l~

258 35 12
                                    

(lütfen bölümü medyadaki şarkı eşliğinde okuyun)

Bunları göğsümden çıkaramıyorum
Ve bu yüzden nefes alamıyorum
~
~
~

Bunları göğsümden çıkaramıyorum Ve bu yüzden nefes alamıyorum ~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7-5-13

Bunun sana yazacağım son mektup olduğunu bilmek bana acı veriyor, seninleyken yeni bir çiçek daha açıyor. ciğerlerimde bir süredir büyüyen bahçe şimdi çiçek açıp beni öldürürken, kalbim hiç açmamış ölü çiçeklerle dolu.

Tek başına olmak yalnızlık, değil mi? Sana ulaşabileceğimi bile sanmıyorum. ve bu kadar yakın olmamız beni hayal kırıklığına uğratıyor. Bu boktan çok sıkıldım... Rahatsız ettiğim için üzgünüm. bir gün bütün bu yaralardan bir bahçe yetiştireceğim.. ama bu hayatta değil. (Çn: in another life:') )Yakında ölüyorum ama ne kadar yalvarsam da ağlasam da hiçbir şey değişmeyecek.

Yaşamak
Acı ve ıstıraptan
Başka bir şey değildi

Dur, sana yalvarıyorum, lütfen bunj durdur akaashi. Bu, beni öldürüyor, nefes almamı engelliyor. Ölüyormuş gibi hissediyorum, lütfen dur. Yapamıyorum, artık bunları benden al. Tek istediğim bir eş, çocuklar. Tekrar mutlu olabilmek istiyorum. Ama sana olan aşkım her geçen gün artıyor. Lütfen seni sevmekten vazgeçmeme izin ver.

Vücuduna tohum gibi öpücükler ekeceğime söz veriyorum. Böylece zaman içinde, ben yokken sen de kendini, benim seni sevdiğim gibi sevebilecek şekilde büyüyebilirsin. Her zaman güvensizdin, ama benim gözümde öyleydi. seni, senin için seviyorum. tabi ki seni sevdim, sevmediğin insanlara seni mahvetme gücü vermiyorsun. Aşağıda, seni sevmem ve sonsuza kadar seveceğim için 10 nedenin bir listesi var.

1.gözlerini seviyorum
2.kuzgun saçlarını seviyorum
3.harika gülüşünü seviyorum
4.kokunu seviyorum
5.kişiliğini seviyorum
6.gülüşünğ bastırmak için dudağını ısırışını seviyorum
7.ellerini saklama şeklini seviyorum, çünkü onlara karşı güvensizsin
8.üzgün olduğumda beni neşelendirmeye çalışmanı seviyorum
9.sevecen oluşunu seviyorum
Ve 10.seni, senin için seviyorum keiji.

senden nefret etmiyorum, seni seviyorum. ama seni sevmek beni öldürüyor, bu yüzden istemesem de bu bir veda. Benim için ne ifade ettiğini sana söylemeliydim ve umarım başka bir hayatta birlikte mutlu olabiliriz ve çiçeklerde endişelenmeden dans edebiliriz çünkü sen beni seveceksin ve ben de seni seveceğim.

Sensiz yaşamayı gerçekten çok isterdim
Ama sen benim bir parçasın

3. Kişi POV's

y/n tuvalete koşarken boğazını tıkamak için nefes nefese ve öksürerek yataktan tökezledi. Öksürdü ve şimdi siyah olan tüm çiçekleri öksürdü, zamanı kalmamıştı, şimdi gitme zamanıydı. görüşü bulanıklaşırken annesi çığlık atarak iyi olup olmadığını sorarak banyo kapısına vurdu. y/n'nin e/c (göz/rengi) gözleri kapanırken titredi ve son nefesini verdi..sevdiği çocuk için ölüyordu. başka türlüsünü istemezdi.

akaashi mektupları zarfa geri koyarken hıçkıra hıçkıra ağladı. "özür dilerim y/n. çok özür dilerim."Mezar taşına küçük bir gül bırakırken burnunu çekerek, mektupları cebine koyarken haykırdı. Gülümsemesi bir odayı aydınlatacaktı ama akaashi'ninkini aydınlatamayacaktı, onun üzerindeki etkisini asla fark etmemişti.

5 yıl sonra

"y/n! gel kahvaltı yap!" Küçük çocuk koridordan mutfağa koşarken babası akaashi'nin kollarına atlayıp, babası onu gıdıklarken, o kocaman bir gülümsemeyle parlayıp gülerken seslendi. (Çn: kızına adımızı vermiş..  yerim seni)

"Hadi tatlım yemeğini ye" dedi ve onu yemeğe oturttu. "teşekkür ederim baba!"

.

.

.

_________________

Evet.. bitti.. içim bi buruk oldu:'

Thank you so much for letting me translate your book <3 you wrote a really good book. i like bad endings so i really enjoyed this book. I wish you continued success in your books <33 -SUNAISM


{✔} Petal - Akaashi Keiji♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin