2

146 15 20
                                    

Seonghwa, Wooyoung ve Jongho bara gelmiş, kendilerini boş buldukları ilk masaya oturmuşlardı.

"Bakın benimki gene sahnede dans ediyor."

Seonghwa ve Jongho, Wooyoung'un baktığı yöne bakmış ve siyah saçları olan, deri pantolon ve son düğmesi açık gömlek giymiş bir çocuk görmüşlerdi.

Wooyoung gözlerini sahneden bir anlığına bile ayırmadan çocuğa bakıyordu. Jongho bir süre baktıktan sonra;
"Hyung, bu afet sana bakmaz boşuna ağzın açık izleme." demişti.

"Lan sen benim crushıma nasıl afet dersin? Düzgün konuş lan enişten olacak zamanla görürsün."

Jongho ona boş boş bakmış ve önüne dönmüştü. Bu sırada uzun boyu ve kırmızı saçlarıyla dikkat çeken garson masalarına yaklaşmış ve istekleri olup olmadığını sormuştu. Wooyoung onlar yerine sipariş verirken Jongho garsona bakakalmış ve bunu gören Wooyoung onunla dalga geçmeye başlamıştı. Seonghwa ise durumdan memnun olmamış, somurtarak oturuyordu.

"Sizin gibi güzel hanımefendiye somurtmak hiç yakışmıyor."

Seonghwa arka masadan gelen sese doğru dönmüş ve sarı saçlı, mavi gözlü bir gencin ona baktığını görmüştü. Sanırım alkolü fazla kaçırmış diye düşünmüştü Seonghwa. Sonuçta erkek olduğunun belli olduğunu düşünüyordu. Çevredekiler ona garip bakışlar da atmıyordu ve Seonghwa çok garipsemişti.

"Bana mı dediniz?"

"Evet size dedim güzel bayan, beraber içmek ister misiniz?"

Seonghwa sinirlenmeye başlamış ve hayır diyip önüne dönmüştü fakat Wooyoung'un saçma zorlaması yüzünden kabul etmişti...

Bölüm sonu...

Bölüm nasıldı?

Gay Bar/SeongsangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin