"Hang tak dak beli apa-apa ka nak makan sat g?" Tanya Pak Ngah kepada Abang Zam.
"Allah. Tak ingat pula nak beli makan." Jawab Abang Zam. "Ni tuan rumah ada dah, p la masak" sambungnya lagi.
"Ish. Zah baru sampai. Letih la. Kita g makan kat luar la. Zah belanja." Kataku pula. Memang aku malas nak masak. Banyak cantik. Dah la baru kene fuck dengan Pak Ngah. Letih kot. Lagipun ntah barang apa yang ada kat dapur tu. Maklum la, da seminggu lebih tinggal rumah.
"Tak apa lah. Saya pergi beli kejap." Tiba-tiba salah seorang lelaki yang datang dengan Abang Zam tadi bersuara.
"Ha, ok juga tu. Hang p la tapau ape-apa Jak." Kata Abang Zam kepada lelaki itu.
Ha, bak kunci kereta. Ayah nak makan apa?" tanya lelaki itu kepada Pak Ngah.
"Eh, anak Pak Ngah ka?" tanya ku. Sebab aku tau Pak Ngah memang ada anak. 3 orang tak salah aku. 2 lelaki, 1 perempuan. Yang perempuan tu aku kenal, tapi yang lelaki aku tak kenal sangat. Sebab jarang balik.
"Ha la. Ni la Razak." Jawab Pak Ngah. "Dia ni kerja kat Melaka la ni. Mai sebab tau aku ada sini. Hat yang dok sebelah dia tu kawan dia. Nama apa tak ingat". Sambungnya lagi.
"Saya Hadi Pak Cik." Kata lelaki yang seorang lagi. Dia ni macam aku pernah jumpa. Tapi tak ingat kat mana. Tengok muka macam suami kepada Cikgu Mona.
"Ha, Hadi" Kata Pak Ngah.
"Ni Abang Hadi laki Kak Mona ke?" Tanyaku kepada Hadi untuk mendapatkan kepastian.
"Hehehe. Zah baru perasan ke? Abang lama dah perasan" katanya kepadaku.
"Hang pa kenai ka?" tanya Pak Ngah pula.
"Zahira ni kawan wife saya Pak Cik." Jawabnya ringkas.
"Jap. Kalau abang kat sini, maknanya yang dalam bilik tu.....?" pertanyaanku terhenti apabila susuk seorang lelaki yang juga aku kenal keluar dari bilik.
"Hai Sayang." Sapa lelaki itu sambal tersenyum. Alangkah terkejutnya aku bila melihat Cikgu Hassan keluar dari bilik aku. "Di, mona tido dalam bilik tu. Penat sangat katanya." Kata Cikgu Hassan kepada Abang Hadi.
"Mau tak penat. Dari malam tadi kena. Pagi tadi Pak Cik, lepastu Cikgu pula. Biar la dia rehat". Balas Abang Hadi.
"Dah-dah. Pi beli makan dulu. Aku lapaq dah ni." Tiba-tiba Pak Ngah bersuara membuatkan yang lain tersenyum.
Razak anak Pak Ngah kemudiannya keluar sambal diikuti Hadi, suami Kak Mona. Aku hanya memerhatikan mereka melangkah keluar sebelum meminta izin untuk masuk ke bilikku untuk mandi. Tiba-tiba Cikgu Hassan memelukku dari belakang.
"I miss u sayang" bisiknya ke teligaku. Aku cuba mengelak dari dia cubaanya untuk mencium pipiku. Terasa awkward bila dipeluk lelaki lain sambal diperhatikan oleh Abang Ipar dan bapa saudara suamiku. Namun sebelum sempat aku berkata apa-apa, tiba-tiba Abang Zam datang kearahku dan mula mencium mulutku membuat aku terkejut. Tangan Cikgu Hassan pula mula masuk ke dalam bajuku dan meramas-ramas perlahan tetekku. Kerana bra aku entah kemana tadi, dia dengan mudah menggentel-gentel kedua putingku. Tangan Abang Zam pula turun ke bawah dan mula mngusap-usap belahan cipapku membuatkan nafsuku kembali bangkit. Lantas aku balas ciuman Abang Zam dan kami mula bermain lidah.
Cikgu Hassan kemudiannya menaikkan bajuku keatas menampakkan tetekku sambil tangannya terus meramas-ramas sedikit kuat dari tadi. Mungkin geram dah lama kami tak melakukan hubungan sexs. Abang Zam kemudiannya turun sedikit kebawah. Bagai tahu apa yang Abang Zam mahukan, Cikgu Hassan menyuakkan putingku untuk dihisap oleh Abang Zam. Sekejap kiri sekejap kanan, kedua putingku dihisap silih berganti oleh Abang Zam dengan kerjasama dari Cikgu Hassan.