t~

208 30 17
                                    

Bu utanç verici
Biz ruh eşi değiliz
~
~
~

Bu utanç vericiBiz ruh eşi değiliz ~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2-14-13

Tekrar merhaba! Bugün sevgililer günüydü, attığım tarihe bakarak anlayabilirsin lol. Bugün beni 3. tekerlek yaptın- çok garipti. (Çn: 3. Tekerlek bildiğim kadarıyla, bir çiftin yanındaki 3. Kişiye deniyor.) Kız arkadaşın bana çok sinirli gibi gözüküyordu, aslında bu biraz komik. Buna gülmek istemem ama, beni sanki parçalara ayıracakmış gibi bakıyordu. Ne olduğundan emin değilim ama, onu elinden tutup öptün ve sonuç olarak beni başından mı savmak istedin?

Ama sorun değil, sanırım? Yani, ona istediğini verdin. Bugün bana sarıldın ve yemin edebilirim ki o çıldırdı, delirdi. Saçımı bile tutmaya çalıştı, yapamamasınım tek nedeni, senin onu tutmandı. Aslında izin vermeliydin, onu o halde dövmek çok güzel olurdu.

Onu öptüğünü gördüğümde, gerçekten ciğerlerim ve kalbim sızladı. Ve küçük portakal çiçeği yaprakları öksürmeye başladım. Artık pembe tonlarında olmadıkları için araştırma yaptım. Ve sanırım, evet pek zamanım kalmamış, ama sorun değil, seni hala seviyorum :-)

R/n'yi tuttuğunda, özür dileyen gözlerle bana baktın, ve sen bana baktığında fiziksel bir ölüm geçirdim.. öksürme krizi geçirdim ve yanından kaçtım.

Aşk
Yavaşça öldürür

benim senin için hissettiklerimi asla benim için hissetmeyeceksin, bunu anlıyorum, akaashi. Sorun değil, sanırım? Açıkçası bende bana aşık olmazdım. Sürekli seni düşünmem nasıl bir duygu? Gerçekten, bşraz trajik değil mi? Üzgünüm, sanırım. Umarım şimdi benden kurtulabilirsin. Ama buna kırılır ve katlanırsın.

Sadece adını duyduğumda bile kalbim ne zaman bu kadar hızlı atmayı kesecek bilmek istiyorum. Çiçeklerden şimdiden çok sıkıldım... daha da solgunlaştım ve nefes alamadığım için geceleri uyuyamaz hâle geldim. Sama güvenmeyi asla istemedim, çünkü kendime bunu yapmayacağıma dair söz verdim. ama yine buradayım, ve ben ölüyorum.

Ağlamıyorum. Bunlar bu anlamı taşımıyor. Kaburgalarımın arasında dikenli çiçekler var ve bu çok acı veriyor. Bunun acısından nefes alamıyorum. Çıplak ellerinle kaburgalarıma bunları ektin, ama asla yardımcı olmadın. Lütfen bir başkasına aşık olma..


Seni seviyorum
Ama
Artık bunu yapmak istemiyorum

.

.

.

{✔} Petal - Akaashi Keiji♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin