Bana aşık olacak kadar
Nazik misin?
~
~
~
4-2-13Tekrar merhaba akaashi. Yeni haberlerim var? İyi mi kötü mü emin değilim. Bugün kırmızı bir çiçek öksürdüm. Birkaç araştırma yaptım ve sadece birkaç ayım kaldığını öğrendim.
Sana aşık olmam ne tuhaf.. taçyapraklarına hayranlıkla bakmakla meşgulken, dikenleri unuttum..Tek yaptığım gizlediğim duyguları düşünmek oluyor.. Sen ve kız arkadaşın bugün aptalca bir tartışmaya girdiniz. Kötü görünüyordun, bu yüzden seni neşelendirmeyi denedim. Sana mesaj atıp özür dilemesinin pek bir yararı olmadı. Bu yüzden seni evine davet etti, ve sen tabii ki gittin.. benle vedalaşmadan gitmen canımı yaktı. Seni ne kadar sevdiğimi asla anlamayacaksın.
Sana ihtiyacım var
Sana ihtiyacım var
Sana ihtiyacım var
Sana ihtiyacım varBu ne dağınıklık.. hepsi seni sevdiğim için. Elimi tut.. tüm hayatımı al. "Dikene dokunmaya cesaret edemeyen, gülü arzulamaz." Diye bir söz vardır. Bana seni hatırlatıyor.. neden umursamıyorsun? Seninle konuşmayı gerçekten istiyorum. Ama kız arkadaşınla tartıştığınızdan beri bana karşı çok mesafelisin. (Çn: çok ayıp ama akaashi..)
Şu an ne yapıyorsun emin değilim ama senin sayende aklımı kaybediyorum. Önceden çok yakındık.. neden aramıza r/n'nin girmesine izin verdin? Keşke burada, yanımda olsaydın ve her şeyin yoluna gireceğini söyleyip bana sarılsaydın. Ama ne yazık ki bu mümkün değil çünkü senin için artık bir hiçim. Sana hiçbir zaman bir şey yapamayacağım
Söylemeye çalıştım
Seni seviyorum dedim
Ama sen beni duymadınAşk, sabırdır. Ama ben sabırlı değilim. Sensin, sen benim insanımsın, ama ben senin değilim. Yanlış insanı bu kadar sevebiliyorsam, doğru insanı ne kadar seveceğimi bir düşün.. ama sana olan aşkım bunların hepsini benden uzak tutuyor.
Bana en sevdiğim renk kırmızı deseydin, kanımı bile kuruturdum. (çn: cavetown'un meteor shower şarkısındaki "I'd sell my own bones for sapphire stones cause blue's your favourite colour.." kısmına benzettim bu cümleyi shwnfpwleös) acı çekiyorum ama bunun nefrete dönüşmesine izin vermeyeceğim, çünkü sana aşık olmaktan kendimi alıkoyamıyorum.
Bugün sınıftaydım ve öksürük nöbeti geçirerek banyoya koştum. çiçekler sanki normalmiş gibi gırtlağımdan acı içinde fışkırıyordu. Yaprakları boğazımdan çıkarmaya çalışırken basıldım ve ağzımı tıkadım. Daha fazla dayanamadığım için gözlerim yaşlarla doldu. nefes alamıyordum. sonunda çiçeği boğazımdan çıkardım ve tüm kanıtları oradan sildim.
Bunu daha ne kadar yapabileceğimden emin değilim. benim zamanım yakında bitiyor ve ben bunu yaşamaya hazırım. seni seviyorum.
Öyleymiş gibi yapabilir miyiz
Aşıkmış gibi.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{✔} Petal - Akaashi Keiji♧
Fanfich a n a h a k i h a s t a l ı ğ ı Akaashi x fem!okuyucu ♡♡ "Nefes alamıyorum" "Lanet olsun sadece beni sev!" Y/n'nin hanahaki hastalığının ölümcül olduğunu kanıtladıktan sonra Akaashi'ye yazdığı mektuplar. #hanahaki 1. 61121