■11♣

39 4 0
                                    

Už je to týden co se Harry vyspal s nějakou blonckou a já sem se rozhodla že si zaběham. šla jsem so obléct do sportovního a mohla sem vyrazit.

když sem utíkala přes park, uviděla jsem tam povědomou postavu."harry?" řekla jsem si.
najednou se ta postava otočila na mě a já sem ztuhla, šel směrem ke mně. když už byl u mně chtěla sem odejít , ale chytl mě za ruku. "počkej prosím, chci si promlulvit" řekl mi. "Harry není o čem si promluvit" "ale je " "ok, máš na to 2min" "snad mi to bude stačit" "bude muset ". řekla jsem přísně. ''tu holku kterou si viděla mě zdrogovala, a ta holka mi přikazovala co mam dělat a pak si tam vlezla ty'' dořekl to a já sem nevěděla co říct.''Harry stejnak jsme spolu nechodili tak-'' nedořekla jsem to a citila jsem sem jeho měkké rty na těch mích. odtáhla jsem se a žduchla jsem ho'' Harry tohle nikdy nedělej a takhle to nespravíš'' řekla jsem mu '' já vím Di, já vím, mužem někam zajít a vyřešit to?'' ''nejsem na to oblečena'' řekla jsem mu tvrdě!

''co si dáš?"' zeptal se mě Harry "jen vodu s citronem, díky". Harry to tatim objednál a já sem byla myšlenkama u Harryho a pořád sem se ptala do kola na to stejný " miluju ho ?". Di ?" byla sem jeho přerušena "moc se omlouvám za to" omluvil se mi " Harry, něco sem si asi uvědomila, ale ty si Harry styles ten slavný Harry styles který může kteroukoliv holku" řekla jsem mu to s klidem. "ale já chci tebe Di, jenom tebe" poslední slova zašeptal a mě se zastavilo srdce 'on mě chce ? ' ."Harry to i já chci ,ale nevím jestli by to byl dobry nápad"  řekla jsem smutně. ten nátlak s fan bych asi nezvladla.

ležím si na posteli s mobilem a projíždím twitter a uvidim něco nečekaného článek o Harrym Stylesovy a jeho nové přítelkyni kliknu na to a naráz. ,,O mladém lamači dívčích srdcí z velmi úspěšné skupiny One Direction už je známo, že věkový rozdíl mu nedělá žádný problém a má raději starší ženy. Tak kdo je to tentokrát?. Harry styles byl viděn v restauraci v Londýně u parku s neznámou dívkou.(viz.foto) jak to všechno bude dal se vám ozvem" to nemyslí vážně jako Hazz si zajde jen s "kamarádkou" a  už z toho dělají  vědu.

Já: Harry četl jsi to?
Harry: a co?
Já: (odkaz) píšou tam článek o nás
Harry: bože už neví očem psát, hele Di už musím končit máme zkoušku s kluky.
Já: dobře a uvidíme se ?
Harry: jo, zítra, pá
.
odložila jsem mobil na noční stolek a šla jsem do sprchy a odlíčila se, vytáhla jsem si pyžamo a mohla se ulehnou do své postele.
_________________________________________
Ahojda zlatí dokonalí po milionu letech je tady další díl KD. zkoušky sem udělala a nemusela jsem se tolik bát toho že to neudělám.
PS: Prominte za chyby
uvidíme se u dalšího dílu KD ..... MILUJU VÁS
S laskou Kiki.xoxo







Kračející Dokonalost(POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat