-01-

1.7K 104 71
                                    

Chifuyu'nun yarı zamanlı işinde son günüydü bugün. Her zaman yaptığı gibi Kazutora'ya veda etti ve iş yerinden ayrıldı. Pek istekli gibi gözükmüyordu. Biraz yürüdü ve evdeki eksikliklerini tamamlamak için markete girdi, şahsen acıkmıştı da. Cips vb. reyonuna girdi, yiyecek birşeyler almaya başladı. Aldıkları ona genellikle 1 ay yetiyordu. Reyonda işini bitirdikten sonra noodle ve ardından biraz erişte aldı. Kasaya doğru ilerledi ve seçtiği yiyecekleri satın almak için sıraya girdi. Fakat bir gariplik vardı...

Kulağı karıncalanmıştı, sanki birisi ısırıyormuş gibi. Chifuyu arkasını döndü ve göz göze geldi onunla. Evet, o kişi "Keisuke Baji" Hayranlık duyduğu ve emin olmasada hoşlanmaya başladığı adam.

"B-Baji-San,neden buradasınız?" Diye atıldı Chifuyu. Baji kıkırdadı ve cevapladı. "Sen neden buradasın?" Chifuyu yanaklarında bir yanma hissetti. "Galiba Baji-San'dan hoşlanıyorum.." diye düşünmeye başladı. O düşünürken sıra akıp geçmişti bile. "Chifuyu, dalıp gitme sıra sana geldi kasiyer bekliyor."

Chifuyu zaman kaybetmeden aldıklarını kasiyere verdi. Chifuyu aldıklarını ödedikten sonra Baji'nin çıkmasını bekledi. Baji çıktıktan sonra yanına gitti. "Baji-San,evime gelmek ister misin eğer müsaitsen. Erişte yapabilirim." Baji şaşırmıştı, ilk defa Chifuyu'nun evine gidecekti. Tereddüt etmeden başını salladı ve onay verdi. "Haha, böyle bir teklifi reddedemem gibi görünüyor." Chifuyu'nun yanakları hafif pembe bir hal almıştı fakat belli olmuyordu.

Kış ayıydı, Chifuyu'nun elleri soğuk havalarda hep titrerdi ve öyle de olmuştu. Baji bunu fark edene kadar gizlemeye çalıştı fakat nafile. Baji'nin gözünden hiçbirşey kaçıyordu.

"Chifuyu,ellerin titriyor." Chifuyu endişeyle Baji'ye baktı. "Hehe..sorun deği-" Baji Chifuyu'nun elinden poşetleri aldı ve ellerini tutup cebine koydu. Chifuyu bayılacak gibi oldu, tam o an aşık olduğunu doğruladı.

Baji sırıtmaya başladı. "Bir dahakine eldiven takarsın artık. "Chifuyu gülümsedi ve Baji'ye döndü. "T-tabi takarım." Chifuyu sokaklara bakındı biraz, Baji ise Chifuyu'yu izliyordu.

Elleri çok geçmeden sıcaklaşmaya başladı. Nihayet Chifuyu'nun evine vardılar, Chifuyu usulca. "Baji-san,ellerimi bırakabilir misiniz?Anahtarı çıkaracağım hem ellerim de titremiyor artık." Baji kıkırdadı ve Chifuyu'nun ellerini bıraktı. "Neden izin istiyorsun ki? direk çekseydin ya ellerini." Chifuyu anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı. Açtığı anda kedisi karşıladı onları.

"Woah, kedin olduğunu bilmiyordum." Chifuyu kıkırdadı ardından gülümsedi "Bir tek siz biliyorsunuz zaten, Baji-san." Baji Chifuyu'nun gülüşüne hayran kalmıştı âdeta. "Baji-san, ellerinizdekileri almama izin verin." Chifuyu Baji'nin elinden poşetleri almak için eğildi, tam alacaktı ki Baji'nin elinin üstündeki kırmızı kurumuş kan izlerini fark etti.

"Baji-san, Kavga mı ettiniz?" Baji sırıttı sinirli bir şekilde. "Oh-önemli birşey yok, Chifuyu." Chifuyu Baji'ye aldırış etmedi ve ellerini tutup koltuğa oturttu. Arkasındaki dolaptan ilk yardım çantasını aldı ardından Baji'nin elindeki kanları temizlemeye başladı. Baji hayretler içindeydi fakat umursamadı ve kafasını Chifuyu'nun omuzuna yasladı.

DEVAMINI MERAK EDİN EHE.
AŞIĞIM BU SHİPE BU ARADA
Chifuyu kinliyorum Baji kinleri varsa benimle evlenebilir.
Evet gidip 2.bölümü yazayım ben çok kısa oldu bu

\447 kelime/

Sunshine ❥ BajiFuyu [DÜZENLENİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin