Konu:
6 sanat okulu öğrencisi ve onların hayatlarını etkileyen ve destekleyen öğretmenleri hakkında.
Oyuncuları tanıyalım:
* Başrol oğlumuz Kim Soo Hyun. Dizinin tek oyunculuk mesleğini yapan başrolü.:))
* Başrol kızımız Suzy, Miss A grubunun 'maknae'si yani en küçüğü. Dizinin de en küçük oyuncusu zaten. 1994 doğumlu.
* Başrol oğlumuzun arkasında kalan ama her türlü romantik sahneyi kapan ikinci adamızın Taecyeon. 1988 doğumlu ve 2PM üyesi.
* Başrol kızımıza kötülük yapan karakterimiz Eun Jung'u biz zaten Coffee House'dan tanıyorduk. Ama bu kıza kötü olmak yakışmıyor be. Eun Jung'da T-ara grubunun lideri. 1988 doğumlu.
* Son başrol kızımız ise güzel sesli IU. 1993 doğumlu.Geçmişin şişkosu, geleceğin de tekrar kilo almışı...:)) Kızcağız 200 gün boşuna uğraştı:))
* Ve dizinin son başrolü, başına buyruk karakteri Wooyoung. 1989 doğumlu, 2PM üyesi. Pil Suk'un Kim Hyun Joong'dan sonra ki platonik aşkı.:))
Dizi yorumum:
"The heirs" dizisinden sonra en güzel diziydi. Gerçekten her sahnesi mükemmeldi. Tek kelimeyle müthiş bi diziydi.
Özellikle Hye Mi'ye bayılıyorum. Dizideki karakterine ve kendisine bayıldim =]Replik:
Sam Dong: Hye Mi, daha önce uçaga bindin mi?
Hye Mi: Evet, bikkinlik gelecek kadar çok hem de.
Sam Dong: Nasildi? Korkutucu muydu? Haslanmis yumurta satiyorlar mi?
Hye Me: Uçak havalandigi zaman gözlerini kapatmalisin.
Sam Dong: Neden ki?
Hye Me: Kapamazsan, hava basinci yüzünden gözlerin yuvalarindan firlar.
Sam Dong: Gerçekten mi?
Hye Me: Ve haslanmis yumurtada satiyorlar.
Sam Dong: Gözlerin yuvalarindan mi firlar?
Hye Me: Evet.
Sam Dong: Hava basinci yüzünden mi?
Hye Me: Evet.(9. Bölümden replik)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizileri & Replikleri
Fiksi PenggemarKore dizilerine kore erkeklerine aşığımmm :) Lee Min Ho Fanıyım =] SİZE KORE DİZİLERİ SÖYLİCEM VE HEPSİNİ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM HER BİRİ MÜKEMMEL ÇÜNKÜ =]