Boys Over Flowers Dizisi =]

846 19 4
                                    

꽃보다 남자 / Kkotboda Namja
Boys Over Flowers
Tür Drama
Yaratan Yoko Kamio
Geliştiren Go Joon Pyo
Senarist Yoon Ji-ryun
Yönetmen Jun Ki-sang
Oyuncular Ku Hye-sun
Lee Min-ho
Kim Hyun-joong
Kim Bum
Kim Joon
Açılış müziği "Paradise" - T-max
Bitiş müziği "Because I'm Stupid" - SS501
"Making a Lover" - SS501
Ülke Kore
Sezon sayısı 1
Bölüm sayısı 25
Prodüksiyon
Mekân Seul
Yeni Kaledonya
Makao
Yayın bilgileri
Kanal KBS2 (Kore
TRT Okul (Türkiye)
Yayın tarihi 5 Ocak 2009 – 31 Mart 2009

Yaban Çiçeği (ya da Boys Over Flowers veya Boys Before Flowers) 2009 yılında KBS2 kanalında yayınlanan Güney Kore'nin televizyon dizisi. Türkiye'de, TRT Okul tarafından yayınlanmaktadır. Dizinin orijinal isminin Türkçe karşılığı Yaban Çiçeği'dir. Dizi orijinalinde bir manga olan ve Japonya'da dizi olarak da yayınlanıp çok tutulan Hana Yori Dango'nun Kore versiyonudur.

Konu

Geum Jan-di fakir bir aileden gelmektedir. Bir gün yaptığı bir kahramanlıktan dolayı Seul'un en iyi kolejinde burslu okumaya hak kazanır. Ancak okulun ilk günü zengin öğrenciler tarafından aşağılanır ve ezilir. En başta da Goo Jun-pyo...

Okulun sahibinin oğlu olan Goo Jun-pyo'dan herkes korkmakta ve ona saygı duymaktadır. Okulda ders gördüğü sınıfı kendisine özel, okul üniforması zorunluluğundan muaf ve ders saatleri konusunda serbesttir. Ailesi tarafından yeteri ilgi görmeyen Jun-pyo zamanla eziyet edip aşağıladığı Jan-di'ye aşık olur. Ancak Jan-di kendisinden nefret etmekle beraber Jun-pyo'nun en yakın arkadaşı Yoon ji-hoo'ya aşık olmuştur.

Geum Jan-di, hem bu okulu bitirip gelecek kurma hayalini gerçekleştirecek, hem okulda maruz kaldığı aşağılanmaya rağmen direnecek, ve hiç ummadığı bir aşk üçgeni içerisinde kaybolacaktır.

( merak etmeyin tabiki sonradan jun-pyo yu seçicek)

Oyuncular

Ku Hye-sun - Geum Jan-di
Bir kuru temizlemecinin kızı olan Geum Jandi yaptığı kahramanlık sonucu ülkenin en iyi okuluna girmeye hak kazanır .İlk başta Jun-Pyo'nun en yakın arkadaşından hoşlanır .Fakat sonra Jun-Pyo'ya aşık olur .Birlikte tatlı ve çekişmeli bir aşk yaşarlar .

Lee Min-ho - Goo Jun-pyo "Shinhwa Group Varisi"
F4 [Çiçek Dörtlüsü] grubunun lideri ve ülkenin en zengin holdinginin varisi .İlk başlarda şımarık ve kendini beğenmiş gibi gözüksede Geum Jan-di 'yle tanıştıktan sonra olgunlaşıp ,sevecen bir insana dönüşmüştür

Kim Hyun-joong - Yoon Ji-hoo "Başkanın Torunu"
Goo Jun-Pyo 'nun en yakın arkadaşıdır . İlk başta bir mankenle çıksada sonradan Geum Jan-di'ye aşık olmuştur . Fakat Jan-di , Jun-Pyo'yu sevdiği için ondan vazgeçmiştir.

Kim Joon - Song Woo-bin
Kim So-eun - Chu Ga-eul
Kim Sang Beom - So Yi-jung

Dizi yorumum =]

Bnce diziyi izlemeyen kalmamistir :) Benim ilk izlediğim kore dizisiydi :) Ve gercekten çook çok güzel :) .

Replik =

Jan Di: Gu Jun Pyo. Gerçekten böyle yapmaya devam mı edeceksin?
Jun Pyo: Buraya düşünmeden geldim, ama çok eğlenmeye başladım.
Jan Di: Ne?
Jun Pyo: Nasıl olur da yatak odası benim tuvaletimden küçük olur?
Jan Di: Anormal olan senin tuvaletin.
Jun Pyo: Daha eğlenceli olan ise beş kişinin aynı yatakta yatması.
Jan Di: Bu sana komik mi geliyor?
Jun Pyo: Ne yani, değil mi?
Jan Di: O zaman eğlenmeye devam et. Sakın pişman olma ama.
Jun Pyo: Pişman mı? Tabii canım. Mülteci kampındaymışım gibi, kendimi o kadar heyecanlı hissediyorum ki..
Jan Di: Ben uyuyorum. Eğer benimle konuşursan, seni gebertirim.
Jun Pyo: Aynı yatakta yatmak sence de aile havası katmıyor mu? Hey, temizlikçi. Uyuyor musun? Gerçekten uyudun mu şimdi? Hey, temizlikçi!
Geum Il Bong: Kuru temizleme! Jan Di temizleme geldi!

Boys Over Flowers Smile
8. Bölüm...

Kore Dizileri & ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin