🍷5

122 16 33
                                    


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim.

⁵🍷


Ders tüm sıkıcılığı ile devam ederken kapı bir anda büyük bir gürültü ile açıldı. Herkes gelen kişiye bakmaya başladı. Yoongi ve Jungkook şaşkınlığını ve korkunun diplerinde kürsüde ki kişiye bakakalmışlardı.

Yoongi ve Jungkook serçe yutkun du.

"Hadi bee"  Jungkook'un sesi sessiz anfide yankılanmıştı.

"Siz kimsiniz de dersi-" Taehyung'un arkasından giren Jimin kot ceketini arkaya doğru sıyırdı ve belindeki silahı göstererek gülümsedi.

"Biz iki öğrencinizi alacaktık profesör bey."

Taehyung hiç bir tarafa bakmadan konuşmuştu. Odağı Yoongi'ydi. Silahı gören profesör seslice yutkundu kimse sesini çıkartamamıştı. Taehyung küçük adımlarla anfideki arka sıralarda oturan Yoongi'nin yanına ilerledi ve elini ona uzattı. Yoongi bir Taehyung'a birde Taehyung'un elini bakıyordu.

"Şu lanet elimi tut artık." Sadece Yoongi'nin duyacağı bir tonda konuşmuştu. Yoongi titremeye başlamıştı bile. Yavaşça elini kaldırdı ve Taehyung'un avucuna bıraktı. Taehyung çarpık gülüşünü Yoongi'ye sundu. Yoongi 'Eğer onun bir katil olduğunu bilmeseydim bu gülüşüne kanardım' diye düşündü. Çünkü yaptığı her şeye rağmen o gülüşü insanı mes ediyordu. Yada sadece Yoongi'yi.

"Hey Jungkook bende sana prensesmişsin gibi davranayım mı yoksa sen gelebilir misin?"

"Kes sesini göt herif."

Jimin gülerek konuştu bu gün keyfi yerinde anlaşılan. "Cesaretli olduğunu sanıyorsun ama tam bir salaksın." Yoongi ve Taehyung kürsüye geldiklerinde Jungkook da onları takip etti. Dördü beraber sınıftan ayrıldı.

"Ne o olay çıkarmaya mı geldiniz orospu çocukları?"  Jimin ellerini Junkook'un koluna sardı. "Sen çok fazla küfür ediyorsun. Yaramaz çocuk."

"Senin varya o elini gö-"

Jungkook Jimin'e küfürü basacağı sırada Jimin Jungkook'un koluna sarılı olan ellerinden birini Jungkook'un eline indirdi ve Jungkook'un elini tutup belindeki silahın üstünde gezdirdi. Kot çektin üzerinden netçe hissettiği silah ile sözü kesilmişti Jungkook'un.

"Arkadaşı uyandırma kookie. Yoksa patlar."

-

Beraber yine o eve geldiler. İçeri girdiklerinde Taehyung sakince konuştu. "Oturun lütfen." Siyah koltukları görünce Yoongi kısaca yutkungu. Aklına yaşananlar dolmaya başlayınca kısaca gözlerini kapattı. Jungkook'un ceketinin ucunu tuttu ve koltuklara oturdular.

"Bakın gençler sizi bağlayalım mı? Yoksa kaçamaya çalışırmısınız?"

Jimin'in sorusuna Jungkook gülerek cevap verdi.

"Hadi biz kaçmayacağız siz bizi ne halt etmeye buraya getirdiniz he?"

Jimin üzerindeki ceketi çıkarttı. Belindeki iki silahta gün yüzüne çıktı.

"Onu bunu boş verinde. Yoongi bana bir özür borçlusun adamım." Yoongi utana sıkıla yere baka baka konuşmuştu.

"Özür dil-"

"Kesin artık." Taehyung'un keskin sesi. Tüm herkesin susmasını sağlamıştı.

"Sizi öldürmeyeceğim. Yani öldürmeyeceğiz. Ama ikinizde bana bir kaç görevde yardım edeceksiniz. Sen Yoongi bu masumluğunu kullanarak bana yardım edeceksin. Sen Jungwoon bana bu hırçın karakterin ile yardım etmek zorundasın."

GOOD KİLLER | TAEGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin