Druhý den sme se probudila s krasným pocitem že sem sním..s Harrym.
Vymanila jsem se z jeho objetí a šla jse udělat raní hygienu.Jak sem se osprchovala a umila vlasi šla jsem se obléct do černých legin a polo krop topu. Rozhodla jsem se udělat snídaní pro nás dva.
Nachistala jsem si igredience na lívance a pohla sem se do to pustit.
Když jsem už skoro všechny lívance měla hotové objali mně zezadu něčí ruce jak něčí přece jeho... Harryho
"Ahoj zlato"
"Ahoj Harry" otočila jsem se, abych měla vetší šanci polibit Hazzu.
"Dneska jdu s klukama na malou párty a chci abys šla semnou"
"Já nevím Harry jestli to je dobrý nápad"
"Di prosím" a udělal na mě psí očka.
"Dobře pujdu" usmala jsem se na něho
"Tak si něco vem do kabelky nebo holky ti něco pujčí a pojedem do vili za klukama a Adri"
__________"Di tyto nebo ty druhý?" Křičí na mně Perrie.
"Ty druhý"
"Dík"
"Nemáš zač"
"Holky nematé něco napučení?"
"Jasně" vykřikli zborověDokonala jsem si zkoušela oblečeni a rouhodla jsem se pro kitičkovanou sukni a takovou riflovou kosili 《look v medii》
_________Party__________
Seděli sme v boxu a pili,pili, pili,tancovali a bavili sme se
Harry před chvili někam zmizel ale nějak sem to nevnimala.
Po chvili sem potřebovala na wc tak sem zašla na zachody ale zachlechla jsem něči vzdechy tak sem otevřela dveře a tam... si to Harry rozdaval s nakou blondynou.
"Ty hajzle"
"Di není to tak jak to vypada"
"Ne? Ty vole ,šak si tady uživaš s néjakou courou kurva"
Začal se konečne oblikat s tou holkou
"Víš co ? Běž do prdele" zakřičela jsem na něho a třiskla dveřma šla jsem řict klukum a holkam že už jdu.
S brekem sem si zavolala taxi a jela domů.
Jak my to mohl udělat ten hajzl.Když sem dojela zaplatila jsem a šla domů.
Šla jsem potichu at nevzbudim mamku.
Švihla jsem se sebou do postele a podivala se na mobil.. no jasne několk sms a zmeškaných hovoru od Harryho...a mobil sem dala na noční stolek.Na sprchu sem teď kašlala,osprchuju se ráno.
Ale ted du spát.
A ponořila jsem so do říše snu..
________________♥♥_______________
Ahojda zlatí dokonalí,konečne po 100 letech sem se dokopala napsat další díl.. ted to tam bude zajímave.
Omlouvam se že sem dlouho nepřidala díl ,psali jsme hodně pisemek šak to znáte. A taky za to že sem nenapsala díl s Harrym pohledem moc se omlouvam.
Ps: sorry za chyby
Ps2: budu zas ráda za vote a koment..
Takže zlatí dokonalí uvidime se příště.
Strašne vás miluju xx.
Love ya xx
Kiki♥♥
ČTEŠ
Kračející Dokonalost(POZASTAVENO)
FanficAndie Smith je 19.let která bydli se svou mamkou a sestrou Adrianou v Londýně. Co udelá Andie když pujdou na večeři k Stylesum kde potka Harryho ? ale vůbec neví kdo to je. Zamiluje se ? Chcete vědět co se stane ? Tak si prečtě te povidku :) Ps : j...