Kore Dizilerinden Replikler =]

527 13 3
                                    


* Mee Too Flower...

-> ''Seni Seviyorum'' lafı neden hep söylenir bilir misin ?
-> Çünkü, beleştir. :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* A Gentleman's Dignity

Şimdi bu adamı (Jang Dong Gun) nasıl sevmeyim, söyleyin bana
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Boys Over Flowers [BOF]

Jun Pyo: Oradaki en parlak yıldızı görüyor musun?
Jan Di: Evet.
Jun Pyo: Orion takımyıldızındaki Sirius. Kış gecelerinin en parlak yıldızı. Gu Jun Pyo gibi bir varlık olduğunu söyleyebilirsin.
Jan Di: Ne? O zaman ben şuyum. Şu şu… Şu olmak istiyorum.
Jun Pyo: Kesinlikle o sensin. İkinci parlak yıldız Procyon. Cömertliği simgeler. Sen daima içi dışı bir ve çirkin görünen birisin. Bu yıldız sana uydu.
Jan Di: Ne? Ama yıldızları sevmeye nasıl başladın?
Jun Pyo: Küçükken babam doğum günüm için bir teleskop yolladı. Kartta şöyle yazıyordu. Yıldızlara iyice çalış ki sonra onlara birlikte bakalım.
Jan Di: Öyleyse yıldızlara bakmaya babanla mı gidiyordun?
Jun Pyo: Hayır. Bir kez bile bakmadık.
Jan Di: Neden?
Jun Pyo: Bu söze inanarak astronomi bölümüne girmeye yetecek kadar çalıştım. Fakat birkaç sene evvel Noel’de ne aldım biliyor musun? Bir teleskop. O zaman hediyeleri babamın yerine sekreterinin yolladığını fark ettim. Rüyam ne biliyor musun?
Jan Di: İlerde oğlunla yıldızları görmeye gitmek.
Jun Pyo: Bu kadar basit mi? Tutamayacağım sözler vermem. Jan Di. Seni incittiğim için üzgünüm. Jan Di.
Jan Di: Şimdi ne var?
Jun Pyo: Seni seviyorum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Hi! School Love on

Lee Seul-Bi:Niye birlikte uyusak olmaz mı? Bütün dramalarda birlikte uyuyorlar.
Shin Woo Hyun:Bunun tehlikeli bir istek olduğunu düşünmüyor musun? Diğer sahnede ne oluyor peki?
Lee seul-biKaranlıktı.
Shin Woo Hyun:En azından uygun bir şekilde izlemişsin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kore Dizileri & ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin