''Harry prosíím nedělej to, dovolím ti všechno,ale tohle ne'' 'Máš smůlu holčičko,zradila jsi mně a na to se doplací " Harry do mně vnikl a já sem zařvala bolesti "Drž už tu tvojí skurvenou pusu" zařval na mně. svíjela jsem se bolesti a Harry si to náramně užíval. když se udělal svázal mě k židli a chtěl mě zabit, křičela jsem jak to jen šlo, ale bylo pozdě.
Vzbudila jsem se zpocena a ubrečená, hned co mi trklo do hlavy bylo'zavolej Harrymu' popadla jsem mobil a zavolala Harrymu.
*píp-píp-píp*
Harry ?Di? ty pláčeš ? co se stalo?
zdál se mi sen o tobě a-a znásilnil si mně a pak zabil. řekla jsem mu s brekem
prosíím Harry přijet za mnou
zachvíli jsem u tebe. a tipl to
sedla jsem si na do tureckého sedu a uklidňovala jsem se dokud nepřišel Hazz. sešla jsem dolů a otevřela hlavní dveře,jak jsem ho uviděla skočila jsem mu do náruče a na novo sem se rozbrečela " ššššššš už sem tady"
Harry mně nesl jako princeznu do pokoje, kopl do dveří ať se otevřou.položil mě na postel a on si sedl na proti mně.
"co se ti zdálo přesně Di ?" zeptal se udiveně
"jen to že jsi mě znásilnil, já sem tě prosila ať toho necháš,ale ty si na mně ať držím pusu,ty ses udělal a ty jsi mě pak svázal k židli a-a pak zabil " jen tak tak sem se držela abych se znovu nerozbrečím
"víš Di tohle bych ti nikdy říkám nikdy neudělal"
Harry's pow
sedím s klukama v obýváku a píšem nové písničky. Vymislet text pisně je něco těžkeho ale přitom neco užásného. Najednou na mím obličeji přistal banán "co to doprdele bylo?" Podívam se na kluky a uvidím Louise jak drži ještě kousek bananu "louisi já tě zabiju " a rozběhl jsem se za nim. Běžíme kolem kuchině a kluci se smějou a dostavají zachvat smíchu. Něco me napadlo. "Louisi vzdavam se" a ruce jsem dal do ochraného gesta. "Okey" a Louii šel kolem bazenu tudíš sem ho nenapadně zhodil "Harry !!" Já sem říkal že tě "zabiju"
Osprchoval jsem se a lehl jsem si na postel a vzal mobil a projižděl soc. Sítě. *crrr-crrr*
"Harry?" Řekla s brekem
"Di? Ty pláčeš ? Co se stalo?
"Zdál se mi sen o tobě a-a znásilnil si mě a pak zabil.
Prosíím Harry přijeť za mnou"
"Zachvíli jsem tam" tipl jsem to a rozběhl jsem dolu po schodech a kluci na mně křičeli kam pospícham ,ale já jsem je ignoroval vzal jsem klíče,nasadil jsem si boty,bundu a utíkal k autu,nastartoval a rozjel jsem se za Andie.Zazvonil jsem a čekal jsem kdy otevře Di. Ani pořádně neotevřela dveře a už byla u mně.Odnesl jsem ji do pokoje a položil jsem jí na postel a já se si sedl naproti ní.
"Co se ti zdálo přesně Di?" Zeptal jsem se jí trošku udiveně
"jen to že jsi mě znásilnil, já sem tě prosila ať toho necháš,ale ty si na mně zakřičel ať držím pusu,ty ses udělal a ty jsi mě pak svázal k židli a-a pak zabil " řekla a já se divím že nezačala zas plakat.
Celou noc jsme si povídaly a Di mi usnula v klíně,nechtěl jsem jí budit tak jsem jí položil tak abych si mohl taky lehnout. Objal jsem jí, dal pusu na krk a usnul jsem.
--
Vzbudil jsem se první a já se mohl kouknout jak Di sladce spí. Usmál jsem se nad myšlenkou že Andie klidně spí,využil jsem toho že Di spí tak sem si zašel do sprchy a udělal potřebu a udělal ranní hygienu.
Vkročil jsem do pokoje stím že Andie pořád spí a měl jsem pravdu,pořád spí.Andie's pow
Vzbudila jsem se s dobrým pocitem,ještě aby ne když semnou zůstal Hazz,ale když se se otočila na druhou stranu neviděla jsem ho. Vylezla jsem tedy s postele že ho třeba najdu v koupelně,ale tam nebyl,využila jsem toho a udělala ranní hygienu.Vyšla jsem s koupelny s turbanen na hlavě a županem na sobě a šla jsem dolů za Harrym.
"Dobré ráno" řekla jsem s úsměvem
"Dobré, žádne sny?" a nabírá lívance na talíř
"ne žádné sny" podá mi taliř s livancemi a du si sednou ke stolu
"Děkují a dobrou chuť "
"Tobě taky"
Dojedli jsme a talíře dali do myčky. Harry mě zezadu objal dával mi pusy na krk,ví moc dobře jak na mně pusobí.
*crrr- crrrr*
Kate
"Ahoj Di, nezašla bys semnou někam?"
"Ahoj, jo jasně už dlouho sme nebyli někde spolu, tak dneska v 15:00 u starbucks ?"
"Ok budu na tebe čekat"________________________________________________________________________
Ahojda zlatí dokonalí omlouvám se že hodně dlouho nebyl díl a proto sem napsala malinko delší díl. Stímhle dílem nejsem moc spokoje takže tak. :D
V medii máte obrazky a chci se vás zeptat jaky byste chteli na "profil" povídky.
Taky vám chci hodně poděkovat za 2,22 k prečtení KD. Tohle si ani nezasloužím,neumím ani moc psát a tohle byla jen takova moje první povídka. Ješte jednou děkují mooc.
Ps: omlouvám se za chyby
Ps2: chcete ješte další díli?
Ps3: jestli mate otazky,ptejte seUvidíme se zase příště
S laskou kiki
Xoxo...
ČTEŠ
Kračející Dokonalost(POZASTAVENO)
FanfictionAndie Smith je 19.let která bydli se svou mamkou a sestrou Adrianou v Londýně. Co udelá Andie když pujdou na večeři k Stylesum kde potka Harryho ? ale vůbec neví kdo to je. Zamiluje se ? Chcete vědět co se stane ? Tak si prečtě te povidku :) Ps : j...