-INTRO-

1.4K 32 0
                                    

ဘယ်သူကထင်မှာလဲ ဒီအပြုံးအရယ်မရှိတဲ့ကောင်က ဒီနှာခေါင်းထိပ်ကမှည့်ပိုင်ရှင်လေးကို ရူးရူးမူးမူး စွဲလမ်းသွားခဲ့မယ်လို့လေ..

ကိုယ့်တစ်ဘဝလုံးစောင့်မျှော်နေခဲ့ရတဲ့ လူသားလေးဖြစ်လို့ ကိုယ့်ရဲ့ ပန်းခင်းထားတဲ့ နှလုံးသားလမ်းကို ဖြောင့်ဖြောင့်တန်းတန်း ဝင်လှည့်ပါ.. မင်းဟာကိုယ့်ဘဝရဲ့တစ်ဦးတည်းသောလေး ဖြစ်လို့ပါ...

Jeon Jungkook

ခင်ဗျားဟာမိုးပေါ်ကကြယ်ဆို ကျွန်တော်က လမင်းကြီးထဲကယုန်လေးဖြစ်မယ်...
လမင်းကြီးထဲမှာ ထာဝရရှိနေမှာမို့ မြင်နေရတဲ့ အတောက်ပဆုံးသော ကြယ်လေးကို ကိုယ်နဲ့ဝေးရာ မြေကမ္ဘာသို့ မြေမခစေချင်တဲ့ ခပ်ကြောင်ကြောင်ကောင်လေးပေါ့...
ဒါပါပဲ ဒီ့ထက်မပိုရဲပါဘူး ..
ကျွန်တော့်ရဲ့ဖြစ်တည်မှုကိုက ခင်ဗျားကို ငေးကြည့်ဖို့တဲ့လေ...

Kim Taehyung

.....................YOU.........................

#Jeon_Laura

အကောင်းဆုံးကြိုးစားထားပါတယ်ရှင့်🙆‍♀️💜

ဘယ္သူကထင္မွာလဲ ဒီအၿပံဳးအရယ္မရွိတဲ့ေကာင္က ဒီႏွာေခါင္းထိပ္ကမွည့္ပိုင္ရွင္ေလးကို ႐ူး႐ူးမူးမူး စြဲလမ္းသြားခဲ့မယ္လို႔ေလ..
ကိုယ့္တစ္ဘဝလံုးေစာင့္ေမ်ွာ္ေနခဲ့ရတဲ့ လူသားေလးျဖစ္လို႔ ကိုယ့္ရဲ႕ ပန္းခင္းထားတဲ့ ႏွလံုးသားလမ္းကို ေျဖာင့္ေျဖာင့္တန္းတန္း ဝင္လွည့္ပါ.. မင္းဟာကိုယ့္ဘဝရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာေလး ျဖစ္လို႔ပါ...

Jeon Jungkook

ခင္ဗ်ားဟာမိုးေပၚကၾကယ္ဆို ကြၽန္ေတာ္က လမင္းႀကီးထဲကယုန္ေလးျဖစ္မယ္ဗ်...
လမင္းႀကီးထဲမွာ ထာဝရရွိေနမွာမို႔ ျမင္ေနရတဲ့ အေတာက္ပဆံုးေသာ ၾကယ္ေလးကို ကိုယ္နဲ႔ေဝးရာ ေျမကမၻာသို႔ ေျမမခေစခ်င္တဲ့ ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ေကာင္ေလးေပါ့ဗ်ာ..
ဒါပါပဲ ဒီ့ထက္မပိုရဲပါဘူး ..
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ျဖစ္တည္မႈကိုက ခင္ဗ်ားကို ေငးၾကည့္ဖို႔တဲ့ေလ...

Kim Taehyung

.....................YOU.........................

#Jeon_Laura

အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားထားပါတယ္ရွင့္🙆‍♀️

My Safe PlaceWhere stories live. Discover now