18

470 27 0
                                    

נקודת מבט טאהיונג:
חצי שנה אחרי
״בייב..״ ג׳אנגקוק קרא לי והרמתי את הראש מהחזה שלו ועצרתי את הסרטון שאני רואה ביוטיוב ״אממ?״ ״יש לי משהו בשבילך״ הוא אמר והקים אותי ממנו ״אוקי זה מעניין״

אמרתי והוא קם מהמיטה והוציא משהו מהמגירה וחזר אלי ״תעצום עיניים״ הוא אמר ועצמתי בחיוך ״אתה יכול לפתוח״ הוא אמר ופקחתי את עיני רואה זוג כרטיסי טיסה.

״מ-מה זה?״ שאלתי ״אנחנו טסים לפריז לטיול שארגנתי לנו״ הוא אמר וחייכתי ״ב-באמת אתה עושה את זה בשבילי?״ שאלתי והוא הנהן בחיוך וקפצתי עליו בחיבוק מוחץ ״תודה קוקי!!״ אמרתי והוא הביא לי כמה נשיקות.

״אתה לא יודע איזה קשה זה היה לגרום לחברה לתת לנו לטוס לבד״ הוא אמר וצחקתי ״למתי הטיסה?״ שאלתי ״למחר בערב״ הוא אמר והנהנתי. ״רוצה לראות סרט?״ הוא שאל ״כן בטח״

אמרתי והוא קם מהמיטה והדליק את הטלוויזיה ״תבחר סרט אני שתי שניות מכין פופקורן ובא״ הוא אמר והנהנתי והוא הלך ונכנסתי לאיזה סרט רנדומלי שהיה שם והעיניים שלי נפתחו יותר מהרגיל.

״למה לעזעזל הבן זוג שלה שם אותה באזיקים??״ שאלתי את עצמי ״ולמה היא מחייכת?״ הוספתי ״חזרתי״ ג׳אנגקוק אמר ״בחרת סרט?״ הוא שאל והסתכל על הטלוויזיה.

״אוו לאלאלא אני לא מרשה לך לראות דברים כאלה!!״ הוא אמר וחסם לי מהר את העיניים והעביר את הסרט ״קוקי למה הוא שם לבת זוג שלו אזיקים והיא נהנתה מזה?״ שאלתי אותו והוא נשך את השפתיים וגיחך.

״מה?״ שאלתי ״כלום אני פשוט מדמיין אותך ככה״ הוא לחש ״מהה למה שתדמיין אותי עם אזיקים???״ שאלתי והוא צחק ״אממ בייב אתה כל כך תמים..״ הוא אמר והביא לי נשיקה לראש ושכב על המיטה והשעין את הראש שלי על החזה שלו.

״איזה סרט נראה?״ שאלתי ״נלחץ על סתם אחד״ הוא אמר והפעיל משהו. ״קוק..״ מלמלתי אחרי כמה דקות שאנחנו רואים את הסרט ״אממ בייב?״ ״אני עייף״ אמרתי והוא כיבה את הטלוויזיה וחיבק אותי.

״תישן בייב״ הוא אמר ושיחק לי בשיער וחייכתי הרמתי את הראש הבאתי לו נשיקה והחזרתי את הראש לחזה שלו. ״לילה טוב״ אמרתי ועצמתי עיניים.

-

״אהה!!״ צעקתי ורצתי בחזרה לחדר והתחבאתי בשמיכה ליד ג׳אנגקוק ״מה קרה בייב?..״ הוא מלמל מתוך שינה ״ה-העיניים שלי הלכו!!״ אמרתי והוא צחק והוריד לי את השמיכה מהראש

״אתה רוצה לספר לי מה קרה?״ הוא שאל והנהנתי ״הלכתי למזוג לעצמי מים וראיתי את ג׳ין ונאמג׳ון עושים את זה...במטבח!!״ אמרתי והוא חייך ״עושים מה?״ הוא שאל

״נוו אתה יודע מה..״ אמרתי ״אני לא יודע אני רוצה שתגיד לי..״ הוא לחש לי באוזן ונשך אותה קצת מוציא ממני אנחה קטנה מהפה ״הם עשו את זה?״ הוא שאל והתחיל לנשק אותי

הוא השכיב אותי על המיטה ועלה מעלי והמשיך ועבר לצוואר שלי ״כ-כן..״ מלמלתי והוא הוציא אנחה מהפה שלו ״א-אהה~״ גנחתי והוא חייך וחזר לשפתיים שלי.

״אתה *נשיקה* טעים״ הוא אמר וצחקתי והוא נפל עלי בחיבוק מוחץ ״בוא נקום״ הוא אמר וקם מהמיטה ואני אחריו והלכנו לשירותים לשטוף פנים ולצחצח שיניים.

יצאנו מהחדר וירדנו לקומה למטה רואים את ג׳ין ונאמג׳ון יושבים על הספה והפעם עם בגדים ״אני מקווה שניקיתם את המטבח!״ אמרתי ונאמג׳ון גיחך ״אל תדאג טאה״ הוא אמר והנהנתי ויונגי וג׳ימין ירדו במדרגות.

״אז...אתם טסים היום?״ יונגי אמר וחייכתי ״כן אנחנו טסים״ ג׳אנגקוק אמר וג׳ימין התקרב אלי וקפץ עלי ״אני הולך להתגעגע!״ הוא אמר ״ג-ג׳ימין אוויר!!״ אמרתי ויונגי לקח אותו ממני.

ויונגי חייך וסיבב אליו את ג׳ימין ונישק אותו ״אווו!״ כולם אמרו ״טוב אני חייב להתקלח״ נאמג׳ון אמר ״כן את זה אנחנו יודעים״ אמרתי ושלחתי לו מבט של רצח והוא חייך בתמימות.

——————————
שבוע טוב , מקווה שאהבתם💙💜

The angel Where stories live. Discover now