Geng Adam

49.9K 191 17
                                    

*Sambungan part sebelum ni

Aku hanya melentokkan kepalaku di bahu Adam sambil dia mendukungku. Mataku terpejam kerana keletihan. Ini la masa aku nak berehat sekejap. Seminit dua pun jadi la.

"Mak Su, kita dah sampai" kata Adam sambil menurunkanku. Apabila aku buka mata, alangkah terkejutnya aku bila mendapati aku bukan berada di bilik, tetapi di ruang tamu. Aku perhatikan sekelilingku dan melihat kawan-kawan Adam sedang tersenyum kepadaku. Ada 3 orang semuanya. Kesemua mereka sudah berbogel dengan batang yang masing-masing terpacak.

Damn. Aku lupa akan kewujudan kawan-kawan Adam. Aku pandang Adam dengan pandangan yang tajam. Adam hanya tersenyum. Tiba-tiba salah seorang kawan Adam memegang tanganku dan membawanya ke arah batangnya. Terkejut aku dengan tindakkannya itu, tapi, yang peliknya tak pula aku tarik tanganku. Sebaliknya aku usap perlahan-lahan batang kawan Adam itu.

"Perrgghhhh.. amacam Lem? Lembut tak tangan Mak Su Adam ni?" tanya salah seorang lagi kawan Adam.

"Ang g dok belah kiri. Tangan kiri dia free tu. Baru hang rasa sedap. Haha" balas si Halim. Kawannya yang bertanya tadi lantas pergi ke sebelah kiriku dan mengambil tangan kiriku lalu di letakkan di batangnya. Seperti tadi, aku usap perlahan-lahan batangnya.

"Owwhhhh.. nice baby nice... lembut dari tangan awek aku ooo" aku hanya tersenyum melihat telatah kawan Adam yang sorang ni. Kemudian, seorang lagi kawan Adam memelukku dari belakang sambil menggeselkan batangnya ke alur bontotku.

"Hang ni Nizam, tak payah cita la pasal awek hang. Tetek pun xada. Flat je aku tengok" kata kawan Adam yang berada di belakangku. Tangganya tak lepas dari meramas-ramas tetekku.

"Hang ni Sukri, taka da tetek pun hang balun juga malam tadi kan?" balas Nizam kembali.

"Tu sebab hang kalah race malam tadi. Haha" balas Sukri kepada Nizam. Dapat aku rasakan yang batang Sukri menusuk-nusuk ke dalam alur bontotku semakin laju. Adam pula aku lihat sibuk merakam aksi rakan-rakannya sambil melancap-lancapkan batangnya yang kembali mengeras. Mungkin kerana nafsu, aku langsung tak hiraukan apa yang Adam buat. Biarlah. Lagipun, suamiku dah pernah bagi green light.

Tiba-tiba Sukri menarikku ke belakang. Dia kini duduk di atas sofa single di ruang tamu rumah mertuaku. Dia memberikan isyarat agar aku duduk di atasnya. Fahamlah aku apa yang dia mahukan. Dengan membelakangkannya, perlahan-lahan aku ajukan batang Sukri kea rah cipapku.

Cipapku yang sememangnya sudah basah dengan mudah menelan keseluruhan batang Sukri. Saiznya lebih kurang je dengan batang Adam. Kemudian aku henjut perlahan-lahan sambil tangan Sukri memegang pinggangku memberikan aku support. Tetekku naik turun mengikut alunan henjutanku.

"ahhhhhh... mmmmmmmmmm..." aku mula mengerang. Kedua tanganku masih lagi mengusap-usap batang Halim dan Nizam yang keduanya berada disisiku. Tangan Nizam tak lekang dari menggentel putingku memberikan rangsangan yang lebih kepadaku. Secara automatic aku bertukar kepada mode bitch. Aku berpaling ke kanan dan mula menjilat kepala batang Halim yang saiznya kecil sikit berbanding yang lain sebelum perlahan-lahan Halim mendorong batangnya masuk ke dalam mulutku. Aku kemam dan aku mainkan lidahku di dalam mulutku. Kantung telurnya aku ramas-ramas perlahan.

"Perhhhh.. sedap Mak Su hang Dammmm.. owwhhhhhhh.." Halim mula berdesah kerana permainan lidahku di dalam mulutnya.

Tiba-tiba rambutku ditarik dari belakang memaksaku mengeluarkan batang Halim dari mulutku. Ini memberikan aku ruang untuk bersesah akibat serangan batang Sukri yang maju mundur di dalam cipapku. Rupanya Nizam yang manarik rambutku. Kepalaku kuni dipalingkan ke arah batangnya. Kini aku mula menghisap dan menjilat-jilat batang Nizam semahuku. Tanganku masih tak lepas merocoh batang Halim yang berada di kananku.

Zahira Season 2Where stories live. Discover now