Dizi: The Heirs / Varis (Tacı takmaya çalışan kişi), Varlığa Direniş
Korecesi: 왕관을 쓰려는자, 그무게를 견뎌라-상속자들 (faaliyetteki ismi)
Yönetmen: Kang Shin-Hyo
Senarist: Kim Eun-Sook
Yayın Kanalı: SBS
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 9 Ekim 2013 --
Yayın Saati: Çarşamba & Perşembe 21:55
Türü: Romantik
Dili: Korece
Ülkesi: Güney Kore
Oyuncular : Park Shin Hye, Lee Min Ho, Choi Jin Hyuk, Kim Woo Bin, Kang Min Hyuk, Im Joo Eun, Kim Ji Won, Choi Won Young, Yoon Son Ha, Kim Sung Ryung, Krystal, Kang Ha Neul, Park Hyung Shik,Kim Mi KyungThe Heirs Konusu: Özetle söylemek gerekirse zengin liseli öğrencilerin aşkları, dostlukları ve birbirlerini ile olan ilişkilerini konu olan romantik bir kore dizisi. Biraz Gossip Girl birazda Boys Over Flowers karışımı oldukça başarılı bir lee imn go kore dizisi olarak çok beğenildi. Dizinin ana karakterlerini annesi Empire Grup’un evinde kahya olan ve kendisini fakirlikten hiç kurtulamayacak biri olarak gören Cha Eun Sang ve annesi Empire Grup’un başkanının sevgili olan ve Emprie Grup’un mirasçısı karanlık, tutkulu Kim Tan olacak. Dizinin ana oyuncuları olan liseli öğrencilere ailelerinden büyük miktarlarda servet kalacaktır. Fakat bu büyük miraslara sahip olmak o kadar kolay olmayacaktır. Gerektiğinde üvey abisiyle bile rekabete girecekleri bir mücadeleye başlayacaklardır. Genel başkanın eşi ve sevgilisinin kendi çocuklarını Empire Grup’un tahtına çıkarma çabaları, entrikalar, hüzünler, komik olaylar ve tabii ki aşk dolu bir dizi.
Dizinin ana karakterleri Cha Eun Sang – PARK SHIN HYEGidecek hiçbir yeri olmayan Eun Sang, çok absürd olaylar yaşar, Kim Tan ile tesadüfen karşılaşır ve onun evinde kalır. Eun Sang Kim Tan’ın dairesine girdiğinde Sindirella’nın saraya girdiğinde de kesin böyle düşündüğünü düşünür. Kocaman ve lüks dekorasyon ona nefes alamayacağını hissettirir. Birden bire bir kız gelir. Bu Kim Tan’ın nişanlısından başkası değildir. Nasıl 18 yaşında iki kişiyi nişanlamışlar ki?
Bu kader mi kara talih mi bilinmez ama Eun Sang Kore’ye döndüğünde transfer olduğu okulun ilk gününde Kim Tan ile karşılaşır. Bütün mirasçılar Empire Lisesi’nde gösteriş yaparken, Eun Sang ancak fakirliğin mirasçısı olduğunu iddia edebilir. Ve böylece onun hiç de kolay olmayacak okul hayatı başlamış olur…Dizinin ana karakterleri Kim Tan – LEE MIN HO:
18 yaşında Empire grubunun mirasçısı. Cha Eun Sang – PARK SHIN HYE ile aralarında duygusal yakınlaşma yaşanıyor. ünlü Güney Koreli aktör lee min ho yakışıklığı ve oyunculuğu ile oldukça beğeni topluyor.
Choi Young Do – KIM WOO BIN:
18 yaşında biraz ukala biraz da sert biri olarak Cha Eun Sang ve kim tan için adeta bir baş belası rolünde. Lüks hotel mirasçısı olarak zekasını arkadaşlarına tuzak kurarak kullanıyor
DİZİ YORUMUM =]
şuana kadar izlediğin en güzel diziydi :) Oyuncular gercekten harika Lee min ho (kim tan) ve kim woo bin (choi young do) En sevdiğim kore erkekleri :) Bu diziyi izlemeyenler mutlaka izlemeli :) =]
Replik =]
Bölüm 5: Kafe
En iyi replik: ”Haberin var mı? İkinci kata bak.Arkanı falan dön” (Tan)
Sahne: Kim Tan çok heyecanlı bir genç.Hiç haber vermeden çalıştığım yere geldi.Sahende,beni telefon numaramı vereyim diye sıkıştırıyor.Peki Kim Tan nerde? Camda silüet şeklinde görünen onun saçı.
Kamera Arkasında Yaşananlar: Bildiğim kadarıyla bu sahne forum sitelerinde dolanmış. Duygusal anlamda rolün önemli olduğu yerlerde çok daha fazla.
Bölüm 8: Okul Kantini
En iyi replik: ”Çünkü seninle yemek istiyorum” (Young Do)
Sahne: Sosyal sınıflarca dışlanmışların masasına oturmuş bulundum.Bu sahnede eun Sang’ın zor okul hayatının vurgusu yapıldı.Young Do’nun bir sonraki hedefi , çocukların dalga konusu olurum diye korkuyordu
Bölüm 8: Eun Sang’ın Odası
En iyi replik: ”Sanki beraber yaşıyormuşuz gibi” (Kim Tan)
Sahne: O büyük evin Tan’ın evi olduğunu öğrendim.Bu acı tatlı hisle bir sosyal ağ hesabına baktım ve bir fotoğraf gördüm.Tan mesaj attı ”Sanki beraber yaşıyormuşuz gibi.İyi geceler.” eminim birçok seyirci Tan’ın bu sıcacık yüreğinden çok duygulanmıştır.
Kamera Arkasında yaşananlar: Kim Tan’la ilişkili olan sahneler daha da duygusallaşmaya başladı.Eun Sang’ın karmaşıklaşan duygularını aktarabilmem gerekiyor.Sıradaki sahneyi beklerken duygularım üzerine yoğunlaştım.Çekim ekibinin hazırlanışını görüyor musunuz?
Bölüm 8: Okul
En iyi replik: ”Kore’ye senin için dönmedim, ama dönme sebeplerimden birisi de sensin” (Tan)
Sahne: Tan’la daha da yakınlaştım. Amerika’da bırakmış olduğum anı notu okul panosuna asılmıştı.Büyük ihtimal Tan onu bulmuş ve asmıştı.Notla ilgili Tan’la konuşurken çok karmaşık duygular içerisine girdim.
Ve son 2 replik;
Kim Tan: Sana Bakan Herkesi gebertesim var...
BU SAHNE ÇOK GÜZELDİ :) O SÖZÜ CHA EUN SANG'A SÖYLÜYORDU =]
2. replik
Kim Tan: Nasıl hep 1. Olabiliyorsun ?
Chan young: Öyle doğmuşum
Kim Tan: Benim yakışıklı doğduğum gibi mi ?İşte en güzel sahnelerden bitanesiydi :)
BU ARADA THE HEİRS DİZİSİ KOREDEN ÇOK TÜRKİYEDE İZLENMİŞ =]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizileri & Replikleri
FanfictionKore dizilerine kore erkeklerine aşığımmm :) Lee Min Ho Fanıyım =] SİZE KORE DİZİLERİ SÖYLİCEM VE HEPSİNİ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM HER BİRİ MÜKEMMEL ÇÜNKÜ =]