Ramas-bun...oare???

47 2 2
                                    

Am ajuns acasa devreme.Am intrat in living m-am asezat la bar si am cerut servitoarei un pahar de vin.Dap!! Ma imbat chiar acum...inainte de plecare.
Dupa ce l-am dat peste cap am urcat sus si m-am inchis in camera.Am iesit in balcon..am luat loc pe sezlong am privit la cer si am inceput sa ma gandesc.Poate ati ghicit....Ma gandeam la un plan de a nu pleca chiar maine...Poate imi mai intarzii si eu plecarea...macar asa de cateva zile..Poate chiar nu mai plec.Ar fi bine.
Pai maine nu ma voi prezenta la NASA si am sa-i dau peste nas directorului ..dar totusi ma voi duce la urmatoarea plecare..pentru ca intr-un fel imi doresc.Este o noua experienta pentru mine si nu multi oameni au aceasta ocazie.
Dupa ce mi-am conceput planul am intrat in camera si m-am trantit in pat si am privit dinou tavanul alb.

Dupa ce mi-am mai revenit din sentimentul meu de jale,am sarit in picioare si m-am indreptat catre dressing.
-Jina!! Adumi te rog un geamantan,am strigat la servitoare.
-Imediat draga!!
Dupa ce mi l-a adus ,l-am trantit pe pat,l-am deschis si am inceput sa ma holbez la el.Eh,ce sa spun..era un geamantan frumos,moviu-rosiatic,captusat cu piele si cu lacatel la fermuar.
Oh,da mi-l amintesc.Il am de cand eram mica,aveam vreo cinci ani.Vedeti voi ,tata mi l-a cumparat cand a trebuit sa ne mutam.Mama,tata,sora mea,fratele meu si eu ,locuiam in Bruxxel.Tata si mama erau spioni.Fratele meu nu era deacord cu asta si fiind mai mare decat mine si sora mea ,a decis sa fuga de acasa.Era o fire rebela.Nu vroia sa fie condus de nimeni,fara reguli si cu bani.Aveam doar 4 ani pe atunci iar sora pe avea cateva luni.Mama a reactionat urat la faptele fratelui meu.S-a intristat dar a decis sa faca oameni din mine si sora mea.Dar sora mea nu a vrut sa se faca spion ci a vrut sa lucreze in armata .Asta a intristat-o si mai mult pe mama.Dupa un an toata familia a decis sa ne mutam in America pentru a o da pe Alexandra(sora mea)inca de la gradinita,la o gradinita de corectie,de armata.Dar mama tot trista era.Eu i-am promis ca ma voi face spion si ca imi place cu adevarat.Dupa 10 ani,Alexa a fost luata de un grup de ofiteri si coloneli pentru a fi instruita mai bine.Avea doar 11 ani,pana mea ,ce sa instruiesti un copil de 11 ani.Mama s-a bucurat dar in acelasi timp fara ca eu si tata sa stim era trista fiindca ii se luase copilul de langa ea.Dupa un an mama nu a mai rezistat si s-a imbolnavit grav.Eu am ramas la o sora de a mamei ,pentru ca tata sa gaseasca leac pentru mama.Si au colindat toata lumea dar fara solutie.Si atunci am simtit ca mamei ii sunase ceasul si cu disperare m-am dus la ea...desi locuia departe.Si am fost alaturi de ea pana mi-a zis :,,Draga mea...stii ca mama te iubeste..dar sfarsitul meu nu e aici.Plec undeva departe,sa nu-i zici tatalui tau.Am o misiune importanta si e datoria mea sa o indeplinesc.Ma voi intoarce..sper,draga mea"Si am fost confuza dar i-am zis tatei.Dar stiti ...mama nu s-a mai intors niciodata.Iar dupa cateva luni matusa mea a avut un accident rutier in care a decedat.Dupa toate aceste intamplari nefericite eu si tata am hotarat sa ne mutam dinou de unde am plecat,la Bruxxel.Tata imi dadea voie sa fac ce vreau.Aveam 17 ani impliniti,o masina scumpa,bani dar n-aveam fericirea.Traiam doar cu tata,familia mea se destramase.Mama plecase fara stire,sora era in armata iar de frate nu stiam nimic.Imi petreceam seara prin cluburi.Daca va intrebati,da ,inca eram virgina.Cand am implinit 18 ani mi-am luat valiza l-am salutat pe tata si i-am zis ca ma duc la facultate.La facultate am stat 4 ani.Acolo l-am cunoscut pe Dom si am devenit cei mai buni prieteni.Tata a vrut sa se mute la tara si normal ca a si facut-o.Dupa acestea am devenit spion si mi-am indeplinit promisiunea fata de mama.

Of of of,cate lucruri mi-a amintit acest geamantan.M-am intors cu spatele si am inceput sa-mi aleg hainele :o pereche de pantaloni de fas lungi si una scurta,o pereche de colanti din piele neagra si o pereche de pantaloni scurti din piele,o pereche de colanti pufosi si niste blugi scurti,o geaca din fas,un hanorac,un maieu negru din piele foarte mulat,un maieu larg fosforescent,un corset-maieu si o maleta mulata.Pare mult,dar valiza e umpluta pe jumatate.Restul a fost umpluta de chestii de fete si comesticele + pieptanul.

Doar nu credeti ca eu chiar plec.Doar bagajul sa fie facut.Mi-am luat o rochie neagra cu spatele gol, pana deasupra genunchilor,cele 2 pistoale si am plecat la sala de pregatire.

Ajunsa acolo am scos pistoalele ,m-am urcat pe birou ,m-am asezat cu fata la geam si am inceput sa fac scheme cu pistoalele.
Ziua a trecut repede,iar eu nu mi-am luat ramas-bun de la nimeni.

Cand am plecat de la sala l-am vazut pe directorul meu si m-am ascusns dupa un zid,am aplecat capul ca sa nu ma recunoasca dar a trecut pe langa fara sa ma observe.Apoi am fugit repede acasa.

Mi-am dat drumul la apa in cada si am intrat chiar daca nu era inca umpluta.Stiam ca voi da de necaz cu directorul dar nu aveam de gand sa plec a doua zi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O misiune,o viata,o ultima suflareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum