24

379 30 1
                                    

נקודת מבט טאהיונג:

״בייב!!!״ שמעתי צעקה מהקומה למטה וקמתי מהר מהמיטה ״אה קוקי??״ צעקתי חזרה ויצאתי מהחדר וירדתי לקומה למטה ״יש תאריך לחתונה!!״ הוא צעק והרים אותי באוויר וחייכתי

״אהה איזה??״ שאלתי ״עוד שבוע בדיוק!״ הוא אמר וחיבקתי אותו חזק והתלהבתי ״וואו וואו אפשר לדעת למה אתם מעירים אותי בפאקינג בוקר!!!״ ג׳ין צעק וחייכתי בתמימות ״סליחה״ אמרתי והוא נאנח.

״אתה חמוד מידי בשביל שאני אכעס עלייך אני פשוט אנסה לחזור לישון״ ג׳ין אמר והנהנתי ״ומה איתי??״ ג׳אנגקוק שאל ״אתה כדי לך להיות בשקט לפני שהכפכף שלי עף באוויר״

ג׳ין אמר וג׳אנגקוק ברח מהר לספה וצחקתי ונשמעו דפיקות בדלת ״אני פותח!״ אמרתי ורצתי לדלת ופתחתי רואה את אבא של ג׳אנגקוק ״מ-מה אתה עושה כאן?״ שאלתי מפחד והלכתי אחורה.

״אוו שלום יפיוף לא ראיתי אותך הרבה זמן״ הוא אמר וזוג ידיים חיבקו אותי וסיבבתי את הראש רואה שזה ג׳אנגקוק ״מה אתה עושה כאן״ הוא שאל את אבא שלו.

״באתי לראות את החתן לעתיד של הבן שלי אסור לי?״ הוא שאל או יותר נכון אמר ״איך אתה יודע?״ קוקי שאל ואבא שלו גיחך ״שחכת מי אני?״ הוא שאל וג׳אנגקוק נאנח ״אה נכון״ הוא אמר ואבא שלו הסתכל עלי

״אז טאהיונג נכון?״ הוא שאל אותי והנהנתי ״טוב לדעת שזה אתה ולא מישהו אחר״ הוא אמר ונכנס לבית ״אה זה לא הבית שלי אתה יודע!״ ג׳אנגקוק אמר ועצר את השומר של אבא שלו מלהיכנס

״אני בטוח שהוא לא יקרה לו כלום אם הוא יהיה איתי לבד!״ הוא אמר לו וסגר לו את הדלת בפנים ״אוו קוקי אתה חצוף״ אמרתי והוא חייך וקרץ לי והלך לסלון לאבא שלו ולקח אותי איתו.

״ג׳אנגקוק אולי תלך להכין לי ולבן זוג היפה שלך קפה ותתן לי לדבר איתו״ אבא שלו אמר והסתכלתי על קוקי שהסתכל על אבא שלו במבט חושד ״אוקי , ובייב אני אכין לך שוקו אני יודע שאתה לא אוהב קפה״ הוא אמר ולחש לי את החלק השני והלך

וחייכתי. ״אז טאהיונג״ אבא של ג׳אנגקוק אמר והסתובבתי אליו ״כן אדוני?״ שאלתי והוא גיחך ״חמוד...אתה יכול לקרוא לי ג׳יימס״ הוא אמר והנהנתי.

״אתה אוהב את הבן שלי?״ הוא שאל וחייכתי ״כן יותר מכל דבר״ אמרתי והוא הנהן ״אתה יודע הוא לא מתאהב בקלות ושגיליתי שהוא מתחתן בכלל הייתי מופתע״ הוא אמר והנהנתי

״אתה מפחד ממני?״ הוא שאל ״א-אה לא״ אמרתי ״אולי אני בוס מאפיה אבל אני יודע להתנהג לחברים של הבן שלי במיוחד לחתן שלו , אז אתה לא צריך לפחד אוקי?״

הוא אמר ״אוקי״ אמרתי בחיוך וקוקי בא ״חזרתי קח״ הוא אמר והביא את הקפה לג׳יימס ולי את השוקו ״אוקי אני צריך ללכת״ ג׳יימס אמר וקם ״מה אבל רק הכנתי לך את הקפה!״ ג׳אנגקוק אמר וצחקתי.

״סליחה בן״ הוא אמר וקרץ לי ויצא מהבית ״הוא אמר לך משהו?״ קוקי שאל ״לא הוא סתם רצה להכיר אותי״ אמרתי והוא הנהן וג׳ימין בא אלינו.

״בוקר טוב״ אמרתי לו ״בוקר טוב״ הוא אמר ובא אלי ״רוצה שנכין לכולם לאכול?״ הוא שאל והנהנתי במהירות וקמתי ״קוקי בנתיים תהיה בטלפון או משהו״ אמרתי והבאתי לו נשיקה קטנה והלכתי עם ג׳ימין.

״אז מה נכין?״ שאלתי ״מה אתה מציע?״ הוא אמר ״אמ תאמת שאני לא יודע לבשל״ ״גם אני״ ג׳ימין הוסיף מהר וצחקנו ״יודע מה ננסה להכין להם משהו זה לא יהיה כל כך קשה נכון?״ שאלתי ״ברור ננסה זה לא כאילו נהרוס משהו״.

-

״למה אני מריח שרוף!!״ ג׳ין אמר ונכנס למטבח והסתובבתי לאוכל וראיתי שיוצא ממנו עשן ״ג׳ימין הגז!!״ צעקתי והוא כיבה מהר והסתובבנו לג׳ין בחיוך מפוחד.

״ג׳ימין וטאהיונג אתם פאקינג מתים!!!״ הוא צעק ורדף אחרינו ורצנו ״קוקי הצילו!!״ צעקתי שעברנו בסלון והוא צחק ״מה קורה כאן ולמה ג׳ין עם מחבת?״ נאמג׳ון שאל והתחבאתי מאחוריו.

״נכון אתה אוהב אותי ואתה אח טוב ותגן עלי מהבן זוג שלך שרוצה להרוג אותי?״ אמרתי לנאמג׳ון והוא חייך ״אוקי״ הוא אמר ותפס אותי והרים אותי לכיוון של ג׳ין ״יאאא נאמג׳ון דיברנו על זה לא מקריבים משפחה!!!״.

——————————

The angel Where stories live. Discover now