-02-

909 83 11
                                    


Chifuyu, Baji'nin ellerini temizledikten sonra Baji'yi
hafifçe kaldırdı ve sarıldı. Neden yaptığını bilmiyordu
İçinden gelmişti. Baji kıkırdadı."Ne içindi bu?" Chifuyu, Baji'ye döndü. "Baji-san, S-siz yalnız mısınız?" ses tonundan uykulu olduğu belli oluyordu. Saat gece 02.34'tü Chifuyu için bayağı geç bir saatti. Baji, Chifuyu'yu bırakmadı. Ona sarılmaya devam etti. "Senin olduğunu bilmek içimi rahatlatıyor Chifuyu."

Baji kafasını geriye doğru uzattı ve Chifuyu'nun kafasını göğüsüne yerleştirdi. "Lanet olsun,nasıl etkiledin beni?" Baji kıkırdayarak söyleniyordu. Chifuyu'nun uyuduğunu biliyordu. öyle gözükmeyebilir fakat bunları Chifuyu'nun yüzüne söylemekte asla bu kadar rahat olamayacaktı.

Chifuyu dalmıştı bile mışıl mışıl uyuyordu. Ellerini Baji'nin omuzlarına sarmıştı. Baji sırıtmaya başladı yine ve Chifuyu'nun saçlarını okşamaya başladı. Chifuyu elleriyle Baji'nin omzunu sıktı fark etmeden.

"Acaba Baji-san beni seviyor mudur?" Baji şoka girmişti. Birkaç dakika Chifuyu'ya baktı ardından elleri ile ağızını kapadı. Utanmıştı belliydi. "Baji-saan~Beni seviyor musunuz?" Tekrar mırıldandı Chifuyu. "Takemichi, ya beni sevmiyorsaa!?~ Ölmekten beter olurum. Ne yaparım ben?~" Baji dişlerini sıkmaya başladı. "Chifuyu, benimle oyun falan mı oynuyorsun sen?" Chifuyu bacaklarını Baji'nin sırtına sardı. "Baji-saann~Neden anlamıyor? Ya benden nefret ediyorsaa?~" Baji kıkırdadı. "öyle birşey olmayacak." Chifuyu kalktı ve Baji'nin üstüne oturdu bir anda. "A-Ah..cidden mi? söz mü?" Baji ellerini Chifuyu'nun beline sardı. "Chifuyu, benim için gelen en iyi şeysin zaten." Chifuyu şaşırmıştı, yanaklarındaki hafif kızarıklıkla oda kollarını yavaşça Baji'ye sardı.

Chifuyu hafifçe değişik bir ses çıkarttı. Baji Chifuyu'nun boynunu ısırıyordu. Chifuyu hafifçe ellerini Baji'nin saçlarına götürdü ve ardından okşamaya başladı. "Yumuşakmış." Baji her yeri salya olmuş şekilde kafasını kaldırıp Chifuyu'ya baktı.

"Erişte ister misiniz Baji-san?" Baji sırıttı ve ağızını temizledi" Bunu sana soran kişiye mi soruyorsun pisicik?" Chifuyu Baji'ye baktı ve gülümsedi. "Yapayım o zaman." Baji kafasını Chifuyu'nun üstünden kaldırdı ve ayağa kalktı. Chifuyu'ya kalkması için elini uzattı. "Yardım edeceğim. Kalk hadi." Chifuyu gülümsedi mutlu bir şekilde. "Edebilirsiniz tabiki."

Saat: 04.52'de erişte yapmaya başladılar.

SELAMIN HELLOOO
YAZDIM BU SEFER YİNE BİRAZ BİRAZ ÇOK KISA YAZIYORUM DİYE SÖVMEYİN
HEMEN DEVAMINI YAZICAM NPPP
İlham gelmiyo ki amk

/330 kelime\

Sunshine ❥ BajiFuyu [DÜZENLENİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin