan elinde pamuk paketiyle gelmişti ve yeniden yaralanmış çocuğun yanına oturdu ve elindeki pamukların bir kısmını çocuğun kesik boynuna yavaşça bastırmaya başladı "Ambulans birazdan gelir ama o gelene kadar da biz bir şey yapmalıyız. Az buçuk ilk yardım hakkında bilgim var." dedi ve yaralı çocuk ile ilgilenmeye devam etti. Yanındaki genç ise daha fazla şaşırmaya devam etti "ilk yardım ve Chan" diye düşündü "çok ayrı şeyler?" diye geçirdi içinden. "Bu arada adın ne?" diye bir soru yöneltti Chan. "Felix. Ama sen bunu zaten biliyorsun." "Hayır, seni ilk defa az önce banyoya girdiğimde gördüm." Felix etrafta ne döndüğünü gerçekten anlamıyordu. Chan'a ne olmuştu böyle? Tam bunu düşünürken kapı çalmaya başladı. Kapı sesini duyan ikili bakıştı ve ardından Felix kapıyı açmaya gitti.

Selam! Yeni bölümle geldim. Kurgu öylesine geliştiği için hiçbir taslak yok o yüzden aklıma fikir geldikçe yazıyorum. Biraz yavaş gelişen bir kurgusu olabilir ya da yarım da kalabilir bu yüzden şimdiden uyarmak istedim. BB<88

 BB<88

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Schizoid 'ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin