Sabah olmuştu bile oysa Y/N biraz daha o tatlı uykusuna devam etmek istiyordu..
Kalktığı anda bir şeyi fark etmişti ama neyi?..
Neydi o, bütün gece aklında gezen şey?
Ağzından bir küfür kaçmıştı..dün gecenin bir rüya olmadığını hatırlayınca.-Ben bu halde nasıl okula giderim..
Hızlıca hazırlanıp evden çıkmak üzere yola koyuldu Y/N. Bu sefer yolunun üzerindeki kızıl saçlı çocuk gelip onu kaykayla okula götürmeyecekti..
————————— Okulda ————————
"Günaydın Reki..Günaydın Y/N.." diye seslendi uykulu bir şekilde Langa.
-G-Günaydın..
-E-Evet günaydın...İkiside çok utanıyordu birbirlerine bile bakamıyorlardı. Langa bir şeyler olduğunu sezmişti.
"Umm sizin bugün neyiniz var?" diye hemen sorguladı Langa.
-Hiç bir şey..Değil mi Y/N?...
-EVET!Bu cevaplardan sonra dahada garipsemişti Langa. Bunlarda bir şeyler oluyordu ama neydi?..
———————————————————————-
Son iki ders kalmıştı hala tık yoktu Langa gerçekten sinirlenmiş ve dışlanmış hissetmişti neden olan şeyi onada söylemiyorlardı?
*Zil çalar*
-Sanırım tuvalete gitmem gerek ben birazdan gelirim.
Tamam Y/N, dedi Langa.
Reki de peşinden gitmişti..
———————————————————————-
Y/N, tam tuvaletin kapısını tutmuştu ki arkasından biri kolunu sıkıca tutup onu duvara yaslamıştı..
İki elini de Reki tutarken şaşırmaktan ve bir şeyler mırıldanmaktan başka bir şey yapamamıştı.
"Neler oluyor?" diye mırıldandı Y/N.
Reki bir anda Y/N'i belinden tutup yakınına çekerek dudaklarına yapışmıştı.
İkiside neler olduğunu anlayamıyordu sadece gözlerini kapatmışlardı ve kendilerini bırakmışlardı.
Utanarak ve geri çekilerek bir şeyler söyledi kızıl saçlı; "Y/N..sana bir şey sorabilir miyim?"
-Tabiki sorabilirsin.
-Y/N..
Reki Y/N'nin ellerini tuttu..
-B-Benimle çıkar mısın Y/N?...
Söylediği anda gözlerini sıkıca kapatmıştı kızıl saçlı çocuk Y/N'nin tepkisinden korkuyor onu reddedeceğini düşünüyordu..
-E-Evet..
Reki şaşırarak gözlerini kırpıştırdı. Tam bir şey söyleyecekti ki Y/N ona fırsat vermemişti.. yakasından tutup dudaklarına yapışmıştı.
"N-Ne?.." az önce ne duymuştu Langa? Hayali miydi, yoksa delirmiş miydi? Böyle bir şeyi neden ondan saklayacaklardı, güvenmiyorlar mıydı? Söz meselesi yüzünden miydi..bir anda yüzü düştü Langa'nın..
Sınıfa doğru ilerledi. Daha fazla onları dinleyemezdi..
Sadece uzun süre kaldıkları için bakmaya gelmişti neden görmüştü ki neden o?..
-DEVAM EDECEK-
kelime: 366
YazarNotu: Merhaba! Uzun süre aktif olamamıştım üzgünüm. 8. sınıf olduğum için çok giremiyorum arada sırada yazmaya çalışacağım tekrar bir eksiğim veya hatam varsa yorumlara yazabilirsiniz düzeltmeye çalışacağım. Umarım beğenmişsinizdir sonraki bölümde görüşürüz!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REKİ ✘ READER ✌ TÜRKÇE 🛹
Casuale-Gözlerini kıstı ve konuşmaya hazırlandı kızıl saçlı. O anda çok harika gözüküyordu. Burunları birbirininkine değiyordu..