Reki kötü biri mi?.. -5- 👩‍❤️‍👨❔

100 8 10
                                    

Çıkan sesle Reki irkilmişti.

+A-Alo?..

-Y/N..

+Ah Reki nasılsın? Sesin iyi gelmiyor iyi misin?
-Y/N...

+Hm?

-Ben kötü biri miyim?...

+Reki sen ne.. Ne saçmalıyorsun sen?

-B-Ben..

+Sen kötü biri falan değilsin. Hayatımda tanıdığım en iyi insansın sen Reki.. Böyle söyleme, böyle söyleyerek beni de üzüyorsun.
-...

+Lütfen Reki sen tam kendini sevmeye başlamıştın şimdi ne oldu..

-Ben arkadaşlarıma karşı iyi davranmak istiyorum. Ama onlar benim onlara..

+Senin onlara..?

-Hiç bir şey..

+H-Hey Reki.

-Y/N?..

+Nerdesin şu an?

-Sen..neden?

+Sadece söyle.

-S'in yanındaki******. Ama lütfen gelme Y/N..

R(içses): Ağlarken çok çirkin görünürüm çünkü. -hafifçe gülümsedi-

—- Y/N aceleyle telefonunu bir kenara fırlatıp, kızıl saçlı çocuğun söylediği yere doğru koşturmaya başladı. —-

+Reki!..
-Y/N!

— Y/N, Reki'yi kollarının arasına alarcasına üstüne fırladı.. —

-Sen neden geldin..
+İhtiyacın vardı Reki.

Y/N dikkatlice Reki'yi ve arkadaki S kapısını süzdü.

+Reki.
-E-Evet?..
+Kafa bandına ne oldu?
-Ah..okulda unuttum.

Elini kafasının arkasına koyarak gülümsemeye çalıştı Reki.

Y/N hemen S'in yanındaki banka baktı. Reki üzüldüğünde genellikle burada olurdu.

Bankın üstünde göz yaşına benzer yaşlı kafa bandını buldu. Y/N hemen eline alıp Reki'nin yanına koştu.

+Okuldaymış huh?

-Um..

+Reki bana yalan söylemene gerek olmadığını biliyorsun.

-Biliyorum biliyorum Y/N ama..

Y/N bir şekilde Reki'nin ona neler olduğunu anlatmasını sağlamıştı.

-Yani bir aptal olduğumu falan düşünüyor olmalısın..Yani bu olanlar.. Langa bana güvenmiyor sanırım zaten sözlerimizi tutmuyor, kavga ediyoruz.. Böyle konulara üzülmem ne aptalca..

+Reki..

Y/N bir o kadar sertçe fakat bir o kadarda nazik ve yumuşak şekilde Reki'ye tokat atmıştı.

Y/N, Reki'nin şaşırmasına fırsat bırakmadan hemen sıkıca ona sarıldı.

-N-Ne..
+Şşşş...
-Hmn

Reki, Y/N'e sıkıca geri sarıldı.

-S-Seni seviyorum Y/N..

Y/N, Reki'nin bunu arkadaş olarak dediğini düşünsede yüzü kıpkırmızı olmuştu.

+B-Bende seni Reki.

— Reki, Y/N hakkında düşünmeye başlamıştı harika biriydi ve biri hakkında sıkıntı yaşarsa o hep ona destek oluyordu. Y/N hiç bana bir sıkıntısıyla gelmedi.. Hmm? —

-Hey Y/N?

+Hm?

-Senin hiç sıkıntın olmadı mı?

+Ne anlamda?

-Yani ben hep sana sıkıntılarımı anlatıyorum ve sen hep bana yardımcı oluyorsun ama sen hiç anlatmadın. Senin hiç sıkıntın yok mu?..

—Kısa ve şirin bir gülümseme yaptı Y/N—

+Ben anlatsam sana sıkıntı ve sıkıcılık olur.

-Hayır. Y/N.

—Reki Y/N'nin yanağından tutmuştu..—-

Gözlerini kıstı ve konuşmaya hazırlandı kızıl saçlı. O anda çok harika gözüküyordu. Burunları birbirininkine değiyordu..

-Bundan sonra..

-Bütün sıkıntılarını bana anla-..

Reki tam Y/N'nin dudaklarını kendi dudaklarına değdirmek için yaklaşırken Y/N hızlıca Reki'nin yanağını sıkıca tutup dudaklarına yapıştı.

Reki şaşırmış ama bir o kadarda bu histen hoşlanmıştı.

İkiside gözlerini kapattı. Ay ışığı onların üstüne yansıyordu..İkiside çok hoş gözüküyordu.

-DEVAM EDECEK-

Yazar/Notu: Merhabaa! Y/N x Reki'nin üzerinde durdum bu bölümde. Şöyle bir şey yapmayı düşünüyorum eğer Renga olarak okumak isteyen olursa hikayeyi önceki bölümden sonra direk başka bir hikaye açarım ona geçer Renga isteyenler. Ama isteyen olursa ve yorumlarda belirtirse yapabilirim. Bölümde bir hata ya da hoşlanmadığınız bir kısım var ise yorumlara yazarsanız bir daha olmamasına dikkat ederim. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir sonraki bölümde görüşürüz!~

Kelime: 509

Kelime: 509

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
REKİ ✘ READER  ✌ TÜRKÇE 🛹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin