5

21 2 12
                                    

Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen

(Bölümün bu kısmının anlatımı Yeosang'ın bakış açısıdır)

San ve Mingi'nin sahnesinden sonra kulise geçmişlerdi ve bende Yunho'dan kaptığım içkilerle yanlarına gidip koltuğa yayılmıştım.

"Lan harikaydınız amk sondaki o gitar solosu neydi öyle!"

Mingi ne sandın yarram der gibi gülümserken San ayaklanmıştı.

"Beyler ben Wooyoung'un yanına kaçar hadi görüşürüz."

Kimseye cevap fırsatı vermeden hızlıca koşmuş ve arkasından boş gözlerle bakakalmıştım.

"Wooyoung da kim?"

"San'ın yeni flörtü ama galiba bizim salak aşık oldu."

"Arkadaşı var mıymış bu Wooyoung'un?"

"Yine takıl geç yapacaksan hiç bulaşma derim. Geçen gün garsonluk yaparken masalarına servis yapmıştım ve hepsi çok haşin duruyordu özellikle bir tanesi-"

Sondaki duraksamasına anlam veremesem de Mingi'ye öyle mi olmuş knk bakışı attıktan sonra içkimi kafama dikmiştim. Bu hareketime karşılık Mingi derin bir iç çekmişti.

Biraz daha takıldıktan sonra Yunho'nun yanına gidip kendimi bar taburelerinden birine atmıştım.

"Beni niye tek bıraktınız amk kendimi kurtlar sofrasında gibi hissediyorum."

Bu yine ne anlatıyor diye düşünürken aynı zamanda etrafı izliyordum ve radarıma biri takılmıştı.

Bu kişi aynı saçları gibi full siyah giyinmiş yakışıklı biriydi ve bir anda içimde garip bir his oluşmuştu. Sanki onu daha önce görmüş gibiydim. Anlamlandıramadığım türden bir histi ve gözlerimi ondan alamıyordum çünkü onda beni çeken bir şeyler vardı. Ona baktığımı hissetmiş olacak ki gözlerimiz kesişmişti. Hiç beklemediğim anda bana güldüğünde afallasam da ona gülümseyip başka yöne doğru dönmüştüm.

———————————————————————-
(Seonghwa'dan)
Etrafımı izlerken bir yandan da içkimi yudumluyordum. Tam o esnada biriyle göz göze geldim.  Bu geçen gün bana asılan çocuğun ta kendisiydi. İçimden bir küfür etmiş fakat olanlar aklıma gelince gülmeden de edememiştim. 

"Hyung delirdin mi amk kendi kendime gülüyon."

"Ha yok aklıma bir şey geldi de ona güldüm."

Yakalanmadığım için içimden Tanrı'ya teşekkür etmiştim.

Biraz daha takıldıktan sonra eve dönmüş ve geceyi bu şekilde bitirmiştik...

Selamlar!
Geçiş bölümü tarzında bir bölüm yapmak istedim o yüzden kısa bir bölüm oldu.
Uzun süredir yoktum kusura bakmayın ilham gelmedi.
Her neyse umarım beğenmişsinizdir, diğer bölümlerde görüşmek üzere, adios amigos.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gay Bar/SeongsangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin