Když jsem domluvila s mámou tak sem zalezla do pokoje. Chvilku jsem ležela na posteli a přejížděla fb ale když jsem chtěla rozkliknout jednu fotku ale nestalo se protože mi přišla SMS od Adri.
Adri: hej ségra priď ke klukum
Já: ok.. budu tam čekej te mě
Domluvila jsem s adri a hned mi volala Kate.
"Ahoj Kate,co potřebuješ?"
"Nechtěla bys jít ven?"
"Hele Kate moc ráda ,ale dnes se mi to nehodí fakt promin"
"Jo tak příště a pozdravuj Adri"
"Jo budu páčkoo"
Sem zvědavá co tam zas vymsleli.
Šla jsem ke skříni a nevěděla jsem co si vzít,dneska bylo docela teplo tak sem si vybrala bíli crop top,zeleně neonkovou sukni a na konec sem si vzala ryflovou vestu 《celí outfit v medii》 a vlasi sem vyžehlila a nechala je rozpuštěné a mohla jsem vyrazit.Vzala jsem si taxi a jela směr ke klukum. nadiktovala jsem adresu kde bydli a řidič jse rozjel.
________________
Vystoupila jsem z taxiku a zapltila a šla ke dveřím a zaklepala jsem na dveře otevřel mi Zayn
"Čau Zayne" pozdravila jsem ho
"Čau Di, poť dál" ustoupil abych mohla dovniř a Zayn zavřel dveře se Zaynem sme šli na zahradu kde byli pravdě podobně všichni.
"Čau děcka"
"Čau a jaky dětcka prosim tě" řekl Liam
"No tak se podivej Harry a Louis se nahaní, Niall ten si hraje s furbym a ty a Zayn sedi te na židli" řekla jsem co délají a musela jsem dostat zachvat smích jak jsem viděla co dělají.OMG.
"Nojo máš pravdu"
"Kde je Adri"
"Nevím před chvilí tady ještě byla"
"No.. počkam"
Když Adri došla tak jsem se zeptala co potřebovala no ona chtěla jen abyh tady byla a delaly blbosti
__________
" hej dětcka co si udělat filmovy večer?" Zeptal jse Harry nadšeně
"Super,a udelame si poppcorn" vykřl Niall.musela jsem se zasmát když to řekl.
Liam vybiral film a vybral horor 'sinister'
Seděla jsem vedle Harryho
Adri vedle Nialla a vedle nich Liam a Zayn.
Kdyz zrovna tam byl ten kluk a jak jeho otec sel před teb barák a tam byla ta krabice a vtom ten kluk kdyz vychazel z te krabice a ješte ten křik tak sem se lekla a přitulila jsem k Harrrymu. Jenom sen slyšela jak se Harry ušklibnul.
"Jsem unavena" zašeptala jsem Harrymu do ucha.
"Tak si béž lehnou "
"Musim zavolat mamce ješte že tady zustavam"
"Tak běž ,ale vrať se ano?"
"Rozkaz"
Zvedla jsem se z pohovky a šla do kuchyně,vzala jsem si mobil a klikla na kontakty a vyhleda jsem mamčine číslo a zavolala
"Ahoj mami"
"Ahoj zlato co pak je?"
"Nic jen dneska nepřijdu domu s Adri"
"Dobře"
"Pa"
Ukončila jsem hovor a šla jsem zpatky.
"Jsem zpatky"
"To je dobře"
"Harry kde si mám jít lehnout?"
"Běž klidně ke mně ,já pak přijdu"
"Ok"
Zvedla jsem se z pohovky
"Čau dětcka ja du spát"
"Dobrou" řekli zborově
..
Vzala jsem si Harryho tričko ktere se nas zalezla pod peřinu.
Když jsem usínala tak sem uslišela dveře jak jse otevřeli ja jsem cukla a podivala jsem se kdo to je a byl zi Harry. Zrovna si vyslikal tričko a ja sen jen čuměla na jeho dokonale,božské,vypracované tělo. Uplně sem slintala.
"Máš pěkný vyhled ?" Zeptal jse Harry
"Jo docela pěkny vyhled" usmala sem se na něho. A sedl si na postel a já ukazala prstem kde je ZÓNA.
"Tady je ZÓNA" řekla jsem tu a zdurazníla slovo ZÓNA.
Harry si lehl do postele já se otočila na druhou stranu.co to?. Harry si přehodil ruko přes moje boky.chtěla jsem mu něco říct ale bylo to příjemné a tak sem usla.
__________________♥♥________________
Ahojda zlatí dokonalí další díl :)ooo jsem moc ráda že nekdo čte a mám 1,11k zhlednutí moc děkují.
Chtěla bych udělat malou Soutěž
Takže: kdo vymislí přezdívku pro Andii a Harryho jako Hardi atd..
Tak mu dám věnovaní a vyberu jednu přezdívku.
Ps: omlouvam se za minulí díl že tam nebylo par vět. TAKŽE
UVIDÍME SE U DALŠÍHO DÍLU.
S LASKOU JÁ xx
Love ya...♥
ČTEŠ
Kračející Dokonalost(POZASTAVENO)
FanfictionAndie Smith je 19.let která bydli se svou mamkou a sestrou Adrianou v Londýně. Co udelá Andie když pujdou na večeři k Stylesum kde potka Harryho ? ale vůbec neví kdo to je. Zamiluje se ? Chcete vědět co se stane ? Tak si prečtě te povidku :) Ps : j...