Bibliotheek

649 61 74
                                    

*11-03-2015*

Hallo, mensen!
Ik ben @Aerod12. 

Ik ga jullie een tip geven, die een saai weekend voorkomt. Hij is heel eenvoudig. Ga naar de bieb. Als je geen zin hebt om naar buiten te gaan, kun je natuurlijk ook gewoon op Wattpad boeken toevoegen aan je bibliotheek. Als je niet weet welke boeken je wil toevoegen, kun je in de reacties zeggen van welke genre je houdt, dan zullen ik en Kim je een tip geven, als we er een weten. 

Of misschien heb je wel e-books, die je op je e-reader of tablet of telefoon heel graag wil kopen, dan is in het weekend het beste moment.

Boeken kopen, dan kom ik ook gelijk op mijn tweede tip. 

Ga naar de boekenwinkel! Jullie hebben vast allemaal wel een beetje geld om een boek van te kopen, en desnoods vraag je het aan je ouders. Je hoeft niet eens perse een boek te kopen voor jezelf. Je kunt altijd andere mensen verrassen met een leuk boek, misschien zelfs wel omdat er iemand binnenkort jarig is?
Ook dit kun je natuurlijk online doen, maar zelf vind ik in dat geval naar een boekenwinkel gaan echt leuker. :-)

Ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn, of herinnerd aan dat je eigenlijk nog naar de bieb moest om je boeken terug te brengen. (Dat vergeet ik dus heel vaak!)

Xx
@Aerod12

Het grote Anti-Verveel boekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu