En sonunda Chifuyu evde kedisiyle beraber yalnız kaldı,kendini koltuğuna attı. Saat 06:11'di. Chifuyu gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı, fakat ne kadar çalışsa da uyumayı başaramadı. En sonunda kendini kaldırdı ve banyoya gidip yüzünü yıkadı.
Mırıldanmaya başladı. "Your exciting boy." durakladı ve kulağına küpesini taktı aynaya bakarak. "Come find me." Chifuyu'yu bir enerji kapladı bir an. "Baby I need to know, ooh-" Aynaya baktı sonra gülümseyerek. "Ur exciting boy come find me~" Ardından dans etmeye başladı, "UR EYES TOLD ME GURL, COME RİDE MEE~." Bağırıyordu, fakat pişman gibi gözüküyordu. Kediside yanındaydı, miyavlıyordu. Chifuyu abarttığını sandı bir an fakat umursamadı. Kendini avutuyordu şarkı söyleyerek, sesinin güzel olup olmadığı umrunda değildi sadece şarkı söyleyip dans etmek istiyordu o an. Kedisini kucağına aldı ve tekrar dans etmeye başladı Chifuyu.
Aradan 13 dakika geçti ve Chifuyu yoruldu, kedisini yere hafifçe bırakıp odasına girdi, ardından üstünü değiştirip acıktığı için mutfağa gitti. Dolaptan 1 tane yumurta çıkardı. Küçük bir tavayla kendine omlet yaptı. Yedikten sonra ellerini mutfak musluğunda yıkadı ve ayakkabılarını giymek için kapının önüne gitti.
Ayakkabılarını giydi ve dışarı çıktı, kulaklığını taktı ve müzik dinlemeye başladı. "Bugünü müzik günü ilan etmeliyim." diye düşündü güler bir yüzle. Ağızında maske vardı fısıldayarak şarkı söylüyordu maske altında.
Bir an arkasından birinin elini hissetti, arkasını döndü ve yanında Hina olan Takemichi'yi gördü. "Ha?Takemichi, beni mi takip ediyorsunuz?" Hina atladı lafa Takemichi'den önce. "Senin evinin kapısını çaldık fakat yoktun evde, Takemichi'de çok uzakta olmayacağını düşündüğünü söyledi ve sonrada seni gördük. Kulağında kulaklık vardı. O yüzden bağırdığınızda duymamıştın Chifuyu-kun." Takemichi Hina'yı onayladı ve Chifuyu'ya Ramen yemeyi teklif etti, Chifuyu da kabul etti.
Beraber yürüdüler ve ramen yemek için bir dükkanda oturludar. "Ee Chifuyu, biraz bahsetsene bize geçen gece neler oldu. Baji-san'ın söylediklerini falan." Chifuyu gözlerini eğdi, kırmızı yüzünü kimsenin görmesini istemiyordu şahsen. "Eeh..o konu m-" Hina ani şaşkınlıkla Chifuyu'nun lafının arasına girdi. "Haaa, KEİSUKE-KUN VE CHİFUYU ÇIKIYOR MU!?TAKEMİCHİ AŞK OLSUN NEDEN DAHA ÖNCEDEN SÖYLEMEDİN YA." Herkes Hina'ya bakıyordu, fazla bağırmıştı.
Chifuyu utancından kimsenin yüzüne bakamadı. "Şahsen aslında çıkmıy-çıkıyoruz." Hina ve Takemichi şaşkınlıkla baktılar Chifuyu'ya. Chifuyu ağzını kapatıyordu. Baji duysa ne derdi? Sorun olmayacağını mı söylerdi? Yada Baji'ye söyleyecek miydi? Bir anlık ağızından kaçmıştı.
"Tebrik ederim, Chifuyu-kun!" Hina sevinçli bir şekilde söyledi, Chifuyu'da gülümsedi maske arkasından. En sonunda sipariş ettikleri ramenler geldi ve 3'ü de yemeye başladılar. Onlar yedikten sonra Hina bir kitapçıya girdi, manga okuyordu oda bazen Chifuyu'ya önerilerde bulunurdu, Chifuyu hiç rahatsız olmazdı bu durumdan, Takemichi'ye de okutmak istiyorlardı fakat Takemichi o kadar çok sevmiyordu mangaları.
En sonunda kitapçıdan çıktılar ve Takemichi ve Hina, Chifuyu'nun yanından ayrıldılar. Chifuyu yürümeye başladı, yolda yürürken bir dere gördü içinde minik minik balıklar vardı. Yerden büyük bir taş aldı ardından üstüne oturdu ve balıkları izlemeye başladı, huzurlu gelmişti.
Ceketini çıkarttı ve yere serdi, mangasını okumaya başladı. Okurken kendini manganın içinde, derenin sesinde kaybetmişti sanki, aşırı hoş bir andaydı o an. En sonunda saat 14:42 civarlarında, Chifuyu uzandığı yerden kalktı ve ceketini çırptı, ardından ceketini üstüne giydi, mangasını eline aldı ve kulaklığını takıp yürümeye başladı. Bir markete girdi yeni mangasına devam etmek için aburcubur alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine ❥ BajiFuyu [DÜZENLENİYOR]
Romance<3 Düzenlendikten sonra baştan bi göz atmanız iyi olur. Çünkü uzun zamandır hiç bir şey yazmadık ve başlamadan önce de hatalarımızı halletmeye karar verdik. Smut içermektedir. Bunu dikkate alarak okuyun lütfen.