16

472 33 1
                                    

נקודת מבט טאהיונג:

״זה בסדר ג׳יהופ אל תמהר אנחנו כולנו כאן איתו״ ״אתה בטוח???״ ״כן כן זה בסדר לך שתשכיב את זואי לישון״ ״אוקי תודה טאה״ ״בבקשה ביי״ אמרתי וניתקתי את השיחה.

״אמרתי לו״ אמרתי ליונגי והוא הנהן וישבתי ליד ג׳אנגקוק שלא זז מג׳ין ״קוקי הוא יהיה בסדר״ אמרתי ״למה הוא לא מתעורר?״ הוא שאל ״הוא צריך קצת זמן״ אמרתי והוא הנהן בחיוך וסימנתי לנאמג׳ון לצאת איתי מהחדר של ג׳ין.

״אה טאה?״ הוא שאל ״אני שמעתי את קצב הלב של ג׳ין זה לא נשמע טוב״ אמרתי והוא הנהן ״שמתי לב לזה גם הוא עומד למות״ הוא אמר ״למה אתה לא מרפא אותו??״ שאלתי ״כי אני לא יכול שג׳אנגקוק בסביבה״ הוא אמר ״נוו נאמג׳ון הוא יודע שאתה מלאך פשוט תרפא אותו לפני שזה יהיה מאוחר מידי!״

אמרתי והוא הנהן ונכנסנו לחדר של ג׳ין ״ג׳אנגקוק זוז רגע״ נאמג׳ון אמר וג׳אנגקוק קם ועמד לידי וחיבק אותי ״מה הוא עושה?״ הוא שאל ״הוא מרפא אותו״ אמרתי והוא הנהן

ויצאנו מהחדר וישבנו בכיסאות ליד יונגי וג׳ימין שג׳ימין נרדם על יונגי ויונגי נרדם עם הראש על הקיר ״איזה חמודים״ אמרתי וג׳אנגקוק הוציא את הטלפון וצילם אותם והסתכלתי עליו ״מה הם חייבים לראות איך הם נראים״ הוא אמר וחייכתי

״ג׳ין ער!״ נאמג׳ון פתח את הדלת ואמר ״מהה!״ ג׳אנגקוק צעק והעיר את יונגי וג׳ימין וכולנו נכנסנו לחדר של ג׳ין ״ג׳ין!״ ג׳אנגקוק אמר וחיבק את ג׳ין חזק ״אוויר!״ ג׳ין אמר וג׳אנגקוק שיחרר אותו.

״איך אתה מרגיש?״ יונגי שאל אותו ״יותר טוב בגלל הנשיקה שנאמג׳ון הביא לי כדי לרפא אותי״ הוא אמר וגיחכתי וכולם הסתכלו עלי ״נשיקה כדי לרפא אה״ אמרתי ונאמג׳ון העיף לי מכה ליד.

״שנייה אני צריך לומר לרופא שהתעוררת״ יונגי אמר ויצא מהחדר וג׳ימין הלך אחריו ״מה הולך בין שני אלה?״ ג׳ין שאל וג׳אנגקוק מהר הוציא את הטלפון והראה לו את התמונה שצילם.

״אוו״ ״הם כאלה חמודים ביחד!״ ״מסכים איתך״ הם אמרו והדלת נפתחה והם נכנסו עם הרופא ״שלום ג׳ין איך אתה מרגיש?״ הוא שאל אותו ״יותר טוב״ הוא ענה לו והרופא הנהן

״אני צריך לעשות כמה דקות לפני אתם יכולים להשאיר אותנו לבד?״ הרופא שאל ״כן בטח״ אמרתי ובאנו לצאת ״אני מעדיף להישאר כאן...״ נאמג׳ון אמר ״אבל אתה לא יכול זה הפרטיות של המטופל״ הרופא אמר.

״ג׳ין אתה רוצה שהוא ישאר?״ הרופא שאל את ג׳ין ״כן אני רוצה״ הוא אמר בחיוך ונהיה קצת אדום וחייכתי וכולנו יצאנו חוץ מנאמג׳ון שנשאר שם עם ג׳ין.

״תחזרו לבית בנתיים אנחנו נישאר כאן איתם״ יונגי אמר לי ולג׳אנגקוק ״זה בסדר אני רוצה להישאר״ ג׳אנגקוק אמר ״אתה בטוח?״ שאלתי אותו ״כן טאה״ הוא ענה והחזיק אותי קרוב אליו והתקרבתי עם הראש שלי לאוזן שלו.

״אבל דאדי אני רוצה אותך..״ אמרתי והוא הוציא אנחה מהפה שלו ״אוקי שינוי בתוכנית אני וטאהיונג הולכים הביתה״ ג׳אנגקוק אמר וצחקתי ״אתה ביקשת את זה תתכונן..״ הוא לחש לי באוזן והביא לי נשיקה מהירה והוציא אותי מהבית חולים.

——————————

The angel Where stories live. Discover now